Ei voi muuta sanoa. Aprilia sentään on saanut rakennettua pyörän, josta hatunnosto italialaisille.
Ei taida Hayden ihan äkkiä mestaruuttaan uusia. Kalliolle saattaa tosin jäädä ensimmäinenkin haaveeksi. Paitsi, jos käy yhtä hyvä tuuri kuin Haydenille. Ja Lorenzo ajaa pomppuun.
Kallio ja Hayden taas surkeita.......
16
871
Vastaukset
- Turo--Inkeri
pitäisi sinut laittaa ajelemaan sinne kaatosateeseen 200hp pyörällä niin voisit näyttää, kuinka helppoa se on!!
Hayden ajoi hyvää kisaa, paska tuuri että kaatui mutta noissa olosuhteissa se vaan osuu joidenkin kohdalle. Ei ne kaatumiset kaukana ollut kellään.
Kallion suorituksissa kannattaisi sohvaperunan muistaa, ettei itse Rossikaan voittanut 250-mestaruutta tulokasvuonnaan. Sinulta sekin tietenkin onnistuisi.- Eero-Kyllikki
minulta onnistuisi?
Miksi minun pitäisi siellä ajaa?
Kyllä kai noita "ammattilaisia" pitää verrata muihin MM-sarjan kuskeihin?
Miksi niitä pitäisi verrata minuun? Sinun jumalallisella päätökselläsi? - Turo--Inkeri
Eero-Kyllikki kirjoitti:
minulta onnistuisi?
Miksi minun pitäisi siellä ajaa?
Kyllä kai noita "ammattilaisia" pitää verrata muihin MM-sarjan kuskeihin?
Miksi niitä pitäisi verrata minuun? Sinun jumalallisella päätökselläsi?kaltaisillasi "baarituolikuskeilla" on tapana unohtaa se, etteivät mitä todennäköisimmin pysyisi samalla kalustolla ylipäätään pystyssä varikolta radalle asti, ja jos jotenkin sattuisivatkin pysymään, ne kovin haukkumasi kuskitkin jättäisivät sinut kierroksella noin kierroksella kaksi.
Puhe on MM-sarjasta, siellä on vähän saakelin kovia kuskeja joka ikinen. Eikä suomipojalla ole helppoa ylipäätään päästä noihin karkeloihin edes mukaan, vaikka taitoakin olisi.
Edelleen, ajaa Hayden tämän kauden miten ajaa (eikä ajanut nytkään huonosti, sattui vain kaatumaan), hän on historiankirjoissa ainoana ihmisenä, joka pystyi voittamaan Valentino Rossin 990cc nelitahtipyörällä.
Ei mikään aivan pieni suoritus, jos tämän lajin suurista nimistä on lainkaan perillä. On olemassa hyvät perusteet väittää jopa, että Rossi on "kaikkien aikojen paras" RR-kuljettaja (vaikka se toki onkin ikuinen väittelyn aihe; emme ikinä saa tietää, kuka se oikeasti on!), ja Hayden siis pystyi lyömään Rossin. Ja sinä täällä mutiset, että Hayden on huono!! - sivullinen...
Turo--Inkeri kirjoitti:
kaltaisillasi "baarituolikuskeilla" on tapana unohtaa se, etteivät mitä todennäköisimmin pysyisi samalla kalustolla ylipäätään pystyssä varikolta radalle asti, ja jos jotenkin sattuisivatkin pysymään, ne kovin haukkumasi kuskitkin jättäisivät sinut kierroksella noin kierroksella kaksi.
Puhe on MM-sarjasta, siellä on vähän saakelin kovia kuskeja joka ikinen. Eikä suomipojalla ole helppoa ylipäätään päästä noihin karkeloihin edes mukaan, vaikka taitoakin olisi.
Edelleen, ajaa Hayden tämän kauden miten ajaa (eikä ajanut nytkään huonosti, sattui vain kaatumaan), hän on historiankirjoissa ainoana ihmisenä, joka pystyi voittamaan Valentino Rossin 990cc nelitahtipyörällä.
Ei mikään aivan pieni suoritus, jos tämän lajin suurista nimistä on lainkaan perillä. On olemassa hyvät perusteet väittää jopa, että Rossi on "kaikkien aikojen paras" RR-kuljettaja (vaikka se toki onkin ikuinen väittelyn aihe; emme ikinä saa tietää, kuka se oikeasti on!), ja Hayden siis pystyi lyömään Rossin. Ja sinä täällä mutiset, että Hayden on huono!!"kaltaisillasi "baarituolikuskeilla" on tapana unohtaa se, etteivät mitä todennäköisimmin pysyisi samalla kalustolla ylipäätään pystyssä varikolta radalle asti, ja jos jotenkin sattuisivatkin pysymään, ne kovin haukkumasi kuskitkin jättäisivät sinut kierroksella noin kierroksella kaksi."
