POINT BREAK 2 ? surffaus jatkuu...

Veteranfan

Vuoden 1991 elokuva Myrskyn Ratsastajat (Point Break) saa näillä näkymin jatko-osan.Parhaimpiin toiminta elokuviin kuuluva ja kulttimaineen saanut Point Break oli ohjaaja Kathryn Bigelowin taidon näyte,mutta nyt ohjaimiin on tarttumassa W.Peter Iliff joka kirjoitti myös ensimmäisen leffan ja on nyt tekemässä ohjaus debyytin.

Eipä käy Iliffiä kateeksi jos meinaa saada samanlaista draivia aikaiseksi verrattuna ensimmäiseen elokuvaan. Bigelow teki tuosta toiminta pläjäyksestä mestariteoksen joka hakee vertaistaan edelleen maailmassa.
Kyseessähän on surffaukseen ja laskuvarjo hyppyihin keskittyvä adrenaliini pitoinen elokuva elämys,Keanu Reeves esitti FBI agentti Johnny Utahia ja Patrick Swayze oli surffaaja Bodhi.Swayze on kiinnitetty tuohon jatko-osaan,Reevesistä ei ole vielä tietoa.

4

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Max T W

onko Swayze vielä elossa?

Ai niin, olihan se Donnie Darkossa...

• Nyt kyllä arveluttaa pahasti.

Myrskyn ratsastajat on toimintaelokuva, joka erottuu edukseen genren perus asetelmista. Se on turhan aliarvostettu elokuva kaiken kaikkiaan.

Se taisi olla myös pikkuisen edellä aikaansa esitellessään noita extreme-lajeja, joista sittemmin on tullut suuri trendi.

Jatko-osa? Voi helvetti. Pelkään pahoin, että kun mennään paljastamaan mitä Bodhille todella tapahtui, jokin myös alkuperäisen elokuvan magiasta katoaa. Älkää tehkö jatko-osaa, olkaa niin kilttejä.

Ja jos teette, niin tehkääkin hitto vie hyvä.

• ammattilainen

Kyllä ammattilainenkin joutuu nyt arvuuttelemaan onko amerikan poika ihan fiksu kun menee tähän klassikkoon tekemään jatkopläjäyksen.
      Ammattilainen kun diggaa tätä leffaa aivan kybällä. Muutoinkin siihen liittyy suloisia muistoja: Nykyisen vaimon kanssa oltiin ensitreffeillä 1991 kinopalatsissa ( mikä lie Formia silloin oli.... ) juuri tätä leffaa katsomassa. Ai ai....ihan tässä alkaa ammattilainenkin heittäytyä nostalgiseksi ja herkistelemään.
      Älkää tehkö jatko-osaa, pliis.

• teme.

Juuri näin kuten sanoitte: Point Break on yhä yksi toimintaelokuvan ykkösistä. Toiminta ja tarina kulkevat rinta rinnan, näyttelijät ovat nappivalintoja rooleihinsa ja itse toimintahan on suorastaan uraa uurtavaa.

Suosikkikohtaukseni on lyhyt väläys kyttikseltä, kun loistavasti riehuva Gary Busey hyppää pöydälle kuin lainelaudalle ja huutaa jotakuinkin: "The ex-presidents rob banks to finance the Eternal Summeeeeeer!".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73