mahdoton
yhtälö?
Ja kala ja oinas
9
2422
Vastaukset
- vaikuttaa
siltä samalta, että nämä kaksi ei sovi kimppaan, tuli ja vesi, ihan vastakohdat
- ehkäpä..
tuli lämmittää veden
sopivaksi..
ja vesi sammuttaa
liiaksi roihuvan
tulen, että ei kaikki
pala hirveksi - sanottu,
ehkäpä.. kirjoitti:
tuli lämmittää veden
sopivaksi..
ja vesi sammuttaa
liiaksi roihuvan
tulen, että ei kaikki
pala hirveksimutta tilanne vaatii molemmilta yrittämistä, yrittämistä ja yrittämistä. yhteentörmäyksiltä ei voi välttyä, silloin kun molemmilta vaaditaan muuttumista.
- hillevi hemuli
Juuh, miksei juttu onnistuisi! Saa vaan varautua räiskyvään suhteeseen jossa ei tyhmiä hiljaisia hetkiä ole! Jaah, se sovinnon teko sitten räiskinnän jälkeen..
- slebe
Seurustelin ja asuin juuri 5 vuotta oinaan kanssa,itse olen kala. On takuulla yhteentörmäyksiä mahtunut,mutta myös älyttömän huisia aikoja! Oinas tuiskahtaa,ei ajattele vakavasti. Kala taas turhankin herkästi ottaa itseensä. Kun tarpeeksi yhdessä on,kalakin oppii myöntymisten sijaan panemaan vastaan,ja avot... Mutta jos huumorintaju=pelleilyn taito onnistuu kummaltakin niin jotenkin ongelmat haihtuu. Me muutettiin erilleen,mutta viereisiin taloihin ja kuitenkin koko ajan tekemisissä. Lie ikinä päästäkään eroon tavallaan.Oinas tarvitsee tilaa,kala tsemppaamista. Oinasta joutunee muistuttamaan elämän herkästä puolestakin,kalaa toppuuttamaan liiallisesta ruusuilla tanssimisesta. Loistava suhde,kun antaa arvoa molempien omapäisyydellekin!!!
- Pami69
slebe kirjoitti:
Seurustelin ja asuin juuri 5 vuotta oinaan kanssa,itse olen kala. On takuulla yhteentörmäyksiä mahtunut,mutta myös älyttömän huisia aikoja! Oinas tuiskahtaa,ei ajattele vakavasti. Kala taas turhankin herkästi ottaa itseensä. Kun tarpeeksi yhdessä on,kalakin oppii myöntymisten sijaan panemaan vastaan,ja avot... Mutta jos huumorintaju=pelleilyn taito onnistuu kummaltakin niin jotenkin ongelmat haihtuu. Me muutettiin erilleen,mutta viereisiin taloihin ja kuitenkin koko ajan tekemisissä. Lie ikinä päästäkään eroon tavallaan.Oinas tarvitsee tilaa,kala tsemppaamista. Oinasta joutunee muistuttamaan elämän herkästä puolestakin,kalaa toppuuttamaan liiallisesta ruusuilla tanssimisesta. Loistava suhde,kun antaa arvoa molempien omapäisyydellekin!!!
kokemusta on..aluksi, kalanainen kun olen, myönnyin kaikkeen, mutta mitä pitemmälle aika kului, omaa tahtoa alkoi löytyä ja aloin panna vastaan. Eihän se nyt niin käynyt, ilman suurempia rähinöitä...kala ihminen on sovitteleva, eikä halua riidellä..
- kala63
Pami69 kirjoitti:
kokemusta on..aluksi, kalanainen kun olen, myönnyin kaikkeen, mutta mitä pitemmälle aika kului, omaa tahtoa alkoi löytyä ja aloin panna vastaan. Eihän se nyt niin käynyt, ilman suurempia rähinöitä...kala ihminen on sovitteleva, eikä halua riidellä..
Eipä meillä ole kovasti räiskitty...jos joku on, niin se olen minä :) Oinas-mieheni on aika rauhallista ja hiljaista sorttia, tosin melkoinen jästipää välillä. Mitään ei anna periksi, kun sille päälle sattuu...
Tosin nykii minuakin välillä takaisin maan pinnalle :)))
- Tulinen vesi
Juu,voipihan se niin olla,ettei oinas ja kalat sovi yhteen...mutta asenne kai ratkaisee ja se,miten kovasti haluaa suhteen eteen töitä tehdä.Meillä on ollut vaikeaa,kieltämättä,mutta onkos se elämä lopultakaan aina helppoa muiden kuin ihan vaan itsensä kanssa.Kaksi ihmistä,kaksi luonnetta,sama talous=ei voi välttää yhteentörmäyksiä.Jos molemmat ovat sitoutuneet räpeltämään vaikeidenkin aikojen läpi,on aivan sama,sanooko horoskooppikirja,että ette sovi yhteen...eihän ystäviäkään valkata horoskooppimerkin mukaan,vaan otetaan se,mikä annetaan...
- Sateenkaarikala
Haastetta on suhteessa jos kala ja oinas meinaavat yhdessä onnistua.Kala pyrkii harmoniaan suhteessa. Oinas hakee rajojan ja sotkeutuu kalan verkkoon.Kala tarvitsee intohimoa suhteeseen ja jos oinas sen tajuaa ja pitää liekkiä yllä niin ei tarvitse vieraita vilkuilla. Oinaksen kanssa 32 vuotta, milloin myötä-vastavirtaa uitu. Onneksi on ollut myös suvantopaikkoja missä on voitu haavoja nuolla.Sanoisin,että en suosittele näitä merkkejä yhdessä ihmisille jotka tavoittelevat helppoa elämää. Seikkailijoille ja taistelijoille kylläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020