G: Oletko mielestäsi nuorekas ja mihin perustat arviosi?

40+ vanhus

Itse saatan käyttäytyä joissain asioissa ja ajatella joistain asioista kuten ikäistäni nuoremmat, joissain asioissa taas kuten íkäistäni vanhemmat. Olen keskimäärin oman ikäiseni.

15

1438

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Märk

kun teini-ikäiset lapset tuovat kavereita kotiin ja pääsee jutustelemaan heidän kanssaan asioista, ajatuksista ja kokemuksista! Uusia tuttavuuksia omien lasten ikäluokasta - se on keski-iän parhaimpia puolia.

• Nuorekas !?!?

En koskaan ole vielä tähän päivään mennessä ymmärtänyt mitä tarkoittaa nuorekas ?!? Varmaan jää elämän aikana selvittämättä ....

• peiliin, olo

on nuorekas. Ainoa, mikä vaivaa peilissä on silmäluomet, jotka eivät valehtele. Ne repsahtavat omia aikojaan, enkä leikkuriin aio mennä. Iho, vartalo jne. on ollut jo vuosikymmenet kuin ennenkin. Liikunta auttaa pysymään kuosissa. Ja kun jättää viinan kanssa läträilyn. Se vanhentaa naisen alta aikayksikön.
      Elämän tavat ja ilo pitävät olon nuorekkaana.

• 40+ vanhus

"Ja kun jättää viinan kanssa läträilyn. Se vanhentaa naisen alta aikayksikön."

Ei sitten kannata ainakaan sitä jättää ;))

• mitenkään pois
        40+ vanhus kirjoitti:

"Ja kun jättää viinan kanssa läträilyn. Se vanhentaa naisen alta aikayksikön."

Ei sitten kannata ainakaan sitä jättää ;))

kun en sitä edes käytä. Tupakkakin vanhentaa. Sitäkään en polta.

Kun on nuori, ei kukaan sano "oletpa nuorekas". Vanhoille täytyy sanoa niin, kun he tykkäävät kehumisesta. Minulle ei tarvitse sanoa. Joidenkin mielestä olen nuori ja joidenkin mielestä olen vanha. Riippuu keskustelijan iästä.

Nainen 56

• 40+ vanhus
        mitenkään pois kirjoitti:

kun en sitä edes käytä. Tupakkakin vanhentaa. Sitäkään en polta.

Kun on nuori, ei kukaan sano "oletpa nuorekas". Vanhoille täytyy sanoa niin, kun he tykkäävät kehumisesta. Minulle ei tarvitse sanoa. Joidenkin mielestä olen nuori ja joidenkin mielestä olen vanha. Riippuu keskustelijan iästä.

Nainen 56

Nauramisesta ja pohdiskelusta tulee ryppyjä naamalle ja liiasta lukemisesta tai nuorekkaasta valvomisesta (ahkera bailaaminen pikkutunneille) pussit silmien alle. Liikunta kuluttaa niveliä ja tekee kuivakkaaksi. Auringon otto vanhentaa ihoa. Tieto lisää tuskaa (tuskainen ilme vanhentaa). Se on aika vaikea laji tuo nuorekkuus. Kannattaako sitä edes tavoitella?

• pessimististä
        40+ vanhus kirjoitti:

Nauramisesta ja pohdiskelusta tulee ryppyjä naamalle ja liiasta lukemisesta tai nuorekkaasta valvomisesta (ahkera bailaaminen pikkutunneille) pussit silmien alle. Liikunta kuluttaa niveliä ja tekee kuivakkaaksi. Auringon otto vanhentaa ihoa. Tieto lisää tuskaa (tuskainen ilme vanhentaa). Se on aika vaikea laji tuo nuorekkuus. Kannattaako sitä edes tavoitella?

Nuorekkuus lähtee ajatuksista. Siis pään sisältä. Nauru ja iloisuus nuorentaa. Ikuinen otsan rypistely ja tyytymätön suu saa kasvojen lihakset roikkumaan.
        Minulle tehtiin psykologinen testi ja todettiin 23 vuotiaan ajatusmaailma tunnetasolla, vaikka olen puolet vanhempi. Blondi toki, mutta......
        Vaatteilla voi avittaa nuorekasta linjaa, mutta kohtuullisesti. Minihame on nuorten hepene, vaikka olisi mitkä loistosääret. No jaa, suotakoon kesällä myös mummoille. Mutta vain niille, jolla on virheettömät sääret.
        Hyvää kesää vaan kaikille iloisille ihmisille. Naurakaa ja nauttikaa. Kukaan ei huomaa ryppyjänne, kun olette hyvällä tuulella.

• 40+ vanhus
        pessimististä kirjoitti:

Nuorekkuus lähtee ajatuksista. Siis pään sisältä. Nauru ja iloisuus nuorentaa. Ikuinen otsan rypistely ja tyytymätön suu saa kasvojen lihakset roikkumaan.
        Minulle tehtiin psykologinen testi ja todettiin 23 vuotiaan ajatusmaailma tunnetasolla, vaikka olen puolet vanhempi. Blondi toki, mutta......
        Vaatteilla voi avittaa nuorekasta linjaa, mutta kohtuullisesti. Minihame on nuorten hepene, vaikka olisi mitkä loistosääret. No jaa, suotakoon kesällä myös mummoille. Mutta vain niille, jolla on virheettömät sääret.
        Hyvää kesää vaan kaikille iloisille ihmisille. Naurakaa ja nauttikaa. Kukaan ei huomaa ryppyjänne, kun olette hyvällä tuulella.

