TNA´n uusi Monsteri?

Fallen_Angel90

Eli James Mitchell on unohtanut Abyksen ja tämä piestiin noin kuukausi sitten (by Christian, Tomko, Steiner) ja nyt Mitchell on uhonnut hankkia uuden monsterin tilalle. Eli kukakohan hän on. Itse veikkailisin Big Show´ta

6

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaltainen-pörssi

itekki oon seurannut ja veikkaan itekki että big show tulee ja yllättää.

• Nimetön

Toivottavasti Big Show ei tuu siirtymään jonnekki TNAhan.

• LOLOLD

Big Show sanoi lopettavansa aktiivi uransa, jotta pystyisi keskittymään muuhunkin elämään ja kuntouttamaan itseään rapakunnosta, joten tuskin Show on siirtymässä mihinkään lähiaikoina. Minulla on vahva epäilys kuka tämä henkilö on, mutta en kerro sitä varoittamatta, koska tämän jälleen Striper-homo alkaa valittamaan kuinka ei ollut spiler warningiä vaikka hän ei edes tiedä mikä on TNA.

• Striper
        LOLOLD kirjoitti:

Big Show sanoi lopettavansa aktiivi uransa, jotta pystyisi keskittymään muuhunkin elämään ja kuntouttamaan itseään rapakunnosta, joten tuskin Show on siirtymässä mihinkään lähiaikoina. Minulla on vahva epäilys kuka tämä henkilö on, mutta en kerro sitä varoittamatta, koska tämän jälleen Striper-homo alkaa valittamaan kuinka ei ollut spiler warningiä vaikka hän ei edes tiedä mikä on TNA.

-Otsikko-

• välttämättä

show sanoi lopettavansa aktivii uransa, mutta voihan se vähäksi aikaa sinne mennä. Itse veikkaisin joko testiä tai rikishiä ja toivoisin että rikishi tekisi paluun painimaailmaan (vai painiiko se vielä jossain?)

• The_Hitman

ettei se ole Big Show. Big Show on senverran tuttu painija, että siitä on vaikee tehdä Abyss tyyppistä monsteria. itse veikkaan jotain ihan tuntematonta tyyppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      244
      3692
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      57
      3453
    3. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      93
      2885
    4. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      48
      2666
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      120
      2456
    6. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      35
      2072
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      101
      2011
    8. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      42
      1875
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      107
      1816
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      71
      1179
    Aihe