Löytyisiköhän joltain vielä tällläistä japanilaista anime lasten elokuvaa kun Cobra. Se on tehty joskus 90-luvun alussa ja se oli meillä vhs-kasettina. Siinä on sellainen keltatukkainen nuorukainen jolle paljastuu totuus itsestään ja hän huomaa, että hänen toisesta käsivarrestaan muotoutuu lasereita ampuva ase. Tämä elokuva sijoittuu tulevaisuuteen ja siinä esiintyy paljon sellaisia utopistisen näköisiä olentoja ja myös erittäin kuuman näköisiä naisia.
Olisin enemmän kuin kiitollinen jos joltain tälläinen löytyisi ja myise sen minulle!
COBRA!!!
5
773
Vastaukset
- DeeVeeDee
Nyt on kyllä teitillä mennyt osastot sekaisin.... Cobra - Space Adventure EI OLE lasten ohjelma!!!
Sitä paitsi kyseessä on sarja (jota itsekin olen DVD-kiekkojen muodossa metsästänyt), ei elokuva. Noita VHS kasetteja taisi pari kappaletta pyöriä vuokraamoissa 80/90-lukujen välillä, joilta itsekin katsoin ensimmäisiä jaksoja. Ei sitä paitsi ollut ainoa sarja, joka jäi kesken koska maahantuojat toivat Suomeen vain muutaman ensimmäisen kasetti-julkaisun =(
Onnittelen muuten jos jostain onnistut löytämään jonkun noista kaseteista. Ovat nimittäin aika "ison kiven alla" nykyään. - Meya
Eli alkuperäiseltä nimeltäänhän tuo sarja on Space Adventure Cobra. Suomijulkaisuna sitä on ilmestynyt yhteensä 3 VHS:ää. Itseltäni löytyvät ne kaikki, mutta valitettavasti en luovu niistä. Kannattaa kyttäillä CDON:in sivustoja. Siellä pyöri joku aika sitten noita DVD- muodossa. Ja kirpputorit ja divarit...
- DeeVeeDee
kyllä aika ajoin löytyy noita vanhoja anime sarjoja. Viimeksi oli tuo Rai Luolapoika sarjan kaikki kuusi osaa... harmi vaan että se, ja kaikki muut vastaavat, oli ruotsiksi dubattu ja tekstitkin oli vain ruotsiksi =(
- cdonista
DeeVeeDee kirjoitti:
kyllä aika ajoin löytyy noita vanhoja anime sarjoja. Viimeksi oli tuo Rai Luolapoika sarjan kaikki kuusi osaa... harmi vaan että se, ja kaikki muut vastaavat, oli ruotsiksi dubattu ja tekstitkin oli vain ruotsiksi =(
löyty joku vissiin näistä sarjan jaksoista mutta meni varaukseen. Tokihan mä sen kärppänä kyllä varasin!!:D Olis kyllä mahtava saada kaikki suomessa julkaistut jaksot käsiinsä. Senverran kova cobrafani olin tenavana!!
- armaroid
ILA fansubs on fansubannut koko sarjan. Se on alkuperäisenä japaninkielisienä englanninkielisillä subeilla. Sarjan saa torrentina.
Hakusanoiksi vain Ila ja fansubs googlella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778