nii mitä?
mitä lahjaksi amikselle?
18
4666
Vastaukset
- Puupää-petrin isä...
Karvanopat ja mäyräkoira..
Ja jos kyseessä on tyttö niin siinä tapauksessa mäyräkoira ja karvanopat..buhhahhahhaaa!!! - tuohtunut
Osta niillä rahoilla lahja naapurin fiksulle ylioppilaalle, jota ei sentään vanhempien tarvitse hävetä, niinkuin sinun lastasi.
- Ylpeä äiti
Ei voi olla totta, että joku viitsii edes kirjoittaa noin typerää vastausta. Itse myönnän olevani myös tyhmä kun viitsin edes vastata tämän tollon viestiin mutta INHOTTAA niin pirusti se, ettei tällä palstalla voi keskustella mistään asiasta asiallisesti. Mene kouluun opettelemaan käytöstapoja.
- joo..
Ei helevetti, miksi tuollaista kirjoitat? Kuka muka häpeäisi omaa lastaan, joka on tehnyt viisaan päätöksen, ja valmistuu AMMATTIIN. Huomattavasti tarpeellisempaa kuin joku yo-lappu.. Mikä tekee lukiolaisista yhtään parempia kuin muista? EI mikään. Niin ne vain kuvittelevat olevansa, tietävänsä enemmän, pärjäävänsä paremmin... jne..
Mutta oletko ikinä miettinyt, kuka idiootti ottaa töihin lukion käyneen, joka mahdollisesti ei ole päivääkään tehnyt työtä (paitsi yläasteen pakolliset TET:it) eikä siis tiedä alasta yhtään mitään? Mutta eihän lukiolaisten tarvitsekaan tietää, kun ne on LUKIOsta.. ärsyttää tällainen lukion suosiminen. - sun kans
kyllä amikset ja niiden vanhemmat vois vähän kunnioittaa koulun käyneitä sivistyneitä ihmisiä, eikä heti ruveta kateellisena urputtaan.
- muka?
sun kans kirjoitti:
kyllä amikset ja niiden vanhemmat vois vähän kunnioittaa koulun käyneitä sivistyneitä ihmisiä, eikä heti ruveta kateellisena urputtaan.
mutta luonnollisestihan se, että käy lukion, ei tarkoita että on sivistynyt.. kyllä sitä muissakin kouluissa opetetaan muutakin kuin omaan alaan liittyvää. Eikä se, että istuu siellä lukion penkillä tarkoita, että olisi mitenkään sivistynyt.
- pitäisi hävetä
olet kyllä todella todella tyhmä äidiksi, joka kuvittelee asian tällä tavalla. ammattiin valmistuminen ja ylioppilastodistus ovat nykyään mielestäni samalla viivalla.
- Teme_
Taisi alkaa muori kuule hilloviikkos hieman liian aikaisin. Jos tuolla tavalla kuvittelet.
Terveisin tuleva asentaja
- Täti
Amiksesta valmistuneelle antaisin ihan samantapaisen lahjan kuin ylioppilaallekin;
jokin (Iittalan) lasiesine tai -astia
jokin (Arabian) astia
lahjakortti
pyyhkeitä
yms.
Valmistuneen nuoren kannalta olisi kiva saada
jotakin tulevaisuudessa tarpeellista,
mutta myös korut ovat aina ihana lahja.- kestä
Ai 19-vee bilettäjälle "joku (iittalan, arapian) vati"? Jumankekka, ne päätyis korkeintaan tuhkakupiks jos nää nuuskaajat polttais.
"pyyhe" OMG
Lahjakortti johonkin järkevään paikkaan vois jo tulla kyseeseen. Mut eihän se paljon mielikuvitusta vaadi antajalta.
Minkä alan amis on kyseessä? Siitä vois repiä jotain, ellei sit anna ihan vapaa-ajan lahjaa ;-)
Mun poika ilostuis ghettoblasterista, mut en taida silti hankkia. Saa viivästyneenä lahjana mun auton, kun syksyllä lennän etelään. - edelliselle kirjoittajalle
kestä kirjoitti:
Ai 19-vee bilettäjälle "joku (iittalan, arapian) vati"? Jumankekka, ne päätyis korkeintaan tuhkakupiks jos nää nuuskaajat polttais.
