Kuopion kaaharit

rajoituksia noudattava

Olen muuten nykyään huomannut, että Kuopiosta löytyy yhä enemmän ja enemmän kuskeja, jotka eivät osaa ajella rajoitusten mukaisesti. Jos ajan 60:n alueella juuri 60 km/h, niin eiköhän joku ääliö tule puskuriin kiinni ja kiilaa ohi renkaat vinkuen. Sitten näytellään ohi ajaessa sitä kuuluisaa keskaria. Onkohan se jotain näyttämisen halua, että minäpäs uskallan ajaa näin kovaa. Ja yleensä nämä kaahailija-autoilijat ajelevat vanhoilla romuilla. Ei ainakaan autoissa mitään näyttämistä luulisi olevan...
Toivon, että kaikki nämä kaaharit vielä ajavat joku kaunis päivä tutkaan..Näinkin kerran kun eräs ohi kaahannut mies oli jonkun matkan päästä edelläni ajanut tutkaan ja toivottavasti ei päässyt varoituksella. Hiljensin tutkan kohdalla ja levitin hurmaavan hymyni naamalleni. Kyllä miestä harmitti kun näki ilmeeni. Toivonkin, että kaikki nämä "rankkikset" jäävät joku kaunis päivä kiinni tutkassa, ja minä se vaan nauran paskasia...=)

11

1554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yerre

Minä puolestani toivon että ajavat metsään niin että vitelikkö vaan pöhisee. Toivottavasti vielä sattuu leukaan...

• antura64

olen että kuolivat ne mitkä ajoivat vänärillä puuhun eikä kukaan sivullinen.yksi kaahari vähemmän,jee.

• puusilima_

kattoon stadin meininkiä ni jäät auttamatta jalkoihin niiden rajoitustes kanssa.

en siis tarkoita pahalla mutta täällä näyttää olevan tapa se että ajetaan vaan kaikkien ohi törkeesti ja ei väistetä ketään...jne.
      ja ylinopeus? kehällä on 70-80 rajotukset ja kaikki ajaa ylite satasta... idiootit!
      vaan minkäs teet..

noh.. ei se mittää.. inä tuossa jokupäevä sitte pistin yhtä hurjastelijaaa nokkaan kun vaaranti minut,vaimoni ja lapseni liikenneturvallisuuden ajelemalla miten sattuu. sillä tyypillä on nyt sitte asiaa hammaslääkäriin seuraavat parivuotta kun ei osannu sääntöjen mukaan ajaa! (en saa syytteitä kun kaverit todistaa että se ite kaatu rappukäytävässä ;D)

• Ammattikuljettaja

Oletko ihan varma että ajat OIKEAA NOPEUTTA 60 km/h, vai vain mittarin mukaan ?

• stadin liikenteestä

Olen aikapaljon joutunut ajelemaan työni puolesta Helsingin liikenteessä ja ero on VALTAVA verrattuna vaikkapa Kuopion kaupunki alueen liikenteeseen.Helsingissä kyllä ainakin mulle on hyvinkin helposti annettu tilaa vaikkapa kaistanvaihdon yhteydessä ja muutenkin liikenne on hyvinkin kohteliasta,mutta entäpä Kuopiossa voi helvetti ei voi muuta sanoa.En tiedä mistä se johtuu mutta täällä jos yrittää vaikkapa kaistan vaihtoa niin poikkeuksetta joku helvetin ääliö sen yrittää estää tyyliin minä ensin perkele,näitä se vasta pitäskin tirpasta päin näköä

• Ammattikuljettaja
        stadin liikenteestä kirjoitti:

Olen aikapaljon joutunut ajelemaan työni puolesta Helsingin liikenteessä ja ero on VALTAVA verrattuna vaikkapa Kuopion kaupunki alueen liikenteeseen.Helsingissä kyllä ainakin mulle on hyvinkin helposti annettu tilaa vaikkapa kaistanvaihdon yhteydessä ja muutenkin liikenne on hyvinkin kohteliasta,mutta entäpä Kuopiossa voi helvetti ei voi muuta sanoa.En tiedä mistä se johtuu mutta täällä jos yrittää vaikkapa kaistan vaihtoa niin poikkeuksetta joku helvetin ääliö sen yrittää estää tyyliin minä ensin perkele,näitä se vasta pitäskin tirpasta päin näköä

Eikös se vanha viisauskin sano, että täällä savossa riittää yksikin auto saamaan aikaan ruuhkan. Riittää että siinä on kaksi eri mieltä olevaa sisällä...

