TNA´n uusi Monsteri?

Fallen_Angel90

Eli James Mitchell on unohtanut Abyksen ja tämä piestiin noin kuukausi sitten (by Christian, Tomko, Steiner) ja nyt Mitchell on uhonnut hankkia uuden monsterin tilalle. Eli kukakohan hän on. Itse veikkailisin Big Show´ta

6

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaltainen-pörssi

itekki oon seurannut ja veikkaan itekki että big show tulee ja yllättää.

• Nimetön

Toivottavasti Big Show ei tuu siirtymään jonnekki TNAhan.

• LOLOLD

Big Show sanoi lopettavansa aktiivi uransa, jotta pystyisi keskittymään muuhunkin elämään ja kuntouttamaan itseään rapakunnosta, joten tuskin Show on siirtymässä mihinkään lähiaikoina. Minulla on vahva epäilys kuka tämä henkilö on, mutta en kerro sitä varoittamatta, koska tämän jälleen Striper-homo alkaa valittamaan kuinka ei ollut spiler warningiä vaikka hän ei edes tiedä mikä on TNA.

• Striper
        LOLOLD kirjoitti:

Big Show sanoi lopettavansa aktiivi uransa, jotta pystyisi keskittymään muuhunkin elämään ja kuntouttamaan itseään rapakunnosta, joten tuskin Show on siirtymässä mihinkään lähiaikoina. Minulla on vahva epäilys kuka tämä henkilö on, mutta en kerro sitä varoittamatta, koska tämän jälleen Striper-homo alkaa valittamaan kuinka ei ollut spiler warningiä vaikka hän ei edes tiedä mikä on TNA.

-Otsikko-

• välttämättä

show sanoi lopettavansa aktivii uransa, mutta voihan se vähäksi aikaa sinne mennä. Itse veikkaisin joko testiä tai rikishiä ja toivoisin että rikishi tekisi paluun painimaailmaan (vai painiiko se vielä jossain?)

• The_Hitman

ettei se ole Big Show. Big Show on senverran tuttu painija, että siitä on vaikee tehdä Abyss tyyppistä monsteria. itse veikkaan jotain ihan tuntematonta tyyppiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6294
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3140
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      949
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      946
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe