Voisiko joku urosleijona ystävällisesti selittää minulle ihmettelevälle missä vaiheessa ja millä tavalla sille leijonaurokselle antaudutaan? Vai onko se jatkuvaa kissa-hiiri-leikkiä ettei leijonauros kyllästy saaliiseensa? Onko se sitten kun antautuu lopullisesti sen uhrin kuolema, niinkuin kissakin leikkii hiiren kuoliaaksi? Onko ihmis-leijona yhtä raaka?
Selittäkää minulle!!!
3
1105
Vastaukset
- Amente
Leijona saalistaa ja leikkii kunnes,törmää sellaisen,joka voi kunnijoitta vaimona ja palvoa rakastajatterena.
Good luck.- Leot
Kiitos vastauksestasi. Voisitko vielä vihjaista onko mitään merkkejä havaittavissa käytöksessä koska takkuturkki alkaa kesyyntyä?
- Amente
Leot kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi. Voisitko vielä vihjaista onko mitään merkkejä havaittavissa käytöksessä koska takkuturkki alkaa kesyyntyä?
Leijonasi on häkissä,kun ostaa sulle merkkillisiä ja arvokkaita lahjoja,soittaa vähintään 3 kerta päivässä,juuttele kanssasi rakastelun jälken,kihdy kun muut miehät lähestyvät sinuun,haistele ja nuhki sinua kun olet lähellä...
Jos,mikään näistä ei ole tapahtunut,olet vain välipala sitten. T: Amente
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248