että mähän olen kaksosmies. Onkohan tähän jotain asiantuntevaa apua saatavissa mistään?
Ohhoh
5
1026
Vastaukset
- kaksosnainen
Se on synnynnäinen virhe, asialle ei voi tehdä mitään. Syvimmät osanottoni! Yritetään kestää!
- kaksosprinsessa
Tervetuloa iloiseen, ennakkoluulottomaan,välittömään, älykkääseen, taiteelliseen, intensiiviseen jengiin.
Onnitteluni,,,,mielestäni olisi paljon surullissempaa havaita että on joku maa-elementin edustaja.... tosikko, itsepäinen, ..Sorry kaikki maamerkkiset-tosin pallomme tarvitsee teitäkin ja teidän tukevaa okapäätä itkun tullen........
ilmamerkki on hyvä....on helppo hengittää ja lentää vapaana kuin lokki kesätaivaalla!!!!- kaksosnainen
Noin minäkin nuorempana liitelin ja lentelin. Nyt on jo oppinut ettei se ilma aina ole yhtä raikasta... joskus olisi hyvä saada sitä maata sinne jalkojen alle.
- tosi hyvät tähdet saanut
Kultakimpale olet miesten joukossa, jos olet todellinen aikuinen kaksosmies. Valitettavasti teistä löytyy se toinenkin "rotu" joka pilaa kaikkien kaksosmiesten maineen. Olen nyt seurustellut kohta kaksi vuotta kaksosmiehen kanssa ja en voi löytää parempaa miestä missään asiassa, me puhutaan (setvitään ongelmat heti tuoreeltaan), me ollaan paljon sylikkäin, lenkkeillään, mökkeillään, marjastetaan jne yhdessä, ja suhde eikun syvenee ja paranee. Tulet tekemään elämäsi naisesta onnellisen, jos olet todellinen kaksosmies.
- auttava kaksonen87
no jos alotettas siitä että minkälaista apua tarvit ni jatketaa siitä ok muista ei mitää ihan mahotonta....hih hih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579