Mikä Star Wars hahmoista sinä

Haluaisit olla ja

Minkä juuri se kyseinen hahmo?

19

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KyleKatarn87

      Miksikö? No jos täältä löytyy edes kourallinen KOTORinsa kunnolla pelanneita niin asia ei pahemmin selittelyjä kaipaa. Revan on yksinkertaisesti älyttömän viileä heppu päästä varpaisiin. Hänen asunsakin on mahtavan chuulinviileä ja lisäksi hän taistelee useimmiten kahdella valomiekalla. Ja hänen suuri visionäärinen suunnitelmansa on valloittaa koko kaukainen galaksi. Briljantti jätkä ;D

      • Bounty_Hunter

        Oon vetäny KOTORin kaks kertaa läpi ja ei Revan niin erityisen komee oo Nihilus on paljon hienompi


    • jaahas986

      Haluaisin olla ehdottomasti grievous. Neljä kättä=neljä valomiekkaa. Pystyy potkasemalla musrkaamaan kloonin pään.

      • senaattoripadme

        vihreät miekat. opetteli vaapadia. Alun perin vaapadin keksi mace windu.


      • KyleKatarn87
        senaattoripadme kirjoitti:

        vihreät miekat. opetteli vaapadia. Alun perin vaapadin keksi mace windu.

        oli mestari Cin Dralligin lahjakkain jedioppilas ja molemmat Keto ja Drallig olivat vastaamassa Jedi Temppelin puolustuksesta Käsky 66:n täytäntöön panemisen aikoihin. Vaikka Cin Drallig oli mahdollisesti ritarikunnan taitavin miekkamies eivät hänen taitonsa riittäneet Anakinia ja hänen pimeän raivonsa kyllästämää taistelutyyliä (Shien/Djem-Soota) vastaan. Anakin surmasi intensiivisten ja raivokkaitten taistelujen päätteeksi sekä Serra Keton että hänen mestarinsa Cin Dralligin, jotka muodostivat viimeisen puolustuslinjan temppeliin tulvivia klooneja vastaan. Coruscantin pimenevän illan varjoissa lopullinen yö oli koittanut Vanhan Tasavallan Jediritareille...

        Hmmm... jaa'ah, nyt tuli sitten eläydyttyä oikein perusteellisesti näihin traagisiin tapahtumiin. Joo, piti vielä mainita että kahden miekan taistelutyyliä kutsutaan nimellä Jar'Kai. Kukaan jedi, pimeä tai valoisa, ei ole koskaan oppinut Jar'Kaita hallitsematta ensin Juyo tai Vaapad tyyliä.

        Loppuun vielä tämmöstä pientä triviaa: Tiesittekös että Cin Dralligin esikuvana toimi Uuden SW-trilogian johtava stuntkoordinaattori Nick Gillard, joka myös käytännössä kehitti uuden ja kiivaamman jedien taistelutyylin? Noh, sen voi oikeastaan ihan Cin Drallig nimestäkin päätellä, sillä väärin päin luettuna Cin Drallig on Nic Gillard. Tarkistakaapa vaikka ;)


    • Ovat sanonneet, että näytän Anakin Skywalkerilta.
      jeh..ainakin hiusmuoti melkein samanlainen, kuin minkälainen ep 3:ssa.

      Enpä sitten tiedä muita perusteluja.

      Mainitsen sitten jossain veiheessa, jos tulee jokin hahmo mieleen.

      • KyleKatarn87

        muistutan ulkonäöltäni Jedi Knight-sarjan Kyle Katarnia, siitä tuo nimimerkkinikin. Ja olen tällainen vähän synkemmänpuoleinen heppukin juuri kuten Kylekin.

        Löytyisi minulle vielä jostakin tuo Kylen palkkasoturikumppani Jan Ors niin sitten olisi kaikki mallillaan ;)


      • boba fett
        KyleKatarn87 kirjoitti:

        muistutan ulkonäöltäni Jedi Knight-sarjan Kyle Katarnia, siitä tuo nimimerkkinikin. Ja olen tällainen vähän synkemmänpuoleinen heppukin juuri kuten Kylekin.

        Löytyisi minulle vielä jostakin tuo Kylen palkkasoturikumppani Jan Ors niin sitten olisi kaikki mallillaan ;)

        boba fett on parhaimman näkönen ja haluan olla se mutta, se olisi paras jos sillä olisi 2punaista valomiekkaa ja jedi voimia


      • lukepöpi

        Luke skywalker se on kaikkien aikojen vahvin jedi voittais Nihiluksenkin 3:ssa sekunnissa


      • lukepöpi kirjoitti:

        Luke skywalker se on kaikkien aikojen vahvin jedi voittais Nihiluksenkin 3:ssa sekunnissa

        Noista Expand universe tekosia, jotka ovat saaneet George Lucasilta ja Lucasartsilta luvan tehdä noita sivu tuotantoja.

        Jos noista pitäisi valita, niin varmaan olisi Jedi order sarjan.

        No jos tässä spekuloidaan, niin Anakin olisi ilman elävältä paloa, niin olisi paljon voimakkaampi. Luke oli hieman "räveltäjä" Jedin paluun tapahtumissakin, mutta eipä enempää.


    • DarthRevan

      joko Darth Nihilus tai Darth Sidious. Nihilus näyttää siistiltä ja Sidiouksella on se siisti kaapu.

      • Dark Baker

        juu Darth Vader.


    • *****

      Haluasin olla Prinsessa Leia(olen miespuolinen kirjoittaja)

    • jusoff

      VITTU EN MIKÄÄN NIISTÄ PASKOISTA.oon tom cruise TOP GUNISTA kova jätkä.luke seurustelee vaderin kanssa sisä piirin tietoa

      • Yippi aijee!

        Ainakin ennen oli suosikkeja, mutta nykyään täysi paska. Scientologiaa taidat sinäkin harrastaa.


      • Maveman

        Maverickin ja Icemanin välillä on kieltämättä varsin voimakasta homoeroottista jännitettä... ;)


    • monsterhunter

      Kylo ren on paras.:)

    • anakinrules

      Anakin Skywalker tai Han Solo. Taitavat olla ainoat miespuoliset koko saagassa, jotka pääsivät pukille. Ellei sitten Rey paljastu episodi VIII:ssa Luken tyttäreksi...

    • mjooda

      Moon Jooda :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe