työtä käskettyä

jenni

Tulin yhtenä päivänä kotiin soluasuntooni, jossa asuin yhden toisen tytön kanssa. Se oli siellä parin jätkän kanssa. Ne pyysi mua mukaan yhteen kokeiluun ja ajattelin että mikäs siinä.
Mun kämppis anto mulle mustat silkkisen stringit ja niihin kuuluvat rintsikat ja huivin joka mun piti laittaa silmien eteen.
Sen jälkeen mut laitettiin sänkyyn kiinni naruilla niin että olin X asennossa. Sitten ne sano että niillä on videokamera. Kuulin kuinka se rupesi surisemaan. Sanoin etten ihan sellasta ollut ajatellu, kamera on vähän liikaa. Ei ne mua sitt kuunnellu vaan yhtäkkiä mun kämppis istahti mun naaman päälle. "Nuole mua" se sano. "Ei me sua päästetä irti kuitenkaan". Ihme kyllä tällainen pakkotilanne alko kiihottaa niin että tunsin kuinka mun pillu kostui. Rupesin nuolemaan käskettyä, en ollu ennen sitä tehny ja se tuntu oudolta. Kaveri rupes kiihottumaan ja nestettä valui pitkin mun naamaa. Nuolin sen klitorista. Sitt toinen jätkä irrotti mun toisen käden. "Tunge sormi sen pilluun!" se sano. Laitoin ensin yhden sormen sinne ja kuuntelin kuinka se rupes inisemään kiihottuneena. Laitoin kolme sormea sinne ja levitin sen pillunestettä ympäri pillua ja anuksen ympärille. Jätkät käski laittaa sormen sinnekin ja niin tein.
Sitten tunsin kuinka joku koski mun pillua, ensin sormilla ja sitten toinen jätkistä rupes nuolemaan mun pillua ja anusta. Se laittoi sormiansa kumpaankin reikään. Samalla jatkoin kämppiksen nuolemista ja sormittamista.
Seuraavaksi kämppis nousi mun päältä pois ja sen tilalle jätkä laittoi munan mun suuhun. Se oli mahtavan iso ja se käski imemään. Toinen jätkä laitto tekokyrvän mun anukseen sen jälkeen kun se levitti mun nesteitä ympäriinsä. Se oli mun eka kerta, ja se sattu! Huudahdin mutta mun suu tukittiin kyrvällä. Seuraavaksi mun pilluun laitettiin toinen mulkku.
Hetken päästä mun suuhun lensi lasti ja toinen mun pilluun. Tilanne kiihotti mua ihan törkeesti ja sain orgasmin. Nytkin multa valuu pillusta nestettä enemmän kuin koskaa. Kiihotun pelkästään siitä että kerron tämän.
Sain myöhemmin katsoa videon ja silloin mun oli pakko ottaa viinipullo jonka tungin pilluun ja samalla laitoin omat sormet anukseen.

2

8677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kriitikko

Huono.

• helu

vähän pidempi, eiks joo ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      68
      5205
    2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
      Maailman menoa
      59
      4637
    3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
      Maailman menoa
      124
      4587
    4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      338
      1917
    5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      86
      1549
    6. 92
      1504
    7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
      Ikävä
      249
      1430
    8. 327
      1111
    9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
      Sinkut
      200
      971
    10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
      Ikävä
      51
      913
    Aihe