"pyyhe" OMG
Lahjakortti johonkin järkevään paikkaan vois jo tulla kyseeseen. Mut eihän se paljon mielikuvitusta vaadi antajalta.
Minkä alan amis on kyseessä? Siitä vois repiä jotain, ellei sit anna ihan vapaa-ajan lahjaa ;-)
Mun poika ilostuis ghettoblasterista, mut en taida silti hankkia. Saa viivästyneenä lahjana mun auton, kun syksyllä lennän etelään.Itse olen aikamoinen bilettäjä, kohta 20 vee.
Olin tosi iloinen, kun sain astioita lahjaksi, vaikka rahakin olisi tullut tarpeeseen.
Olen juuri muuttanut poikakaverini kanssa asumaan, ja Arabian vadit ja Iittalan viinilasit tulevat kyllä tarpeseen.
Jos olet oikeesti jonkun äiti, niin ihmettelen kannanottoasi. Luulisi äidin olevan tyytyväinen, että nuorella on jotakin omaa, kun hän muuttaa omilleen.
- "ylpeä" isä
tupakkiaski
kaljapullo
lippalakki
niillä mennään pitkälle- amiksesta valmistunut
ja wunderbaum!!!!!!!!!!!! :D perus amiskamaa :)
ap:lle: miltä alalta valmistuu?? anna jotain alaan liittyvää esim: kokiksi valmistuneelle jotain keittiö tavaraa?? itse sain (valmistuin siis ravintolakokiksi) voileipägrillin. ja sitten vielä jotain hauskaa lisänä, jos on biletystyyppiä ja omaa huumorintajun niin vaikka tuo mitä "ylpeä" isä kirjoitti(tupakkiaski riippuen tietty polttaako). - kauniimpi.kuolema
amiksesta valmistunut kirjoitti:
ja wunderbaum!!!!!!!!!!!! :D perus amiskamaa :)
ap:lle: miltä alalta valmistuu?? anna jotain alaan liittyvää esim: kokiksi valmistuneelle jotain keittiö tavaraa?? itse sain (valmistuin siis ravintolakokiksi) voileipägrillin. ja sitten vielä jotain hauskaa lisänä, jos on biletystyyppiä ja omaa huumorintajun niin vaikka tuo mitä "ylpeä" isä kirjoitti(tupakkiaski riippuen tietty polttaako).Eli jotakin alaan liittyvää. Itse valmistun vaatturiksi, ja olisin ikikiitollinen jos saisin lahjaksi pari erilaista kallista mutta erittäin tarpeellista viivainta. Toinen ihan tervetullut lahja on raha, koska en tiedä vielä millä meinaan maksaa kesäkuun vuokran.
- voisi
antaa lahjakortin.. jonnekkin semmoseen liikkeeseen mistä valmituva pitää. tai sitten kysy mitä lahjaksi haluaa.
- lahjaksi....
Rahaa! Mielestäni sitä tarvitsee aina,koska sitä ei ole ikään liikaa. Ja valmistuvahan sen päättää miten käyttää, esimerkiksi ostaa itselleen jotain kivaa, säästää tulevia opintoja varten, yms....sille aina käyttöä keksii. Vaikea toisaalta tietää toisen makua, että mikä olisi mieluinen lahja. Lahjakortitkin ovat varmasti tervetulleita. Onnea valmistuville!
- Ei rajaa
Voit kysyä häneltä itseltään. Hienoa, että lapsesi valmistuu, paljon onnea vaan isälle, mutta miksi kutsut lastasi tolloksi? Jos hän muuttaa kotoa, voit ostaa kodin tarvikkeita, antaa lahjakortin jne..., ihan samoja mitä muutkin nuoret haluavat. Ja ruusuja ilman muuta. Juhlat vaan pystyyn tai viet lapsesi syömään ravintolaan.
- Abitus
Minun mielestäni voisit kysyä tältä nuorelta, että mitä hän haluaisi tai tarvitsisiko hän jotain esin astioita tai kodinkonetta. Ei sillä ole mitään väliä, että mistä nuori valmistuu. Hänelle voi ostaa lahjaksi ihan mitä vaan. Tosin en välttämättä ensiksi ostaisi pojalle korvakoruja :D Lahjan valinta on aina vaikeaa ja parhaiten onnistuu kun kysäisee asianomaiselta itseltään toiveista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073215GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431177- 831152
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531092Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351032- 67878
- 45867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862- 53857
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24851