Siis miten tämä vastaa edelliseen kysymykseen? (ja muuten ihan varmasti minä kyllä pystyssä pysyisin, kuten muutkin mp:llä ennen ajaneet, naurettava väite.)
Mutta jumalauta, kallio tekee tota hommaa työkseen, toisin kuin minä, tai alkuperäinen kirjoittaja. Tietenkään minun ei pidä olla kallion vertailukohta, muuten oltaisiin jo aika heikoilla. Tuskimpa sinäkään pystyisit tekemään samanlaisia turvallisuusanalyysejä mitä minä teen työkseni. Kertooko se, että minä olen silloin ehdottoman hyvä siinä, mitä teen, kun pärjään vertailussa sinulle? Vaikka laitokset poksahtelisivatkin? Ne vaan poksahtelisivat pahemmin sinun tekemien analyysien jälkeen. Ja aivan varmasti jos laitokset poksahtelisivat, niin sinäkin minua syytttelisit paskaksi, vaikka et itse osaisi edes alkeita tästä hommasta.
Ei, kyllä ammattilasia pitää verata muihin ammattilaisiin ja sitä verttailua saa tehdä muutkin kuin saman alan ammattilaiset, jos tulokset ovat selkeitä! - Turo--Inkeri
sivullinen... kirjoitti:
"kaltaisillasi "baarituolikuskeilla" on tapana unohtaa se, etteivät mitä todennäköisimmin pysyisi samalla kalustolla ylipäätään pystyssä varikolta radalle asti, ja jos jotenkin sattuisivatkin pysymään, ne kovin haukkumasi kuskitkin jättäisivät sinut kierroksella noin kierroksella kaksi."
Siis miten tämä vastaa edelliseen kysymykseen? (ja muuten ihan varmasti minä kyllä pystyssä pysyisin, kuten muutkin mp:llä ennen ajaneet, naurettava väite.)
Mutta jumalauta, kallio tekee tota hommaa työkseen, toisin kuin minä, tai alkuperäinen kirjoittaja. Tietenkään minun ei pidä olla kallion vertailukohta, muuten oltaisiin jo aika heikoilla. Tuskimpa sinäkään pystyisit tekemään samanlaisia turvallisuusanalyysejä mitä minä teen työkseni. Kertooko se, että minä olen silloin ehdottoman hyvä siinä, mitä teen, kun pärjään vertailussa sinulle? Vaikka laitokset poksahtelisivatkin? Ne vaan poksahtelisivat pahemmin sinun tekemien analyysien jälkeen. Ja aivan varmasti jos laitokset poksahtelisivat, niin sinäkin minua syytttelisit paskaksi, vaikka et itse osaisi edes alkeita tästä hommasta.
Ei, kyllä ammattilasia pitää verata muihin ammattilaisiin ja sitä verttailua saa tehdä muutkin kuin saman alan ammattilaiset, jos tulokset ovat selkeitä!vastaa, ettei näillä pilkkakirveillä ole yleensä edes etäistä hajua koko hommasta.
Ei ole Haydenilla tämä kausi alkanut hyvin, mutta kausipa on vielä nuori, voi tapahtua vaikka mitä. Hondakaan ei vaikuta läheskään niin kilpailukykyiseltä kuin luultiin, vielähän sillä ei ole 800cc kisaa voitettu.
Hayden voitti viime kaudella Rossin. Joten jos hän on huono, sehän tekee sitten Rossista vielä kehnomman. Eipä ole Rossikaan voittanut kuin yhden kisan tällä kaudella, joten mahtaa olla surkea kuski hänkin!
Kalliokaan on tuskin esittänyt mitään häikäisevää tällä kaudella, mutta tekeekö se hänestä heti huonon?? Kaveri on uudessa luokassa, opettelee vasta pääsemään sinuiksi uuden pyörän kanssa, ja tekniikkakin häneltä on pettänyt jo kahdesti ilman omaa syytä. Kallio on ollut loppupisteissä kakkosena jo useamminkin, kuten oli aikanaan esim. Mamola, jota harva pitää "huonona".
Sehän on noissa hommissa tuttu ironinen toteamus, että "olet vain niin hyvä kuin viimeinen kisasi oli", ja todistat sen aika täydelleen! - Eero-Kyllikki
Turo--Inkeri kirjoitti:
vastaa, ettei näillä pilkkakirveillä ole yleensä edes etäistä hajua koko hommasta.
Ei ole Haydenilla tämä kausi alkanut hyvin, mutta kausipa on vielä nuori, voi tapahtua vaikka mitä. Hondakaan ei vaikuta läheskään niin kilpailukykyiseltä kuin luultiin, vielähän sillä ei ole 800cc kisaa voitettu.