Savolaiset saisivat hesan liikenteen kaaokseen varttitunnissa.

• puusilima_
        stadin liikenteestä kirjoitti:

että Kuopio on täynnä "itseään täynnä" olevia autoilevia idiootteja mutta kyllä täällä stadissa päin liikenne on todella itsekeskeistä. taitaa olla ihan kansalaisvelvollisuus. kokeile vaikka. kehällä ajaa 70km/h siinä missä rajoitus on 70 niin voit vaan laskeskella kuinkamoni menee ohi satasta :D
        kaikkein huvittavinta tuo homma on klo 16 aikaan kun kehä on täynnä autoja. vitunmoinen ruuhka ja silti muutamat ääliöt ohittelee kun on kiire päästä vaikka ei mihinkään pääsekään :D heh heh..
        jalankulkijoista nyt en viiti edes alkaa puhumaankaan ;)

• ahahahahaha

Mitä se pikkukovis Puusilima_ uhoaa? Kasva aikuiseks, ennen kuin tulet tänne avautumaan!

"sitte pistin yhtä hurjastelijaaa nokkaan kun vaaranti minut,vaimoni ja lapseni liikenneturvallisuuden ajelemalla miten sattuu."

^^ LOL ^^ Ne nauraa sulle! Nössöt ne jutuillaan kehuskelee. Oikeesti olit paskat housussa ja katoit vaan sivusta.

• Viänäse Tumi
        ahahahahaha kirjoitti:

Mitä se pikkukovis Puusilima_ uhoaa? Kasva aikuiseks, ennen kuin tulet tänne avautumaan!

"sitte pistin yhtä hurjastelijaaa nokkaan kun vaaranti minut,vaimoni ja lapseni liikenneturvallisuuden ajelemalla miten sattuu."

^^ LOL ^^ Ne nauraa sulle! Nössöt ne jutuillaan kehuskelee. Oikeesti olit paskat housussa ja katoit vaan sivusta.

kaenlaesta inisijjöö. Pitäkee huol omasta sompaelusta ja antakee muitte ajjoo tyylillää. Kuopijo onnii viäläe nii pien käpykylähhii, jotta tiällä on tilloo viljalti jokkaesellen. Kehä ykkönekkii on aeka hiljane kylätie enimmän aekoo. Ruuhkapoeksia on kumminnii aeka vähäse. Viiskyt luvulla aloinnii aatolla ajon. Neljällä mantereella tuullunna aatolla ajettua. Kieltämättäkii vieläe joskus kumijaakkii ulovotannii enkäpä ookkaa tietukkona.

• Anonyymi

autoilijat

• Anonyymi

autoilijat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kyllä tiedän että ajattelet

Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä
      Ikävä
      19
      6548
    2. Hyvää yötä S******

Ja parempaa uutta vuotta 😉
      Ikävä
      5
      1024
    3. Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä

Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      887
    4. Odotatko sä

Ensi vuotta ja sitä että näet kaivattua?
      Ikävä
      36
      858
    5. Parempaa uutta

vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.
      Ikävä
      47
      831
    6. YlE aloitti sateenkaari messuilla kirkkovuoden

Siinä kirkon luopumus paljaimmillaan.
      Luterilaisuus
      266
      812
    7. Ensi vuonna

Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin
      Ikävä
      20
      771
    8. Vietätkö uuden

Vuoden miten tai kenen kanssa?
      Ikävä
      63
      752
    9. Yksi elämän pahimmista virheistä

Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo
      Ikävä
      25
      711
    10. Ikävän väkivaltaiseksi mennyt Kannuksessa,.

Meno Monossa, , kesken rauhallisen illan , entinen portsari tulee vetään tuntematonta asiakasta turpaan. Räyhää ja haa
      Kannus
      35
      710
    Aihe