oinas-skorpioni

Nimetön

Onko kellään kokemusta oinas(minä)-skorpioni(mies) parista. Haluaisin tietää onko meillä mitään toivoa...

4

1645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on

      Moi. On kokemusta ja TOIMII!!! Varsinkin jos ajatuksenne on samoilla linjolla ja tunnette vetoa toisiinne,ei teitä pysätä mikään.Ei tule tilannetta,mistä ette selviäisi. Aina selvinny kipeätkin asiat puhumalla. Pitkän kokemuksen omaava oinas - skorpioni pari. Rakkautta saan skorpionilta ja mikä parasta siihen pystyy luottamaan ei ole vieraissa hyppääjä ihminen,vaan omistautuu omalle rakkaalle. Ihanan romanttinen ja yllätyksiä täynnä oleva ihminen. TOIVOA ON!! Anna palaa ja nauti. Toki huonojakin puolia siitä löytyy,joskus tulee piikkiä... missä liitossa,ei olisi kinaa...

    • suhde ja ei suhde

      Olen moista asiaa täs nyt käynyt läpi suhde kesti kohtuullisesti muutaman kuukauden. Mut sit minä Oinas-pässi en oikein saanut mitä suhteelta olisin toivonut. Nyt sit ollaan ja ei olla yhdessä tässä viimeiset neljä kuukautta. Et näin meil. Toivon et Teillä olis hiukan enempi yhteistä ja onnistuisitte.
      Hyvää kesänjatkoa Teille!

    • Ne yhteen soppii huomenna v...

      Mieheni on oinas... korvat luimussa häpeillen kerron olevani skorpioni. Tuntuu aina jotenkin joutuvansa mulkaisujen ja huokausten uhriksi, kun joku kysyy horoskooppia :(
      Samapa tuo. Meillä on ollut hyvä ja ihana avioliitto. Rakkautta ja intohimoa on riittänyt vieäkin :). Rakastan yli kaiken miestäni, hän on läheisin ystäväni ja tietysti rakas muutenkin.
      Poikamme on myös oinas ja häneenkin on erityisen läheinen ja lämmin suhde.
      Jos jonkun horoskooppimerkin sanoisin jonka kanssa on mennyt kerran, jos toisenkin sukset ristiin ne ovat neitsyt ja kaksonen... ehkä sattumaa ja varmasti jollakin on nyt hyvä esimerkki siitä miten nämä kaksi merkkiä neitsyt/skorpioni, kaksonen/skorpioni ovat onnistuneet luomaan onnellisen avioliiton ja hyvä niin. Olemme kuitenkin niin erilaisia, onneksi.
      Kokemuksesta voin ainakin sanoa, että oinas on ihana ihminen ;)... osaa selittää mokansakin niin mukavasti, että mokakin kääntyy jotenkin hyväksi jutuksi :D.
      Onnea vain suhteellenne.

    • oinasoinasoinas

      sanoisin ainakin että toimii!

      Viisi kuukautta olemme seurustelleet. Suhde ei ole kestänyt vielä kovinkaan pitkään, mutta kaikki vaikuttaa lupaavalta!

      Päivä toisensa jälkeen tunnen itseni vain rakastuneemmaksi kuin koskaan. Skorpioni mies pystyy tyydyttämään rakkauden tarpeeni täydellisesti. Hän on yllätyksellinen ja huomaavainen.

      Aluksi pelkäsin liiallista omistuksen halua, mutta ei ainakaa meillä sellaista ole ilmennyt. Pienen pientä mustasukkaisuutta, mutta sitähän taitaa olla kaikilla jos vain riittävästi välitää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe