sydän

ei ymmärrä

17

1275

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Tapahtuuko tuollaista vieläkin? Aivan hullujen hommaa. Eikö noilla miehillä ole minkäänlaisia tunteita? Muka pitää esittää ratsastustaidoilla, ja sitten hevonen pitää väkisin kaataa jotta joku pallinaama pääsee selkään! Hevosethan olivat suunniltaan pelosta! Kamalaa oli myös tuo vasikoiden rääkkääminen. Niitä hakattiin, potkittiin, revittiin hännästä ja korvista! Ensin rääkättiin puolustuskyvyttömät pienet vasikkaraukat sellaiseen kuntoon ettei pysty kävelemään ja sitten revitään ne ylös maasta ja potkitaan. Tiedän, että en voi vaikuttaa tuohon asiaan valittamalla täällä eläinten erittäin huonosta kohtelemisesta, mutta pakko purkaa tunteita. Mitä iloa tuollaisesta jollekkin voi olla? Miten joku voi hyvällä omallatunnolla antaa eläinten kärsiä, ja vieläpä rääkätä niitä itse? En ymmärrä, en yksinkertaisesti voi ymmärtää.

      • totta niin totta

        Ainoa asia mikä mullakin pyöri tuossa kaiken kauhun keskellä kun tuota katsoin että,mitä ihmettä niiden miesten päässä pyörii? Eikö ne itse tajua? Eivät ole heränneet siihen todellisuuteen mitä ne oikeasti tekevät? Kamalaa.. jos joku olisi vienyt minut paikan päälle katsomaan tuota hommaa niin oisin kyllä kysässy että opetatteko muakin lassoamaan? Saisinko lainata hevosta? Nimittäin nyt ois aika miehen juosta,jos se kerta on niin ok vetää pieniä vasikoita perässään niin ei luulis olevan paha niillä itelläkään juosta... liikahtaiskohan niillä edes siinä toisessa aivosolussa vähäsen?


      • Järkyttynyt
        totta niin totta kirjoitti:

        Ainoa asia mikä mullakin pyöri tuossa kaiken kauhun keskellä kun tuota katsoin että,mitä ihmettä niiden miesten päässä pyörii? Eikö ne itse tajua? Eivät ole heränneet siihen todellisuuteen mitä ne oikeasti tekevät? Kamalaa.. jos joku olisi vienyt minut paikan päälle katsomaan tuota hommaa niin oisin kyllä kysässy että opetatteko muakin lassoamaan? Saisinko lainata hevosta? Nimittäin nyt ois aika miehen juosta,jos se kerta on niin ok vetää pieniä vasikoita perässään niin ei luulis olevan paha niillä itelläkään juosta... liikahtaiskohan niillä edes siinä toisessa aivosolussa vähäsen?

        Mikä noilla ukoilla tuossa on pielessä? Itse en pystynyt katsomaan kuin ensimmäiset 30 sekunttia, sen jälkeen...panin pois....Aivan siis järkyttävää... En ymmärrä miten joku voi tehdä tuollaista viattomille eläimille... Ja vielä TIETÄEN mitä tekee....:'(....


      • Aquarella
        Järkyttynyt kirjoitti:

        Mikä noilla ukoilla tuossa on pielessä? Itse en pystynyt katsomaan kuin ensimmäiset 30 sekunttia, sen jälkeen...panin pois....Aivan siis järkyttävää... En ymmärrä miten joku voi tehdä tuollaista viattomille eläimille... Ja vielä TIETÄEN mitä tekee....:'(....

        On toi kyllä tosi järkyttävää. Katoin muutama video läpi ja samalla suunnitelin että noille eläimille vois kertoa että kun on tarpeeksi hyökkäävä ei vaan riuhdo niin noilta ihmisiltä sais aika helpoisti muutaman luun poikki (parhaassa tapauksessa >:) . Mutta se nyt on aika mahdotonta.


    • Liskovaanija

      Miusta on ihan kamalaa, miten eläimiä voidaan käsitellä noin tunteettomasti. Jotkut ihmiset on semmosia paskapäitä että niillä ei taida olla toiminnassa enää yhden ainutta aivosolua. En kattonut kokonaan kun oli niin pitkä, mutta järkyttävää... Koko ajan ajattelin että talloispa nuo heppaparat noitten ndJFHKSkjdhdaivojen(en keksinyt tarpeeksi pahaa sanaa)päälle! Ois ollut ihan oikein.

