paskan syönti

vaarallista?

tahtoo kakkaa

19

3406

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..................

Eipä tuon syönti terveellistä ole. harva kestää sairastumatta jos syö ainetta joka on 80% elävää bakteerimassaa. Elokuvissa on ihan toiset soosit laitettu peppuun kuin ehta uloste.

Terveen ihmisin virtasa on taasen ihan juomakelpoista. kakka on eri juttu.

• Josmie

Jos noin sairas oot,ni mee pytylle.

• Eiminulaolanimimerkia

Siis se paska ja kusi, mikä sieltä alapäästä tulee, on ainetta, jota elimistö ei pysty käyttämään hyödyksi milläänlailla, eli toisinsanoen se on kuona-ainetta, joka taas on elimistölle vaarallista. Jos omaa paskaasi haluat syödä, niin mene hoitoon. Itse en paskaa söisi vaikka maksettaisiin satatuhatta.

• the gang
        Eiminulaolanimimerkia kirjoitti:

Siis se paska ja kusi, mikä sieltä alapäästä tulee, on ainetta, jota elimistö ei pysty käyttämään hyödyksi milläänlailla, eli toisinsanoen se on kuona-ainetta, joka taas on elimistölle vaarallista. Jos omaa paskaasi haluat syödä, niin mene hoitoon. Itse en paskaa söisi vaikka maksettaisiin satatuhatta.

Kehitysmaissa väkeä kuolee ulosteiden saastuttamaan juomaveteen.

• Vedonlöjä

... maksetaan miljoona? Satatonnisellakin varmasti söisit vaikka karvahatun vielä jälkiruuaksi.

• MTK-konsultti

Kyllä se maistuu, kun paistaa voissa.

• Anonyymi
        MTK-konsultti kirjoitti:

Kyllä se maistuu, kun paistaa voissa.

Kyllä porsas tietää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä porsas tietää

No hyvä kun tiedät. Taisit tykätä vai mitä.

• Mira38v

Olen maistanut ja paskonut toisen päälle.Tuntuu ihanalta vääntää vaikka toisen mahalle, jos ei halua suuhun.Itse kiihotun hajusta ja kun se tulee ulos näyttää ihanalta.Katson joskus peilistä itse kun paskannan,..Kokeile niin tiedät.Vaaratompaa kuin yhdyntä.

• asfdera

hih

• terveysruokaa ole

Mutta olen ikäni maistellut paskaani, enkä ole siitä sairastunut. Ne bakteerit, joita ulosteessa on, ovat kuitenkin lähinnä ihmisen suolistobakteereita, eli kaikista bakteereista ei saa hirmuisia veneerisiä tauteja... oisivatko suurelta osin maitohappbakteereita?

Ja aatelkaapa neulamuikkuja... niitähän on syöty historian sivu paskoineen päivineen, eikä se edes ole ihmisen paskaa.

• Anonyymi

Oon nuori homomies ja lähinnä anaalin nuoleminen kiihottaa mut oon vähän sormenpäästä maistanut omaa ulostettani. Toisen anaalin nuolemisessaki on olennainen osa ne pepun hajut ja maut, mut en tiedä miten yleensä muilla jätkillä ku ite oon homo.

• Anonyymi

Sama mut menee vatta kuralle

• Anonyymi

Voi reppana miten alas olet pudonnut...

• Anonyymi

Muuten.. Mistähän johtuu, että sairaalassa laitetaan toisen henkilön ulostetta sinulle, että vatsasi ja suolesi rupeaisi toimimaan paremmin.?? Mullekin tehty niin. Kertokaas nyt "asiantuntijat".?

• Anonyymi

Voi pimeyttä! Tällä palstalla on saastaisin ihmiset, tuskin Sodomassa ja Gomorra ssa oli niin kieroutuneita ihmisiä, helvettiin joudatte kaikki, Jumala vihaa teitä saastaiset perverssit

• Anonyymi

Ei Sodomassa tai Gomorrassa ollut kieroutuneita ihmisiä. Juutalaiset vain olivat kateellisia näiden kaupunkien rikkaudelle, kun itse asuivat teltoissa. Sitten vain pääsivät ilkkumaan, kun kaupungit tuhoutuivat (nimeämättömässä) luonnonmullistuksessa...

• Anonyymi

Minä haluan syöttää naiselle oman paska i ja myös kusta naisen päälle. Panohommissa päästelen pieruja

• Anonyymi

No siksihän sulla ei ole naista. Tuon sä teet pumpattavalle dolly lampaallesi peräkammarissasi äitis avustamana.

Ketjusta on poistettu 57 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1510
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      708
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      526
    7. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    8. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      508
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      490
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe