onnistuuko vaiko ei?
2 kalaa, minkalainen suhde?
8
1660
Vastaukset
- 25v. yhdessä
Kaksi kalaa ymmärtää hyvin toisiaan. Ovat
samalla taajudella ilman suuria vääntöjä ja mikäli arvostat hyvää tiimityöskentelyä niin kahdelta kalalta se onnistuu.- Pami69
Olen samaa mieltä, sama aaltopituus..paljon yhteistä..rauhallista, ilman suurempia tunnekuohuja..mutta tiimityöskentely pelaa todella hyvin..
- fisunainen itsekin
Pami69 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, sama aaltopituus..paljon yhteistä..rauhallista, ilman suurempia tunnekuohuja..mutta tiimityöskentely pelaa todella hyvin..
Kaloilla on hyvä vaisto ja heissä on tiettyä herkkyyttä (Huom!ei heikkoutta!).Kaloissa on sisäistä ja ulkoista vetovoimaa.Ehkä siksi kalat vetävät toisiaan puoleensa.Läheisimmät ystäväni ovat kaloja syntymäpäivämme ovat 7.3-9.3 välillä!Ollaan hengenheimolaisia oltu tapaamispäivästä lähtien ja luotan heihin täysin.Rakastun tulisesti ja näytän tunteeni avoimesti.Ehkä siksi olen kokenut karvaita pettymyksiä rakkaudessa.En ole kuitenkaan koskaan kalamieheen törmännyt elämässäni.Olen huumorintajuinen ja itseironia kuuluu piirteisiin.Loukattuna olen teräväkielinen piiskuri,en siedä vääryyttä.Monesti se kääntyy lopulta itseä vastaan.Olen herkkävaistoinen ja nyt aikuisempana vetäydyn pois seurasta,joka aiheuttaa minussa levottomuutta ja pahaa oloa.Mottoni on:Huomenna on uusi päivä!
- Kalatyttö
kalojen yhteiselo voi onnistua, mutta mulle se ei oikein sopinut. Oltiin todellakin sielunveljiä niin hyvässä kuin pahassakin. Luottamus ja yhteisymmärrys oli ihan huipussaan ja aistittiin molemmat toistemme tunteet ja ajatukset. No siihen se sitten kaatuikin. Kun tietää toisen ajatuksen liikkeet liian hyvin ja empaattisena ihmisenä tietysti vastaa niihin, niin elämä käy liian syvälliseksi. Kun toinen on vähääkään surullinen ni sit molemmat lillutaan itsesäälissä tms. Oltiin vaan liian samanlaisia ja minun mielestä kumppanin pitäisi juuri olla vähän erilainen ja täydentää meitä/minua.
- kalatyttö
Mulla myöskin huonoja kokemuksia kyseisestä kalatkalat-yhdessäolosta. Ei tullut mitään vaikka tulisesti rakastettiin ja ymmärrettiinkin toisiamme hyvin.
kalatyttö kirjoitti:
Mulla myöskin huonoja kokemuksia kyseisestä kalatkalat-yhdessäolosta. Ei tullut mitään vaikka tulisesti rakastettiin ja ymmärrettiinkin toisiamme hyvin.
Ei toimi ainakaan minun kohdalla.
- uiskentelua...
noobi0 kirjoitti:
Ei toimi ainakaan minun kohdalla.
Niin pehmoista, niin ääriviivatonta, tunteitten tunnustelua, päät pilvissä molemmilla..hohhoijaa...kalanaisena en jaksaisi kalamiestä. Ei siitä mitään tule, liian lälläriä koko touhu ja saattaa loppua ennen kuin pääsee edes alkamaan. Ei ei ei....Särmää olla pitää!
- pilvi_pehmoinen
uiskentelua... kirjoitti:
Niin pehmoista, niin ääriviivatonta, tunteitten tunnustelua, päät pilvissä molemmilla..hohhoijaa...kalanaisena en jaksaisi kalamiestä. Ei siitä mitään tule, liian lälläriä koko touhu ja saattaa loppua ennen kuin pääsee edes alkamaan. Ei ei ei....Särmää olla pitää!
juuh...olen ollut yhdessä neitsyt-miehen kanssa 24v.itse olen kala-nainen.
nyt ollut tosin ns. salasuhteessa kala-miehen kanssa 3 vuotta...ja todentotta toisena päivänä kaikki niin ihanaa ,mutta toisen kerran ei...taitaa olla liian ailahtelevaa kala-kala-suhde?
*haaveissako vaan oot mun?*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova2202864TULI PALO HAAPAVEELLÄ
Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee161734Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."
Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti291002Miten sua nyt
Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p76999Toivon vain
Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä4959Harmailla autoilla liikkuvat vorot
Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us16881Jenni Haukio ja Sauli Niinistö
Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e9322824Kuka on tämä henkilö
jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit93812Minä näen sinut
Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu26775- 164772