Hyundai Elantra 2003-2004 ?

Tietoa kaipaava

Auto pitäisi saada ja alkoi kiinnostamaan tuon ikäiset Elantrat, 1.6 moottorilla. Onko näissä jotain tyyppivikoja, mitä kannattaa tarkistaa näistä autoista, käyttökokemuksia kaipaan myös. Asiallisia viestejä, kiitos.

7

5128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä on

03 Elantra, eihän se mikään "BMW" ole mutta huomattavasti enemmän vastinetta rahalle, kuin ns. laatuautoissa. Mun autolla nyt ajettu 84t eikä ongelmia, yllättävän tilava ja viistoperäisenä käytännöllinen ja ihan riittävän hyvä ajaa ja hiljaisempi kuin edellinen -98 corolla ja todella huomattavasti tilavampi. Kulutus pyörinyt 7-7,5 l/100km, ja kaikki toimii eikä tarvitse käyttää "viikohuolloissa" niinkuin työkaverien sitikoita ja skodia yms, eli osta pois minä ainakin voin suositella.

• elantra 2002

Kokemusta 1,6 Elantrasta 3,5 vuotta.
        Todella viaton kulkine, lämmin, tilava ja
        todellakin ostohinnaltaan suhteessa autoon, edullinen auto.
        Takuukin on monesti voimassa ostotilanteessa, jos
        se auttaa valinnassa.
        Olen ajanut mittariin yli 100 tuhatta, mutta viat
        eivät ole vaivanneet.

Autooni ei ole vaihdettu vielä yhtään kuluvaa osaa, joten laatu on hyvä jopa kiitettävä.

Seuraava autoni on samaa merkkiä!!!

• 2-litrainen

mutta kokemukset ovat pelkästään positiivisia. Ajettu 55 tkm.

• Tietoa kaipaava

Miksi Elantra sijoittui niin huonosti Tüv 2007-raportissa? Muutenkin näkyy olevan hieman ristiriitaista tietoa näistä ja arvo laskee kovin nopeasti jo 3 vuodessa.

• Anonyymi

Se paskan puhuminen johtuu, VAIN JA AINOASTAAN !! ääri kapitalisti maasta nimeltä Suomi Finland. Suomen markkinolilla ei ole toista auto merkkiä, joka olisi niin luotettava, kuin Hyundai Elantra. Olen ajanut yli 200 000 km eikä pienintäkään ns. VIKAA OLE ILMENNYT enkä todennut. Takuuajan teetätin huollot merkkiliikkeessä. Monesti huomasin ja totesin huolto työ on tehty . . . . SIELTÄ TÄÄLTÄ eikä niin, kuin olisi pitänyt !! Ehkä kiire oli aiheuttanut laimin lyöntejä / epä kurantin työn. Ja kun takuu aika loppui olen tehnyt huolto hommat itse jakopään huollosta lähtien. Ja takaan huollot ovat tehty PAREMMIN, KUIN JOKU NUORI SÄLLI merkkiliikkeessä. Muutamasti jouduin huomauttamaan Hyundain merkkiliikettä huoltotöiden laadun suhteen. Vaihdoin takuu ajan loppu puoleksi toiseen Hyundai liikkeeseen. Hyundai autot on tehty kestämään ja ovat luotettavuudessaan aivan kärkipäässä. Hyvä ja sopivan kokoinen kone on päihittänyt tien päällä jo monet länsi autot. Kulkee nyt vanhemmiten PARIT SADAT ! vatrsin kepeästi ilman ylikierroksille menoa. Moottori on siisti käyntinen sekä ääninen.

Sanoo Timppa Idästä !!

• jussi h

03- auto, ei mitään ongelmia, 60 000 km ajettu, voisi sanoa, paras tähän astisista. Ainut miinus on kulutus,,,,n 6-8 l/ 100 km, ei hyvä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4233
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      2935
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2838
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2623
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      333
      2580
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2575
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2159
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      1895
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1673
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1527
    Aihe