Hayden voitti viime kaudella Rossin. Joten jos hän on huono, sehän tekee sitten Rossista vielä kehnomman. Eipä ole Rossikaan voittanut kuin yhden kisan tällä kaudella, joten mahtaa olla surkea kuski hänkin!
Kalliokaan on tuskin esittänyt mitään häikäisevää tällä kaudella, mutta tekeekö se hänestä heti huonon?? Kaveri on uudessa luokassa, opettelee vasta pääsemään sinuiksi uuden pyörän kanssa, ja tekniikkakin häneltä on pettänyt jo kahdesti ilman omaa syytä. Kallio on ollut loppupisteissä kakkosena jo useamminkin, kuten oli aikanaan esim. Mamola, jota harva pitää "huonona".
Sehän on noissa hommissa tuttu ironinen toteamus, että "olet vain niin hyvä kuin viimeinen kisasi oli", ja todistat sen aika täydelleen!kotona töllö, josta voi katsella Kallion ja Haydenin surkeita esityksiä......Sieltä näkee kaiken suorana lähetyksenä. Ja tulokset julkaistaan lehdissäkin.
Miksi siis minun pitäisi itse siellä ajaa tai yrittää pysytellä pystyssä tietääkseni MM-sarjan tilanteen? - Turo--Inkeri
Eero-Kyllikki kirjoitti:
kotona töllö, josta voi katsella Kallion ja Haydenin surkeita esityksiä......Sieltä näkee kaiken suorana lähetyksenä. Ja tulokset julkaistaan lehdissäkin.
Miksi siis minun pitäisi itse siellä ajaa tai yrittää pysytellä pystyssä tietääkseni MM-sarjan tilanteen?selvästi provoilut mielessä. Vissiin ainoa, mihin tässä motogp-aiheessa pystyt, kun et siitä selvästikään mitään tiedä.
- Eero-Kyllikki
Turo--Inkeri kirjoitti:
selvästi provoilut mielessä. Vissiin ainoa, mihin tässä motogp-aiheessa pystyt, kun et siitä selvästikään mitään tiedä.
että joku välillä uskaltaa kertoa totuuksia sinun vittuilujesi sekaan:)
- Turo--Inkeri
Eero-Kyllikki kirjoitti:
että joku välillä uskaltaa kertoa totuuksia sinun vittuilujesi sekaan:)
sen verran, että näissä kilvanajohommissa, niinkuin elämässä yleensäkin, ei asioissa monesti ole olemassa vain yhtä *totuutta*, vaan se riippuu kunkin omasta näkökulmasta asioihin.
Jos esim. tuosta Haydenin mestaruudesta puhutaan, niin totta on, ettei mies voittanut montaa osakilpailua kauden mittaan. Totta on, että Troy Bayliss johti kisaa kierroksissa mitattuna enemmän kuin Hayden, vaikkei TB edes ajanut kuin 1 kisan villillä kortilla (ja voitti sen).
Sitten on totta myös se, että Hayden keräsi kasaan enemmän pisteitä kuin kukaan muu, ja hänestä tuli sen takia mestari (näin sanovat säännöt). Ja totta on myös se, että on olemassa vain yksi ihminen, joka pystyi lyömään Rossin 990cc nelitahtipyörällä, ja se on Hayden.
"Totuuksia" jaeltiin joskus takavuosina Pravdassa, mutta poliittiset ideologiat poislukien, kannattaa monesti opetella näkemään asioissa hieman myös sävyjä, sillä ne eivät ihan aina ole pelkkää mustaa tai valkoista. Mukavaa kesän odotusta Eero-Kyllikille! - Eero-Kyllikki
Turo--Inkeri kirjoitti:
sen verran, että näissä kilvanajohommissa, niinkuin elämässä yleensäkin, ei asioissa monesti ole olemassa vain yhtä *totuutta*, vaan se riippuu kunkin omasta näkökulmasta asioihin.
Jos esim. tuosta Haydenin mestaruudesta puhutaan, niin totta on, ettei mies voittanut montaa osakilpailua kauden mittaan. Totta on, että Troy Bayliss johti kisaa kierroksissa mitattuna enemmän kuin Hayden, vaikkei TB edes ajanut kuin 1 kisan villillä kortilla (ja voitti sen).
Sitten on totta myös se, että Hayden keräsi kasaan enemmän pisteitä kuin kukaan muu, ja hänestä tuli sen takia mestari (näin sanovat säännöt). Ja totta on myös se, että on olemassa vain yksi ihminen, joka pystyi lyömään Rossin 990cc nelitahtipyörällä, ja se on Hayden.
