Löytyisiköhän joltain vielä tällläistä japanilaista anime lasten elokuvaa kun Cobra. Se on tehty joskus 90-luvun alussa ja se oli meillä vhs-kasettina. Siinä on sellainen keltatukkainen nuorukainen jolle paljastuu totuus itsestään ja hän huomaa, että hänen toisesta käsivarrestaan muotoutuu lasereita ampuva ase. Tämä elokuva sijoittuu tulevaisuuteen ja siinä esiintyy paljon sellaisia utopistisen näköisiä olentoja ja myös erittäin kuuman näköisiä naisia.
Olisin enemmän kuin kiitollinen jos joltain tälläinen löytyisi ja myise sen minulle!
COBRA!!!
5
788
Vastaukset
- DeeVeeDee
Nyt on kyllä teitillä mennyt osastot sekaisin.... Cobra - Space Adventure EI OLE lasten ohjelma!!!
Sitä paitsi kyseessä on sarja (jota itsekin olen DVD-kiekkojen muodossa metsästänyt), ei elokuva. Noita VHS kasetteja taisi pari kappaletta pyöriä vuokraamoissa 80/90-lukujen välillä, joilta itsekin katsoin ensimmäisiä jaksoja. Ei sitä paitsi ollut ainoa sarja, joka jäi kesken koska maahantuojat toivat Suomeen vain muutaman ensimmäisen kasetti-julkaisun =(
Onnittelen muuten jos jostain onnistut löytämään jonkun noista kaseteista. Ovat nimittäin aika "ison kiven alla" nykyään. - Meya
Eli alkuperäiseltä nimeltäänhän tuo sarja on Space Adventure Cobra. Suomijulkaisuna sitä on ilmestynyt yhteensä 3 VHS:ää. Itseltäni löytyvät ne kaikki, mutta valitettavasti en luovu niistä. Kannattaa kyttäillä CDON:in sivustoja. Siellä pyöri joku aika sitten noita DVD- muodossa. Ja kirpputorit ja divarit...
- DeeVeeDee
kyllä aika ajoin löytyy noita vanhoja anime sarjoja. Viimeksi oli tuo Rai Luolapoika sarjan kaikki kuusi osaa... harmi vaan että se, ja kaikki muut vastaavat, oli ruotsiksi dubattu ja tekstitkin oli vain ruotsiksi =(
- cdonista
DeeVeeDee kirjoitti:
kyllä aika ajoin löytyy noita vanhoja anime sarjoja. Viimeksi oli tuo Rai Luolapoika sarjan kaikki kuusi osaa... harmi vaan että se, ja kaikki muut vastaavat, oli ruotsiksi dubattu ja tekstitkin oli vain ruotsiksi =(
löyty joku vissiin näistä sarjan jaksoista mutta meni varaukseen. Tokihan mä sen kärppänä kyllä varasin!!:D Olis kyllä mahtava saada kaikki suomessa julkaistut jaksot käsiinsä. Senverran kova cobrafani olin tenavana!!
- armaroid
ILA fansubs on fansubannut koko sarjan. Se on alkuperäisenä japaninkielisienä englanninkielisillä subeilla. Sarjan saa torrentina.
Hakusanoiksi vain Ila ja fansubs googlella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817597
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883539- 592444
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se701568Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201396- 571383
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038