Löytyisiköhän joltain vielä tällläistä japanilaista anime lasten elokuvaa kun Cobra. Se on tehty joskus 90-luvun alussa ja se oli meillä vhs-kasettina. Siinä on sellainen keltatukkainen nuorukainen jolle paljastuu totuus itsestään ja hän huomaa, että hänen toisesta käsivarrestaan muotoutuu lasereita ampuva ase. Tämä elokuva sijoittuu tulevaisuuteen ja siinä esiintyy paljon sellaisia utopistisen näköisiä olentoja ja myös erittäin kuuman näköisiä naisia.
Olisin enemmän kuin kiitollinen jos joltain tälläinen löytyisi ja myise sen minulle!
COBRA!!!
5
797
Vastaukset
- DeeVeeDee
Nyt on kyllä teitillä mennyt osastot sekaisin.... Cobra - Space Adventure EI OLE lasten ohjelma!!!
Sitä paitsi kyseessä on sarja (jota itsekin olen DVD-kiekkojen muodossa metsästänyt), ei elokuva. Noita VHS kasetteja taisi pari kappaletta pyöriä vuokraamoissa 80/90-lukujen välillä, joilta itsekin katsoin ensimmäisiä jaksoja. Ei sitä paitsi ollut ainoa sarja, joka jäi kesken koska maahantuojat toivat Suomeen vain muutaman ensimmäisen kasetti-julkaisun =(
Onnittelen muuten jos jostain onnistut löytämään jonkun noista kaseteista. Ovat nimittäin aika "ison kiven alla" nykyään. - Meya
Eli alkuperäiseltä nimeltäänhän tuo sarja on Space Adventure Cobra. Suomijulkaisuna sitä on ilmestynyt yhteensä 3 VHS:ää. Itseltäni löytyvät ne kaikki, mutta valitettavasti en luovu niistä. Kannattaa kyttäillä CDON:in sivustoja. Siellä pyöri joku aika sitten noita DVD- muodossa. Ja kirpputorit ja divarit...
- DeeVeeDee
kyllä aika ajoin löytyy noita vanhoja anime sarjoja. Viimeksi oli tuo Rai Luolapoika sarjan kaikki kuusi osaa... harmi vaan että se, ja kaikki muut vastaavat, oli ruotsiksi dubattu ja tekstitkin oli vain ruotsiksi =(
- cdonista
DeeVeeDee kirjoitti:
kyllä aika ajoin löytyy noita vanhoja anime sarjoja. Viimeksi oli tuo Rai Luolapoika sarjan kaikki kuusi osaa... harmi vaan että se, ja kaikki muut vastaavat, oli ruotsiksi dubattu ja tekstitkin oli vain ruotsiksi =(
löyty joku vissiin näistä sarjan jaksoista mutta meni varaukseen. Tokihan mä sen kärppänä kyllä varasin!!:D Olis kyllä mahtava saada kaikki suomessa julkaistut jaksot käsiinsä. Senverran kova cobrafani olin tenavana!!
- armaroid
ILA fansubs on fansubannut koko sarjan. Se on alkuperäisenä japaninkielisienä englanninkielisillä subeilla. Sarjan saa torrentina.
Hakusanoiksi vain Ila ja fansubs googlella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492318- 262143
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271535Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161454- 1241417
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89924Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873