että mähän olen kaksosmies. Onkohan tähän jotain asiantuntevaa apua saatavissa mistään?
Ohhoh
5
1060
Vastaukset
- kaksosnainen
Se on synnynnäinen virhe, asialle ei voi tehdä mitään. Syvimmät osanottoni! Yritetään kestää!
- kaksosprinsessa
Tervetuloa iloiseen, ennakkoluulottomaan,välittömään, älykkääseen, taiteelliseen, intensiiviseen jengiin.
Onnitteluni,,,,mielestäni olisi paljon surullissempaa havaita että on joku maa-elementin edustaja.... tosikko, itsepäinen, ..Sorry kaikki maamerkkiset-tosin pallomme tarvitsee teitäkin ja teidän tukevaa okapäätä itkun tullen........
ilmamerkki on hyvä....on helppo hengittää ja lentää vapaana kuin lokki kesätaivaalla!!!!- kaksosnainen
Noin minäkin nuorempana liitelin ja lentelin. Nyt on jo oppinut ettei se ilma aina ole yhtä raikasta... joskus olisi hyvä saada sitä maata sinne jalkojen alle.
- tosi hyvät tähdet saanut
Kultakimpale olet miesten joukossa, jos olet todellinen aikuinen kaksosmies. Valitettavasti teistä löytyy se toinenkin "rotu" joka pilaa kaikkien kaksosmiesten maineen. Olen nyt seurustellut kohta kaksi vuotta kaksosmiehen kanssa ja en voi löytää parempaa miestä missään asiassa, me puhutaan (setvitään ongelmat heti tuoreeltaan), me ollaan paljon sylikkäin, lenkkeillään, mökkeillään, marjastetaan jne yhdessä, ja suhde eikun syvenee ja paranee. Tulet tekemään elämäsi naisesta onnellisen, jos olet todellinen kaksosmies.
- auttava kaksonen87
no jos alotettas siitä että minkälaista apua tarvit ni jatketaa siitä ok muista ei mitää ihan mahotonta....hih hih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837