Laukuista särkänniemessä..

VioletCC

Hei kaikille! Eli miten Särkänniemessä te olette nuo laukut mukana raahanneet? Kun laitteisiinhan niitä ei kai saa ottaa? Mihin ne siksi aikaa jätätte jos ei ole ketään jolle ne siksi aikaa antaa..? Ja jostain kuulin sellaista että kännyköitä ei saisi ottaa laitteisiin, mutta onko teiltä koskaan niitä poiskaan otettu?
Jos se nämä muutamat epäselvyydet viitsisitte minulle selventää niin mieli olisi taas hieman kevyempi.. :)

Kiitos mahdollisille vastanneille!

2

3445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jii

Särkänniemessä ei kyllä laukkuja anneta laitteeseen kuljettavaksi, mutta lähes kaikista laitteista, kuten Half Pipe, Tornado ja Trombi löytyy omat säilytyslokerot tavaroille. Toki tämä ei ole turvallisin tapa säilyttää laukkunsa, mutta ihan suositeltava. Joissakin laitteissa ei kuitenkaan ole tällaisia säilytyslokeroita, jolloin esim. repun tai laukun voi heittää radan sivuun (esim. Aikamatossa ja Korkkiruuvissa ne voi jättää siihen ulostuloreitille, joko lattialle seinää vasten, kunhan ne ei muuten haittaa esim laitekuskia).

Särkänniemen porteilla on myös säilytyslokeroita, joten sinnekin voi tavaransa huvittelunajaksi laittaa. Muistaakseni tämä maksaa, mutta ainakin siellä ovat tavarat turvassa.

Kännyköitä ja kameroita voi pitää repussa/laukussa, jonka sitten laittaa laitteessa jonnekin syrjään. Itse kyllä pidän kännykän ja digikamerani (Canonin IXUS) taskussa joka laitteessa. Toki ne eivät ole turvallisimmassa paikassa, mutta kun turvakaaria laittaessasi laitat ne taskuissa sillei että ne ei jää mihinkään väriin/puristuksiin, niin ne ei haittaa yhtään ajoa. Ei ne kuskit taskuja tarkista, mutta jos pidät jotain taskuissasi, niin VARMISTA/PIDÄ HUOLI että taskuissa on vetoketjut.... Muuten ajon aikana voi hukkua vaikka mitä.

• viljo9

...lippiksen en jaksa ottaa pipoo =)hauskaa kesää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51