Pexi lähti Dingosta

tiina.tti

Robert Engstrandin myspace sivuilla on hänen tulevat keikkansa ja näköjään mies on liittynyt Dingoon
ja Pexi on häipynyt.

18

2807

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iIntiaanikesä

      Sai fudut...

      • tiina.tt

        Mistä olet moista kuullut?

        Robert on aika velho, on soitellut mm. kotipellon ja kaija koon bändeissä.


    • Mikke

      Ei kuitenkaan näy olevan asian tiimoilta mainintaa. Elikä mikä on nyt sitten faktaa ja mikä fiktiota?

      • Näkyy

        Olevan!


    • Luulija mut ei tietäjä

      Niin kauan kun Nipa on ja laulaa Dingossa, niin kai tuo muu soitto-osasto on sinällään aivan se ja sama. Totta kai pitää olla ammattijätkä ja ns. tarpeeksi hyvä ja sosiaalinen työkaveri.
      Eve lienee se taustapäällikkö, jonka voi kuvitella kuitenkin liidaavan ja käytännössä pyörittävän bändiä.

      • hegullii

        juu, eve on varmaan se joka pitää bändin kasassa ja hoitaa ns. käytännön asiat.

        peksi on muten oikealta nimeltään pekka siistonen ja tuttu mm. bomfunk mc`s riveistä.
        soittaa/soitti koskettimia dingossa.

        kumma kun viralliset sivut on hiljaa ja yleensäkin ihme kun siellä ei ole esittelyä bändi jätkistä noin yleensäkään.


      • Leipälapio
        hegullii kirjoitti:

        juu, eve on varmaan se joka pitää bändin kasassa ja hoitaa ns. käytännön asiat.

        peksi on muten oikealta nimeltään pekka siistonen ja tuttu mm. bomfunk mc`s riveistä.
        soittaa/soitti koskettimia dingossa.

        kumma kun viralliset sivut on hiljaa ja yleensäkin ihme kun siellä ei ole esittelyä bändi jätkistä noin yleensäkään.

        "kumma kun viralliset sivut on hiljaa ja yleensäkin ihme kun siellä ei ole esittelyä bändi jätkistä noin yleensäkään."

        Mä luulen että se johtuu siitä että Dingo on kuitenkin nykyään pelkkä "Neumann, Eve ja taustabändi". Bändin promo kuvatkin on vähän piilossa... Uudesta jäsenistöstä löytyy hakemalla yksi ja sen kuvan ottamisen jälkeen jäsenistö on tainnu taas vaihtua?!?


      • big nose
        Leipälapio kirjoitti:

        "kumma kun viralliset sivut on hiljaa ja yleensäkin ihme kun siellä ei ole esittelyä bändi jätkistä noin yleensäkään."

        Mä luulen että se johtuu siitä että Dingo on kuitenkin nykyään pelkkä "Neumann, Eve ja taustabändi". Bändin promo kuvatkin on vähän piilossa... Uudesta jäsenistöstä löytyy hakemalla yksi ja sen kuvan ottamisen jälkeen jäsenistö on tainnu taas vaihtua?!?

        naurettava koko bändi


      • asia on
        Leipälapio kirjoitti:

        "kumma kun viralliset sivut on hiljaa ja yleensäkin ihme kun siellä ei ole esittelyä bändi jätkistä noin yleensäkään."

        Mä luulen että se johtuu siitä että Dingo on kuitenkin nykyään pelkkä "Neumann, Eve ja taustabändi". Bändin promo kuvatkin on vähän piilossa... Uudesta jäsenistöstä löytyy hakemalla yksi ja sen kuvan ottamisen jälkeen jäsenistö on tainnu taas vaihtua?!?

        niin,että niin kauan kun kokoonpano ei ole the famous five,niin aivan sama mulle ketkä siel soittaa,kunhan Neumann laulaa!!Ja tätä mielt on kyl suuri yleisö.Kukaan ei edes huomaa et kosketinsoittaja on vaihtunu.Kukaanhan ei noteerannut myöskään rumpalin vaihtumist.


      • an.su
        asia on kirjoitti:

        niin,että niin kauan kun kokoonpano ei ole the famous five,niin aivan sama mulle ketkä siel soittaa,kunhan Neumann laulaa!!Ja tätä mielt on kyl suuri yleisö.Kukaan ei edes huomaa et kosketinsoittaja on vaihtunu.Kukaanhan ei noteerannut myöskään rumpalin vaihtumist.

