onnistuuko vaiko ei?
2 kalaa, minkalainen suhde?
8
1664
Vastaukset
- 25v. yhdessä
Kaksi kalaa ymmärtää hyvin toisiaan. Ovat
samalla taajudella ilman suuria vääntöjä ja mikäli arvostat hyvää tiimityöskentelyä niin kahdelta kalalta se onnistuu.- Pami69
Olen samaa mieltä, sama aaltopituus..paljon yhteistä..rauhallista, ilman suurempia tunnekuohuja..mutta tiimityöskentely pelaa todella hyvin..
- fisunainen itsekin
Pami69 kirjoitti:
Olen samaa mieltä, sama aaltopituus..paljon yhteistä..rauhallista, ilman suurempia tunnekuohuja..mutta tiimityöskentely pelaa todella hyvin..
Kaloilla on hyvä vaisto ja heissä on tiettyä herkkyyttä (Huom!ei heikkoutta!).Kaloissa on sisäistä ja ulkoista vetovoimaa.Ehkä siksi kalat vetävät toisiaan puoleensa.Läheisimmät ystäväni ovat kaloja syntymäpäivämme ovat 7.3-9.3 välillä!Ollaan hengenheimolaisia oltu tapaamispäivästä lähtien ja luotan heihin täysin.Rakastun tulisesti ja näytän tunteeni avoimesti.Ehkä siksi olen kokenut karvaita pettymyksiä rakkaudessa.En ole kuitenkaan koskaan kalamieheen törmännyt elämässäni.Olen huumorintajuinen ja itseironia kuuluu piirteisiin.Loukattuna olen teräväkielinen piiskuri,en siedä vääryyttä.Monesti se kääntyy lopulta itseä vastaan.Olen herkkävaistoinen ja nyt aikuisempana vetäydyn pois seurasta,joka aiheuttaa minussa levottomuutta ja pahaa oloa.Mottoni on:Huomenna on uusi päivä!
- Kalatyttö
kalojen yhteiselo voi onnistua, mutta mulle se ei oikein sopinut. Oltiin todellakin sielunveljiä niin hyvässä kuin pahassakin. Luottamus ja yhteisymmärrys oli ihan huipussaan ja aistittiin molemmat toistemme tunteet ja ajatukset. No siihen se sitten kaatuikin. Kun tietää toisen ajatuksen liikkeet liian hyvin ja empaattisena ihmisenä tietysti vastaa niihin, niin elämä käy liian syvälliseksi. Kun toinen on vähääkään surullinen ni sit molemmat lillutaan itsesäälissä tms. Oltiin vaan liian samanlaisia ja minun mielestä kumppanin pitäisi juuri olla vähän erilainen ja täydentää meitä/minua.
- kalatyttö
Mulla myöskin huonoja kokemuksia kyseisestä kalatkalat-yhdessäolosta. Ei tullut mitään vaikka tulisesti rakastettiin ja ymmärrettiinkin toisiamme hyvin.
kalatyttö kirjoitti:
Mulla myöskin huonoja kokemuksia kyseisestä kalatkalat-yhdessäolosta. Ei tullut mitään vaikka tulisesti rakastettiin ja ymmärrettiinkin toisiamme hyvin.
Ei toimi ainakaan minun kohdalla.
- uiskentelua...
noobi0 kirjoitti:
Ei toimi ainakaan minun kohdalla.
Niin pehmoista, niin ääriviivatonta, tunteitten tunnustelua, päät pilvissä molemmilla..hohhoijaa...kalanaisena en jaksaisi kalamiestä. Ei siitä mitään tule, liian lälläriä koko touhu ja saattaa loppua ennen kuin pääsee edes alkamaan. Ei ei ei....Särmää olla pitää!
- pilvi_pehmoinen
uiskentelua... kirjoitti:
Niin pehmoista, niin ääriviivatonta, tunteitten tunnustelua, päät pilvissä molemmilla..hohhoijaa...kalanaisena en jaksaisi kalamiestä. Ei siitä mitään tule, liian lälläriä koko touhu ja saattaa loppua ennen kuin pääsee edes alkamaan. Ei ei ei....Särmää olla pitää!
juuh...olen ollut yhdessä neitsyt-miehen kanssa 24v.itse olen kala-nainen.
nyt ollut tosin ns. salasuhteessa kala-miehen kanssa 3 vuotta...ja todentotta toisena päivänä kaikki niin ihanaa ,mutta toisen kerran ei...taitaa olla liian ailahtelevaa kala-kala-suhde?
*haaveissako vaan oot mun?*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999