Minulla on aina ollut kylmät kädet ja jalat.
Verenpaine on 105 (ylä) ja 67 (alapaine) eli hyvät ovat arvot. Kunto, elämäntavat ja paino ovat erinomaiset (kuntoliikuntaa harrastan).
Nyt noin pari kuukautta on kädet ja jalat alkaneet kuumottamaan ja pistelemään. Vilukissamaisuus on vaihtunut Kuumakatiksi! Ikään kuin kylmästä tulisi sisään ja laittaisi kädet lämpimään veteen. Kävin lääkärissäkin ja minulta otettiin pitkä liuta erilaisia verikokeita. Kaikki tuli takaisin normaaleina. Lääkäri käski vaan tarkkailemaan.
Kuumotus/pistely kuitenkin jatkuu. Poskissakin olen havaitsevinani. Muita oireita tai vaivoja ei ole.
Arvelisin asian johtuvan jotenkin verenkierrosta ja "liian hyvästä" verenpaineesta.
Kylmät kädet/jalat -> kuumat kädet/jalat
41 v nainen
1
3936
Vastaukset
- :piip....:.....
Sulla on vaihdevuodet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 21914796
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m182170Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381853- 1371232
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951220- 221100
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30882- 73765
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80703Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80698