Lordi on ihan best, vai mitä? Antakaa mielipiteitä rohkeesti ja ihailetteko te jotain kuuluisaa ihmistä? Kirjottakaa, kirjottakaa! :D
Lordi
8
675
Vastaukset
- .df
Joo,oon itekkin fani,minä en pidä ollenkaan Awasta enkä OX ista. :S
Mutta rakastan Amenia,Kitaa ja Kalmaa - minna makkonen
mitäs teille kuuluu ja minulla on oma poika ystävä ja se asuu rääkkylässä. ja se on töissä ja se tekee veneitä . t:minna
- Nimetön
iha jees se on!!!!!!!!!!!!!!
- koiu
onks Lordi sun mielestä hyvä?
- lordin fani 91
ei vaikka etis ikusuuden... parempoo ei oo! ja sillä siisti!
- PuF,
Lordi on paras
- skmk
Mä oon ihan totaalinen Lordi-fani. Oli hienoo kun ne tuli esiintyy mun koti kaupunkiin Pietarsaareen helmikuussa, ja mä sain niitten nimmarit!!!
- squareace
Kaikki fanit katsahtakoon Myydään musiikkia/musiikkitarvikkeita, minä myyn monensorttisia Lorditarvikkeita. Lordi on hyvä bändi, ja Amen rokkaa nyt ja ikuisesti! Amen to that!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614388KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1503187Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482502Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512435- 982115
- 241883
- 231632
- 301616
- 1611484
- 341253