Tapasin vesimiesmiehen muutama kuukausi sitten. Ollaan nähty silloin tällöin, nukuttu yhdessä ja seksikin on maistunut. Meseillään lähes joka ilta, mutta silti en tiedä, mitä tämä veskari on minusta vailla. Ei juuri sano juuta ei jaata, vaan kiertelee ja hymyilee.
En usko hänellä olevan muita naisia kierroksessa, oikeastaan hän on hyvin ujon oloinen ja varautunut. Mutta, mutta...Minä olen hätähousutyyppinen, mutta sen verran vanhanaikainen, että odotan miehen tekevän aloitteen johonkin vakavampaan. Odotanko kuuta taivaalta?? Ja mitä sitten, jos tämä asia ei tästä kummemeksi muutu ja joku kerta bongaan jostakin jonkun muun matkaani, niin voinko heittää hyvästit veskarille, vaikka hän ei olekaan suutaan saanut auki siitä, että missä mennään?? Pidän tästä veskarista todella, mutta en halua tuhrata aikaani turhaan odotteluun. Kertokaa hyvät vesimiehet, mistä hiivatista on kysymys??
Kertokaatten
8
2049
Vastaukset
- Astronaama
Et kertonut omaa merkkiäsi,joten en osaa auttaa.
- aapisessa....
...on sanottu, että miehen pitää tehdä aloite tai kosia tams. Kautta aikojen on ollut ujoja ihmisiä sekä miehissä että naisissa. Suomi on pullollaan ujoja peräkamarin poikia, jotka odottavat, että joku tulis ja veis mennessään, ovat komenteluun niin tottuneet vahvojen äitiensä kasvattamana. Minä olen monta miestä iskenyt ja eivät iki maailmassa olisi itse uskaltaneet tehdä aloitetta eivätkä haaveilleetkaan minua saavansa. Maailma on ihmeellinen paikka. Rohkea rokan syö. Itse olen veskarinainen, ujo kun mikä, mutta tarvittaessa löytyy ytyä jos huomaan ettei mies tee aloitetta.
- vesinainen
Me vesimiehet ei sitouduta mielellään ihmiseen joka sitoo. Niin ja bongaa rauhassa vaan joku toinen tyyppi mukaasi, pääset varmimmin eroon vesimiehestä.. :)
Niin vesimies-mies kuin vesimiesnainenkin tarvii omaa tilaan hengittää ja mennä. Ja ahdistavat kyselyt menemisten perään voi helposti veskarin vetää kauemmaksi.
Mutta meissä on jotain.. eikö.
Ps.jos vesimies on tosissaan, sen kyllä näkee.- jouskarinainen
Mitkä ovat ne merkit että vesimiesmies on tosissaan?????
Kun ei vastausta saa edes kysyttäessä :( - Vesinainen
jouskarinainen kirjoitti:
Mitkä ovat ne merkit että vesimiesmies on tosissaan?????
Kun ei vastausta saa edes kysyttäessä :(kun vesimies haluaa tavata heti uudelleen. Ei kestä eroa. Soittaa, viestittää ... jopa vahtii..
Ja kyselee sinun menemistesi perään. Mutta tuostakin huolimatta, muista se, vesimiehet menevät välillä "omaan maailmaansa". - itse olla vastaanottavainen?
Vesinainen kirjoitti:
kun vesimies haluaa tavata heti uudelleen. Ei kestä eroa. Soittaa, viestittää ... jopa vahtii..
Ja kyselee sinun menemistesi perään. Mutta tuostakin huolimatta, muista se, vesimiehet menevät välillä "omaan maailmaansa".ja miten tapaamisiin, viesteihin ja puheluihin suhtautua, ettei veskari vetäydy omiin maailmoihinsa?
- vesinainen
itse olla vastaanottavainen? kirjoitti:
ja miten tapaamisiin, viesteihin ja puheluihin suhtautua, ettei veskari vetäydy omiin maailmoihinsa?
todella haluat, että sinuun otetaan yhteyttä. Ole avoin. Vesimiehet (niin miehet kuin naiset) mikäli kiinnostuvat, he näyttävät sen kyllä.
Omaan maailmaan vetäytyminen ei liity kiinnostuksen kohteeseen mitenkään. Itse voin olla "vuorilla" viidestä minuutista muutamaan päivään.
- Ramu73
Edellisissä jo paljon tulikin kai sulle tietoa. Mutta tässä mun kommentti: Ei pidä hätäillä. Kiireessä tulee tehtyä virhearviointeja. Asioita pitää katsoa monelta kantilta. Olen vesimies-mies veikeä. ;O)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982