        Heti huomasin kyllä rumpalin vaihtumisen, sekä silmiin pisti myös se, että Peksi ei ollu enää kiipparien takana, vaikka keikalla en ollutkaan sillä kertta, mutta kuvia katsellessani sen huomasin! Ehkä se suuri yleisö ei sitä huomaa, mut sanotaan vaikka näin, et eturivi (johon itsekin kuulun) sen huomaa kyllä!
        Harmittaahan tollaset vaihdokset, mut kyl kaikkeen tottuu... Kunhan Nipa pysyy mikin varressa, ni Dingo on yhä Dingo!


      • on niin
        an.su kirjoitti:

        Heti huomasin kyllä rumpalin vaihtumisen, sekä silmiin pisti myös se, että Peksi ei ollu enää kiipparien takana, vaikka keikalla en ollutkaan sillä kertta, mutta kuvia katsellessani sen huomasin! Ehkä se suuri yleisö ei sitä huomaa, mut sanotaan vaikka näin, et eturivi (johon itsekin kuulun) sen huomaa kyllä!
        Harmittaahan tollaset vaihdokset, mut kyl kaikkeen tottuu... Kunhan Nipa pysyy mikin varressa, ni Dingo on yhä Dingo!

        et just ton nipan pitäis vaihtuu


      • se..
        on niin kirjoitti:

        et just ton nipan pitäis vaihtuu

        on niin että Nipan pitäisi vaihtua?


      • vaan ennemminki
        se.. kirjoitti:

        on niin että Nipan pitäisi vaihtua?

        Ei toki niinkään vaihtua, vaan ennemminkin l a i h t u a. No tämä on toki meille kaikille helposti iän myätä ongelman tapainen asia.

        Eihän tässä vanhalla ihmisellä ole enää ittellänikää ku tämä dinko ja sitten tuo binko.
        Joka päivä on tylsä, mutta sitten tulee onneksi yä. Yö on semmoista aikaa että on vielä iäkkäällekin mamboilla käyttöä.

        Olen kyllä tällainen aikamoinen satukirjojen sankari, mutta antaa Dinkon rokata.


      • on taas
        vaan ennemminki kirjoitti:

        Ei toki niinkään vaihtua, vaan ennemminkin l a i h t u a. No tämä on toki meille kaikille helposti iän myätä ongelman tapainen asia.

        Eihän tässä vanhalla ihmisellä ole enää ittellänikää ku tämä dinko ja sitten tuo binko.
        Joka päivä on tylsä, mutta sitten tulee onneksi yä. Yö on semmoista aikaa että on vielä iäkkäällekin mamboilla käyttöä.

        Olen kyllä tällainen aikamoinen satukirjojen sankari, mutta antaa Dinkon rokata.

        näitä Yö-faneja jotka puuttuvat epäolennaisiin asioihin peittääkseen sen että Yö ei tee omia biisejään ja soittaa nykyään ISKELMÄÄ.Rockista ei tietookaan...


      • sentään aina
        vaan ennemminki kirjoitti:

        Ei toki niinkään vaihtua, vaan ennemminkin l a i h t u a. No tämä on toki meille kaikille helposti iän myätä ongelman tapainen asia.

        Eihän tässä vanhalla ihmisellä ole enää ittellänikää ku tämä dinko ja sitten tuo binko.
        Joka päivä on tylsä, mutta sitten tulee onneksi yä. Yö on semmoista aikaa että on vielä iäkkäällekin mamboilla käyttöä.

        Olen kyllä tällainen aikamoinen satukirjojen sankari, mutta antaa Dinkon rokata.

        laihduttaa, mutta Olli Lindholmista ei saa fiksua tekemälläkään, paitsi siellä satukirjoissa.


      • saa myöskään
        sentään aina kirjoitti:

        laihduttaa, mutta Olli Lindholmista ei saa fiksua tekemälläkään, paitsi siellä satukirjoissa.

        hyvää biisintekijää.Eikä rokkaria


    • wheelchairman27

      Dingolla olevan taas uusi jäsen

    • JA ROBERT?

      ei Dingossa ollut mitään vitun pexejä ja ropertteja, idiootti? siel oli nipa ja pepe ja jonttu ja muut saviaivo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe