Käyn melko harvoin baareissa, mutta silloin kun käyn, krapula on jostain syystä monin verroin pahempi. On taas niin maailmanloppu lähellä että piti oikein itku tirauttaa. Enkä muista juoneeni mitenkään erityisen paljon, mutta sekaisin kyllä. Ja aivan tajuton morkkis vaikka tuskin mitään erityistä edes tapahtui. Taidankin tästä lähtien jatkaa vaan kotona tissuttelua, niin ei voi käydäkkään mitään ja krapulatkin ovat lähes siedettäviä.
baarit
6
1326
Vastaukset
- kotona tissuttelu
Siinä on nyt vaara, että alat tempomaan siellä kotona oikein kunnolla "kun mitään ei voi tapahtua". Meikkiksellä kävi niin, ei ollut mitään rajaa siinä juomisessa. Baaarista kuitenkin poistuu jossain vaiheessa ja siellä jotenkin pyrkii pitämään kontrollin ettei nolaa itteänsä. Kotonahan ei oo oikeestaan mitään väliä, saat sammua vaikka sohvalle jne.
- prkle soikoon_n
Niin saa puhua kieliä pöntölle. Puhuin viimeksikki niin rajusti norjaa, että oli olkapäätki kipiänä. Melko hirviää touhua. Muistin taas miksi olin 1,5v juomatta. Taidampa olla 1,5v taas juomatta
- parempi_
keino kotona tissuttelun sijaan on lopettaa koko juominen. Välttyy monelta harmilta eikä mene alkuviikko harmitellessa sitä mitä tulikaan taas viikonlopulla tehtyä ja mitä jäi juomisen takia tekemättä.
- Kaappijuoppomiljonääri.
Parin kapakkapaukun hinnalla saa kaupasta puolikkaan kossupullon.
Saa itsensä juopoksi paaaaaljooon halvemmalla.
Ei ne isot tulot, vaan pienet menot. - juopi...
Tutun kuuloista juttua tuo. Minuakin alkoivat baarit ja ne ihmiset tympimään ja aloin juoda kotona yksin.
Aluksi oli ihanaa kun hain kunnon lastin alkosta kaikenlaisia juomia pitempien vapaitteni aluksi. Se tunne, että olin oman elämäni herra (tässä tapauksessa neiti) oli jotenkin mahtavaa. Ei tarvinnut meikata ja sai olla asussa kuin asussa ja katella telkkua ja chattailla. Aamulla kun oli krapula, niin oli ihanat kylmät kaljat odottelemassa ja siitä se päivä jatkui yöhön saakka, kunnes taas sammuin. Parin päivän jälkeen olo oli niin hirveä, että ei voinut kuin jatkaa taas ja lopetteleminen olikin vaikeata.
Näin minä alkoholisoiduin ja erakoiduin ihan kunnolla.
Nyt sitten olen ollut puolitoista vuotta lähes selvin päin ja en osta kotiin enää mitään viinaksia. Elämä on helpompaa ja saa jotain aikaiseksikin. Tänään olin tuttujen kanssa Kaivopuistossa ja mieli pirteä ja mikä parasta huomennakin on vapaapäivä, eikä ole krapulaa. Life is good!
Ihan itse en olisi tähän pystynyt, sillä työpaikan terkkari puuttui juomiseeni ja ohjasi hoitoon. silloin veetutti ihan kunnolla, että mitä olette menneet puuttumaan minun omaan elämääni, saan tehdä mitä haluan! No, nyt selvänä vasta saan ihan oikeasti tehdä niinkuin haluan.
Tämmöistä. - köhörr
röökiä niin lopeta se (ensi alkuun). rapulat helpompia savuttomilla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005127677- 2302676
- 262581
- 1611930
- 1141778
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21376- 761193
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155