Ei kai, lähinnä realismia. Eikö ole karsee paikka kun ikää tulee ja joku onneton letkauttaa jotta olet nuorekas? En minä ainakaan halua olla henkisesti tippaakaan nuorempi, mielummin vanhempi. Fyysisestä kunnosta pidän huolta vaikka ikä näkyykin. Nuoruus on yliarvostettua.

"Kukaan ei huomaa ryppyjänne, kun olette hyvällä tuulella."

Tai sitten itse ei huomaa, et toiset huomaa. Onhan sekin jo jotain.

Sitten siitä minihameesta. Mieti sitä vielä kuitenkin.

• usvaiset vuoret
        40+ vanhus kirjoitti:

Mä oon n. 50-vuotias, olen koko ikäni nauranu niin maan p-keleesti ja myös pohdiskellu, eipä ole paljoa ryppyjä kasvoissa, itseasiassa ei lainkaan, tiedä mistä johtuu, aina mua pidetään 10 vuotta nuorempana.

Bailannu olen rankasti viime vuosina tosin nyttemmin lopettanu, ei jaksa enää, mut mitään erityisiä pusseja mulla ei oo silmien alla.

Tieto lisää tuskaa ens alkuun mut sitte ku alkaa analysoimaan asioita lisää ja oppii elämään niiden asioiden kanssa jotka on "saanu tietää" niin se lisää kasvoihin ja koko olemukseen ilmeikkyyttä ja värikkyyttä ja tavallaan myös nuorekkuutta, ei muutu sellaseks idiootiks joka vaan lukee iltalehtiä ja tuijottaa tyhjänä eteensä.

Keski-ikäsenä, oli ryppyjä tai ei, nuorekkuus on kyllä aika pitkälti kiinni kahdesta yksinkertasesta seikasta: pukeutumistyyli ja hiuksten malli.
        Jos 45-55 vuotias nainen haluaa näyttää ikäseltään niin hiusten "kuuluu" olla lyhyiks leikatut kerroksittain, ei paljon meikkiä ja vaatetuksena tuulipuku, jakkupuku tai jotain muuta neutraalin huomaamatonta.

Jos sul on pitkä tukka, farkkurotsi tai joku nahkaliivi tai minihame ja olet hyvin hoikka, tatskoja, ja jos sattuu omistamaan rypyttömät kasvot ilman kaksoileukaa niin 10-15 vuotta höylääntyy heti vek.

• usvaiset vuoret
        usvaiset vuoret kirjoitti:

Mä oon n. 50-vuotias, olen koko ikäni nauranu niin maan p-keleesti ja myös pohdiskellu, eipä ole paljoa ryppyjä kasvoissa, itseasiassa ei lainkaan, tiedä mistä johtuu, aina mua pidetään 10 vuotta nuorempana.

Bailannu olen rankasti viime vuosina tosin nyttemmin lopettanu, ei jaksa enää, mut mitään erityisiä pusseja mulla ei oo silmien alla.

Tieto lisää tuskaa ens alkuun mut sitte ku alkaa analysoimaan asioita lisää ja oppii elämään niiden asioiden kanssa jotka on "saanu tietää" niin se lisää kasvoihin ja koko olemukseen ilmeikkyyttä ja värikkyyttä ja tavallaan myös nuorekkuutta, ei muutu sellaseks idiootiks joka vaan lukee iltalehtiä ja tuijottaa tyhjänä eteensä.

Keski-ikäsenä, oli ryppyjä tai ei, nuorekkuus on kyllä aika pitkälti kiinni kahdesta yksinkertasesta seikasta: pukeutumistyyli ja hiuksten malli.
        Jos 45-55 vuotias nainen haluaa näyttää ikäseltään niin hiusten "kuuluu" olla lyhyiks leikatut kerroksittain, ei paljon meikkiä ja vaatetuksena tuulipuku, jakkupuku tai jotain muuta neutraalin huomaamatonta.

Jos sul on pitkä tukka, farkkurotsi tai joku nahkaliivi tai minihame ja olet hyvin hoikka, tatskoja, ja jos sattuu omistamaan rypyttömät kasvot ilman kaksoileukaa niin 10-15 vuotta höylääntyy heti vek.

Ai niin, tärkee juttu varmaan, auringonottoa en ole ikinä harrastanu juuri lainkaan. Tupakkaa polttelen jonkun verran mut n. 7 vuoteen en ole enää kapakoissa istuskellu. Että näin.

• tuo "G" samaa

kuin kysymys, eli gysymys? Vai tuliko se tuohon vahingossa?

• sitä jotenki vielä nuorekaskin..Mutta mä olen kaikella lailla hyväksynyt itseni nyt...Siinä mielessä tää on ihana ikä..:)

Tulkoot rypyt ja muut vaivat...Tietää ainaski,että on eläny..

• Pian 45 Nainen

Kesällä jo 45, vasta 45. Jostain kumman syystä ikä tuntuu olevan aina kohdallaan. Ehkä siks kun ikä ei ole Tekijä Numero Yksi mun elämässä. Toivottavasti ei sinunkaan... Ystäväni.

• Tintti-62

Olen nuorekas nelinelonen. Otin rajun värin hiuksiini. Teen joskus hullujakin tempauksia. Mutta toisaalta elämän kokemuksia laidasta laitaan on. Sitä se ikä teettää. Tsemppiä!

• nyttem

miulla on tytöt 5v ja itte 47, arvaa onko kasvun paikka. isolla koolla KYLLÄ. .....IHANAA

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79