Gallardo vs 911 GT3 RS test

ITMan

8

1598

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaen

      Porsche omistaa 30.9% Volkswagen AG:sta joka taas omistaa Audi AG:n, Audi taas omistaa Lamborghinin...
      Eli oikeastaan kuka otti köniin ja keneltä?

      Eli olipa törppö aloitus.

      • Tapastikos

        http://www.youtube.com/watch?v=_ErejDRPabU

        Ja tässä puolestaan Gallardo v10 (erikois-jälki asennetuilla tehoputkilla tosin) ottaa pataan 10-0 vakiolta Corvettelta :)

        Automaailmassakin vallitsee ravintoketjunsa:

        Corvettet vie Lamboja,Lambot vie Porscheja,Porschet taistelee tasapäin Toytoa MR-2 1.6 litraisten kanssa jne..


      • kisa?
        Tapastikos kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=_ErejDRPabU

        Ja tässä puolestaan Gallardo v10 (erikois-jälki asennetuilla tehoputkilla tosin) ottaa pataan 10-0 vakiolta Corvettelta :)

        Automaailmassakin vallitsee ravintoketjunsa:

        Corvettet vie Lamboja,Lambot vie Porscheja,Porschet taistelee tasapäin Toytoa MR-2 1.6 litraisten kanssa jne..

        Siinähän korvettekarju katseli kateellisena aitoa italialaista superautoa.

        S24:lläkin on järjestyksensä, ensin tulevat muut ihmiset ja pahnanpohjimmaisena pää pilvissä liikkuva TAPASTIKOS.


      • tapaskalla
        Tapastikos kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=_ErejDRPabU

        Ja tässä puolestaan Gallardo v10 (erikois-jälki asennetuilla tehoputkilla tosin) ottaa pataan 10-0 vakiolta Corvettelta :)

        Automaailmassakin vallitsee ravintoketjunsa:

        Corvettet vie Lamboja,Lambot vie Porscheja,Porschet taistelee tasapäin Toytoa MR-2 1.6 litraisten kanssa jne..

        Tuossa saksalais testissä oli porschea vastaan verrokkina lambon uusi Superleggera malli. Tuossa sinun videossa on ihan normi Gallardo. Ei ne kaikki lambotkaan ole ihan samantasoisia.


      • Nokittaja

        ...Porsche otti köniin Lamborghinilta! Ei vaikea tajuta?


      • Eikä hintaeroa
        Nokittaja kirjoitti:

        ...Porsche otti köniin Lamborghinilta! Ei vaikea tajuta?

        ole kuin vajaa 60 000e ja tehoeroa 115hv.

        124 heppainen Auriskin rökittää 10hv mopoauton, on se ihmeellistä.

        Kaikista ihmeellisintä tässä on kun sulta lentää mälli tämän takia.


    • ITMan

      No, tuo jäi ihmetyttämään 0-100km/h 2,9s arvo. Ei ole kukaan vielä sitä kommentoinut, koska ei tuossa superleggara mallissa oli vakioon nähden kuin 10hv enemmän tehoa ja painoa on sitten 100kg vähemmän, mutta kuitenkin ei luulisi vielä noilla arvoilla pääsevän tuollaiseen suoritukseen tai sitten on välityksiä muutettu tiheämmäksi.

      • Kiuas

        Ykkösvaihteella pääsee sitä 100km/h, niin ei tule mitään viiveitä vaihtamisesta. Tästä syystä melkein kaikki isommat moottoripyörät kiihtyvät 0-100 melkein samoihin aikoihin.

        Sen takia näitä superautoja ja motoja pitäisi enemminkin katsoa jotain 100-200kmh/h, tai 0-400m tms. 0-100km/h alkaa olemaan vähän vähäpitoista informaatiota


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe