onko kellään tietoa milloin kymcon super 8 tulisi kauppoihin??
Vastaukset 4
- toinen odottelija..
Itte olen odotellut sitä jo vähän kauemmin aikaa, ja kun viikonlopuna käytiin skotteria kattomasa niin ne sielä sano että saattaa tulla tällä viikolla, mutta varmasti tulee kuun loppuun mennesä.. Että kesäkuun alusa pitäis viimestään tulla..:)
- ....
unohin laittaa että kannattaa soitella niihin kauppoihin jotka myy Kymcoja ja kysyä niiltä.. niitten pitäis tietää..
- SoliferFemale
.... kirjoitti:
unohin laittaa että kannattaa soitella niihin kauppoihin jotka myy Kymcoja ja kysyä niiltä.. niitten pitäis tietää..
Kävin lauantaina Mototorissa Hesassa ja sanoivat et kaikkiin liikkeisiin tulee super 8 kesäkuun toisella viikolla. Jokainen liike saa niitä yhden kappaleen. Liekö sit näytekappale.
- ...,...
Kymco Super 8 on kaupoissa NYT!!! Kannattaa mennä tekemään heti kauppoja sillä hain itte eilen sen ja oli enää kaks jäljellä sielä liikkeesä.. eli kovaa on ainaki kysyntä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l285967Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni52754- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35604- 49586
- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33526- 34487
- 48477
- 40475