"Totuuksia" jaeltiin joskus takavuosina Pravdassa, mutta poliittiset ideologiat poislukien, kannattaa monesti opetella näkemään asioissa hieman myös sävyjä, sillä ne eivät ihan aina ole pelkkää mustaa tai valkoista. Mukavaa kesän odotusta Eero-Kyllikille!löivät Rossin. Kauden yhteistuloksissa tosin Haydenin tuuri veti pisimmän korren.
- Turo--Inkeri
Eero-Kyllikki kirjoitti:
löivät Rossin. Kauden yhteistuloksissa tosin Haydenin tuuri veti pisimmän korren.
sinulla on kova hinku viljellä näkemyksiäsi niinä totuuksina. Vaikket taida paljon koko lajista käsittääkään, semmoiseen johtopäätökseen tässä tulee, kun noita höpinöitäsi on tässä seuraillut!
Rossihan johti Haydenia pisteissä ennen viimeistä Espanjan osakilpailua, Pedrosan "torpedoitua" Haydenin ulos, Portugalissako se oli. Rossin olisi vain tarvinnut tulla maaliin ennen Haydenia, mutta päätti tehdä jotain tosi harvinaista, meni kaatumaan, ja homma ratkesi siihen.
Rossi tuli MM-pisteissä kuitenkin toiseksi, joten "monet" eivät häntä lyöneet. Joten siinäkin kohti E-K:n *totuus* on pielessä. - Eero-Kyllikki
Turo--Inkeri kirjoitti:
sinulla on kova hinku viljellä näkemyksiäsi niinä totuuksina. Vaikket taida paljon koko lajista käsittääkään, semmoiseen johtopäätökseen tässä tulee, kun noita höpinöitäsi on tässä seuraillut!
Rossihan johti Haydenia pisteissä ennen viimeistä Espanjan osakilpailua, Pedrosan "torpedoitua" Haydenin ulos, Portugalissako se oli. Rossin olisi vain tarvinnut tulla maaliin ennen Haydenia, mutta päätti tehdä jotain tosi harvinaista, meni kaatumaan, ja homma ratkesi siihen.
Rossi tuli MM-pisteissä kuitenkin toiseksi, joten "monet" eivät häntä lyöneet. Joten siinäkin kohti E-K:n *totuus* on pielessä.Monet ovat lyöneet Rossin paljon Haydenia useammin.
Montako lähtöä tämä Hayden lienee voittanut?
- Keero-Yllikki
Vai pelkästään tuurillako se Hayden sen mestaruuden voitti, niinkö...eipä siellä pärjää pelkällä tuurilla, mutta sinähän et ilmeisesti lajista paljoakaan ymmärrä muutenkaan.
Ja onko se surkeaa kun Kallio oli seitsemäs, ja selvästi jälleen nopeampi kuin tallitoveri?
Tiedätkö oikeasti yhtään mitään moottoripyörällä ajosta, se voi mopopojan silmissä näyttää telkussa
aika helpolta..esim RR:n SM-sarjan kärkikuskit on VI*UN kovia ja hulluja jätkiä, mutta MM-sarjan kuskit on vielä ihan jotain muuta...vaikka sitten ajaisikin vasta seitsemänneksi.- Eero-Kyllikki
että Kallio voittaa tallikaverinsa:)
Ja Hayden voitti tuurilla. - jorma vaan
Eero-Kyllikki kirjoitti:
että Kallio voittaa tallikaverinsa:)
Ja Hayden voitti tuurilla.Maailmanmestaruutta ei voiteta tuurilla. Mestari on se jolla on kauden jälkeen eniten pisteitä kasassa, ja hän on silloin ollut paras kuljettaja. Yksinkertaista. Pedrosahan antoi Rossille voiton avaimet mutta tohtori sähläsi itsensä nurin ja Hayden vei mestaruuden. Ei siihen tuuria tarvittu.
- Turo--Inkeri
jorma vaan kirjoitti:
Maailmanmestaruutta ei voiteta tuurilla. Mestari on se jolla on kauden jälkeen eniten pisteitä kasassa, ja hän on silloin ollut paras kuljettaja. Yksinkertaista. Pedrosahan antoi Rossille voiton avaimet mutta tohtori sähläsi itsensä nurin ja Hayden vei mestaruuden. Ei siihen tuuria tarvittu.
ei tälle eerokyllikille mahdu millään päänuppiin, että Hayden voisi olla melko hyvä. Ja ne pokaalitkin pitäisi kai jakaa jollain ihan muulla perusteella kuin MM-pisteillä.. jospas joka kisan jälkeen vaikka järjestettäisiin semmoinen huutoäänestys, kuka saa minkäkin verran pointseja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389