      • gfdhg

        mäkin olisin halunnut nähdä pätkän, jossa joku niistä hevosista tinttais ratsastajansa. Vittu, muussais sen ihan paskaks!!! saatanan ääliöitä!!!!!!!!!


    • miehet...

      Naiset ei IKINÄ tekis mitään tollasta!
      Miehet on niin tunnevammasia!!!!!!!

      • tiedoksi

        että myös naiset osallistuvat rodeoihin ja tulevat katsomaan ja ovat aivan yhtä hulluina tuohon kuin miehetkin. Vastusta samalla myös härkätaisteluja, niissä rääkätään eläimiä oikeasti, mutta sielläkin on naisia mukana, että revi siitä lepakko.


      • miehet...
        tiedoksi kirjoitti:

        että myös naiset osallistuvat rodeoihin ja tulevat katsomaan ja ovat aivan yhtä hulluina tuohon kuin miehetkin. Vastusta samalla myös härkätaisteluja, niissä rääkätään eläimiä oikeasti, mutta sielläkin on naisia mukana, että revi siitä lepakko.

        Kummathan ton eläinrääkkäyksen keksi; miehet vai naiset?
        Hmmmmmmmmmmm... TOSI vaikeaa keksiä, homppeli.


    • sydän..

      myös sellaisen uutispätkän missä amerikkalaiset itse ovat myös heränneet rodeon todelliseen luonteeseen,joten minua ainakin hiukan lohduttaa tietää että siellä tehdään asialle jotain,jospa se vielä joskus saataisiin loppumaan,vaikka rodeon perinteet ovat kyllä amerikassa niin tiukassa että se on hankalaa.. =/ mutta pääasia että ihmiset ovat heränneet todellisuuteen :)

      • jos haluaa

      • Lasihelmi

      • pinokkiotar
        Lasihelmi kirjoitti:

        Niin kamalaa.. Hevoset ovat minulle kaikki kaikessa, ja melkein rupesin itkemään kun katsoin videon. Kamalaa ;

        En halunnut katsoa ollenkaan ;(( En tiedä mitä kauheaa ihminen teki eläimelle, mutta silti minun sydämeen tuntuu pahalle. Kyse ilmeisesti hevosista. Olin eilen ratsastamassa, halitin sitä...se töni minua, osoitti,sen on hyvä. myös minulle terapiaa. Ihminen on PASKA!!!


      • samaa mieltä
        pinokkiotar kirjoitti:

        En halunnut katsoa ollenkaan ;(( En tiedä mitä kauheaa ihminen teki eläimelle, mutta silti minun sydämeen tuntuu pahalle. Kyse ilmeisesti hevosista. Olin eilen ratsastamassa, halitin sitä...se töni minua, osoitti,sen on hyvä. myös minulle terapiaa. Ihminen on PASKA!!!

        mutta mitä sinä sitten olet?


    • pysty katsomaankaan

      aivan kauheeta, kyllä ihminen on peto...

    • pirjo-60

      en minäkään käsitä miksi ihminen katsoo oikeudekseen rääkätä eläimiä. ja on olevinaan joku voittaja. hyi helvetti.

      • :'(

        ihan kamalaa!! en pystynyt kumpaakaan katsomaan loppuun! oikein itkettää edes ajatella!
        ihminen on peto! miten joku voi! Minulle ei tulisi koskaan mieleenkään satuttaa eläintä! Ihmiset voisivat pikkuhiljaa ruveta ymmärtämään että eläimillä tunteet ja sydän siinä missä ihmiselläkin vaikka eläin ei pystykään kertomaan sanoin koska ja kuinka paljon ja mihin sattuu! en vain yksinkertaisesti voi ymmärtää mikä tuossa viehättää..otetaanpa välillä nuo ihmiset eläinten tilalle, ei varmana enää silloin viehättäisi!
        Maailma on julma paikka!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1451
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      41
      951
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      777
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe