Hei! Mulla tulee seuraavalla reissulla hieman pidempi pysähdys ko. lentokentälle! :) Nyt olisikin kiva tietää, että onko lentokentällä minkäänlaista tax freeta tai muuten putiikkeja tms. ja millaisia? Käykä Visa Electron? Ei varmaan eurot...
Abu Dhapin lentokenttä
8
2847
Vastaukset
- Dubai
Ensiksikin: oikeinkirjoitus on Abu Dhabi.Toiseksi:Visa Electron ei käy(pankkikortti),kokeileppa jotain yleistä luottokortia kuten VISA.Kolmanneksi:lue lentokentästä nettisivulta.Euro on varmaan tarkoitettu vitsiksi...toivottavasti!
- hanna
Miksi eurot olis vitsi? Ainakin Dubain kentällä voi maksaa euroilla. En usko että Abu Dhabi sen kummempi on. Minulla on tapana käyttää loput dirhamit siten että ostan kentältä parfyymeja tms maksan dirhameilla niin paljon kun niitä on ja lopun euroilla.
Niin kauan on tää systeemi toiminut kun olen siellä käynyt. Uskon että Abu Dhabin kentällä voi samoin maksaa euroilla. Tosin sinun täytyy maksaa seteleillä (euron kolikot ei käy) ja jos takaisin joutuvat antamaan rahaa, niin antavat dirhameita. Kannattaa siis ostella kutakuinkin tasarahalla jos ei halua dirhameita muistoksi. :) - jepsistä
hanna kirjoitti:
Miksi eurot olis vitsi? Ainakin Dubain kentällä voi maksaa euroilla. En usko että Abu Dhabi sen kummempi on. Minulla on tapana käyttää loput dirhamit siten että ostan kentältä parfyymeja tms maksan dirhameilla niin paljon kun niitä on ja lopun euroilla.
Niin kauan on tää systeemi toiminut kun olen siellä käynyt. Uskon että Abu Dhabin kentällä voi samoin maksaa euroilla. Tosin sinun täytyy maksaa seteleillä (euron kolikot ei käy) ja jos takaisin joutuvat antamaan rahaa, niin antavat dirhameita. Kannattaa siis ostella kutakuinkin tasarahalla jos ei halua dirhameita muistoksi. :)Maksoin kahvini Abu Dhabin kentällä euroilla ja sain vaihtareina dirhameita. Onnistuu siis.
- Anonyymi
viisastelija
- Anonyymi
oot tärkeä viisastelija, tuskin paljoa matkustellut
- Marja Kaarina
Olin helmikuussa Dubaissa ja maksoin lentoasemalla Visa Electron kortilla. Dirhamit käytin kaikki loput lentoasemalla. Ensin myyjä laski dirhamit ja lopun maksoin kortilla. Ei jäänyt turhia kolikoita kotiin tuotavaksi.
- Hala25
Abu Dhabin kenttä on aika pieni, muuta kyllä siellä muutamia liikkeitä ja kahviloita löytyy. Itse en edes yrittänyt käyttää euroja vaan käytin dirhameja. Kyllä visa elektron käy maksuvälineenä ihan niin kuin kaikkialla muuallakin UAE:ssa.
- nimetön...
Hauskimman näköinen kenttä maailmassa mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565190Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1031504
- 921446
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041406En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721027
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671025