Ja kala ja oinas

oli aivan

mahdoton
yhtälö?

9

2403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikuttaa

      siltä samalta, että nämä kaksi ei sovi kimppaan, tuli ja vesi, ihan vastakohdat

      • ehkäpä..

        tuli lämmittää veden
        sopivaksi..
        ja vesi sammuttaa
        liiaksi roihuvan
        tulen, että ei kaikki
        pala hirveksi


      • sanottu,
        ehkäpä.. kirjoitti:

        tuli lämmittää veden
        sopivaksi..
        ja vesi sammuttaa
        liiaksi roihuvan
        tulen, että ei kaikki
        pala hirveksi

        mutta tilanne vaatii molemmilta yrittämistä, yrittämistä ja yrittämistä. yhteentörmäyksiltä ei voi välttyä, silloin kun molemmilta vaaditaan muuttumista.


    • hillevi hemuli

      Juuh, miksei juttu onnistuisi! Saa vaan varautua räiskyvään suhteeseen jossa ei tyhmiä hiljaisia hetkiä ole! Jaah, se sovinnon teko sitten räiskinnän jälkeen..

      • slebe

        Seurustelin ja asuin juuri 5 vuotta oinaan kanssa,itse olen kala. On takuulla yhteentörmäyksiä mahtunut,mutta myös älyttömän huisia aikoja! Oinas tuiskahtaa,ei ajattele vakavasti. Kala taas turhankin herkästi ottaa itseensä. Kun tarpeeksi yhdessä on,kalakin oppii myöntymisten sijaan panemaan vastaan,ja avot... Mutta jos huumorintaju=pelleilyn taito onnistuu kummaltakin niin jotenkin ongelmat haihtuu. Me muutettiin erilleen,mutta viereisiin taloihin ja kuitenkin koko ajan tekemisissä. Lie ikinä päästäkään eroon tavallaan.Oinas tarvitsee tilaa,kala tsemppaamista. Oinasta joutunee muistuttamaan elämän herkästä puolestakin,kalaa toppuuttamaan liiallisesta ruusuilla tanssimisesta. Loistava suhde,kun antaa arvoa molempien omapäisyydellekin!!!


      • Pami69
        slebe kirjoitti:

        Seurustelin ja asuin juuri 5 vuotta oinaan kanssa,itse olen kala. On takuulla yhteentörmäyksiä mahtunut,mutta myös älyttömän huisia aikoja! Oinas tuiskahtaa,ei ajattele vakavasti. Kala taas turhankin herkästi ottaa itseensä. Kun tarpeeksi yhdessä on,kalakin oppii myöntymisten sijaan panemaan vastaan,ja avot... Mutta jos huumorintaju=pelleilyn taito onnistuu kummaltakin niin jotenkin ongelmat haihtuu. Me muutettiin erilleen,mutta viereisiin taloihin ja kuitenkin koko ajan tekemisissä. Lie ikinä päästäkään eroon tavallaan.Oinas tarvitsee tilaa,kala tsemppaamista. Oinasta joutunee muistuttamaan elämän herkästä puolestakin,kalaa toppuuttamaan liiallisesta ruusuilla tanssimisesta. Loistava suhde,kun antaa arvoa molempien omapäisyydellekin!!!

        kokemusta on..aluksi, kalanainen kun olen, myönnyin kaikkeen, mutta mitä pitemmälle aika kului, omaa tahtoa alkoi löytyä ja aloin panna vastaan. Eihän se nyt niin käynyt, ilman suurempia rähinöitä...kala ihminen on sovitteleva, eikä halua riidellä..


      • kala63
        Pami69 kirjoitti:

        kokemusta on..aluksi, kalanainen kun olen, myönnyin kaikkeen, mutta mitä pitemmälle aika kului, omaa tahtoa alkoi löytyä ja aloin panna vastaan. Eihän se nyt niin käynyt, ilman suurempia rähinöitä...kala ihminen on sovitteleva, eikä halua riidellä..

        Eipä meillä ole kovasti räiskitty...jos joku on, niin se olen minä :) Oinas-mieheni on aika rauhallista ja hiljaista sorttia, tosin melkoinen jästipää välillä. Mitään ei anna periksi, kun sille päälle sattuu...
        Tosin nykii minuakin välillä takaisin maan pinnalle :)))


    • Tulinen vesi

      Juu,voipihan se niin olla,ettei oinas ja kalat sovi yhteen...mutta asenne kai ratkaisee ja se,miten kovasti haluaa suhteen eteen töitä tehdä.Meillä on ollut vaikeaa,kieltämättä,mutta onkos se elämä lopultakaan aina helppoa muiden kuin ihan vaan itsensä kanssa.Kaksi ihmistä,kaksi luonnetta,sama talous=ei voi välttää yhteentörmäyksiä.Jos molemmat ovat sitoutuneet räpeltämään vaikeidenkin aikojen läpi,on aivan sama,sanooko horoskooppikirja,että ette sovi yhteen...eihän ystäviäkään valkata horoskooppimerkin mukaan,vaan otetaan se,mikä annetaan...

      • Sateenkaarikala

        Haastetta on suhteessa jos kala ja oinas meinaavat yhdessä onnistua.Kala pyrkii harmoniaan suhteessa. Oinas hakee rajojan ja sotkeutuu kalan verkkoon.Kala tarvitsee intohimoa suhteeseen ja jos oinas sen tajuaa ja pitää liekkiä yllä niin ei tarvitse vieraita vilkuilla. Oinaksen kanssa 32 vuotta, milloin myötä-vastavirtaa uitu. Onneksi on ollut myös suvantopaikkoja missä on voitu haavoja nuolla.Sanoisin,että en suosittele näitä merkkejä yhdessä ihmisille jotka tavoittelevat helppoa elämää. Seikkailijoille ja taistelijoille kylläkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe