Onko kukaan kokeillut tavallista hieromakonetta, sellaista joka vibraa? Itse olen havainnut sen mahtavaksi laitteeksi. Olen nuori mies.
Onko kukaan kokeillut?
8
2369
Vastaukset
- 20v male
Olen kokeillut kännykän värinähälytintä, se ei tosin kovin voimakkaasti värise mutta jotain tuntuu. Sävelsin sellaisen soittoäänen jossa on pelkkiä pitkiä taukoja, ei mitään ääniä ja sitten kuuntelen tätä soittoääntä ja laitan kännyn sinne paikkaan jossa haluan sen värisevän. Tosin se soittoääni ei kestä kovin kauaa ja aina joutuu uudestaan laittamaan sen kuulumaan.
- Kyselen
Toi on pientä. Kaikki sellaiset vempaimet jotka on tarkoitettu itseään tyydyttävään systeemiin, ne perustuu vibraan, joka aiheuttaa orkun. Kaikissa hieromasauvoissa joissa on moottori, tekopillut myös, ne on kaikki vibraavia.
Jos sen vibran korvaa kunnon masiinalla hierontakoneella, tulos on vallan muuta. Mahtava orkku, ja sitä ei saa edes käteenvedolla aikaan.
Itse löysin tämän sattumalta.
Olin ollut pelaamassa jääkiekkoa ja himaan kun tulin, toista jalkaa vaivasi jäykkyys, oli lihas jännitettä kovan pelin jälkeen.
Mude ehdotti että poistan sitä jännitettä hierontakoneella. Menin omaan huoneeseen ja aloin hieromaan koneella jalkaa. Reiden sisäpintaa kun hieroin, se kone kosketti mun munan päätä siinä, tuntui heti oikein kivalle.
Pistin oven lukkoon ja ajattelin, kyllä se yhden kokeilun arvoinen asia on.
Hmm, ei kun muna esiin ja hieromaan. Mahdoton seisokki ja mälli lensi melkein heti. Nykyään olen tosi taitava sen kanssa.
Kehitin oman patentin, laitan vehkeen siihen kiinni, silloin se pysyy itsestään, saan maata sänkyssä ja kone hoitaa hommia ihan itse, säädän vain nopeutta, kädet jää silti vapaaksi.
Annan sen hoitaa melkein loppuun ja lopetan, taas vähän päästä aloitan uudelleen, kunnes tulee tilanne, on pakko päästää mällit pihalle. Se tulee sellaisella voimalla, meinaa taju lähteä, mutta ei lähde.
Kokeile ihmeessä, ne ei maksa kovin paljoa kaupoissa, kannattaa meinaan.
Myös tyttökaverini on kokeillut sitä, sekin piti siitä. Meillä on joskus mukavaa leikkiä…..! - nautiskelija
Kyselen kirjoitti:
Toi on pientä. Kaikki sellaiset vempaimet jotka on tarkoitettu itseään tyydyttävään systeemiin, ne perustuu vibraan, joka aiheuttaa orkun. Kaikissa hieromasauvoissa joissa on moottori, tekopillut myös, ne on kaikki vibraavia.
Jos sen vibran korvaa kunnon masiinalla hierontakoneella, tulos on vallan muuta. Mahtava orkku, ja sitä ei saa edes käteenvedolla aikaan.
Itse löysin tämän sattumalta.
Olin ollut pelaamassa jääkiekkoa ja himaan kun tulin, toista jalkaa vaivasi jäykkyys, oli lihas jännitettä kovan pelin jälkeen.
Mude ehdotti että poistan sitä jännitettä hierontakoneella. Menin omaan huoneeseen ja aloin hieromaan koneella jalkaa. Reiden sisäpintaa kun hieroin, se kone kosketti mun munan päätä siinä, tuntui heti oikein kivalle.
Pistin oven lukkoon ja ajattelin, kyllä se yhden kokeilun arvoinen asia on.
Hmm, ei kun muna esiin ja hieromaan. Mahdoton seisokki ja mälli lensi melkein heti. Nykyään olen tosi taitava sen kanssa.
Kehitin oman patentin, laitan vehkeen siihen kiinni, silloin se pysyy itsestään, saan maata sänkyssä ja kone hoitaa hommia ihan itse, säädän vain nopeutta, kädet jää silti vapaaksi.
Annan sen hoitaa melkein loppuun ja lopetan, taas vähän päästä aloitan uudelleen, kunnes tulee tilanne, on pakko päästää mällit pihalle. Se tulee sellaisella voimalla, meinaa taju lähteä, mutta ei lähde.
Kokeile ihmeessä, ne ei maksa kovin paljoa kaupoissa, kannattaa meinaan.
Myös tyttökaverini on kokeillut sitä, sekin piti siitä. Meillä on joskus mukavaa leikkiä…..!Olen kokeillut.Todella upea juttu sellainen jossa on leveä hierova pää.En vain ole osannut ajatella sen kiinnittämistä kaluun,hommahan vain paranee sillai.
Vaimoni käyttää samaa hieromalaitetta,mutta harvemmin kuin minä.Suosittelen yhteiseksi leikkikaluksi ja sen viitsii ostaa vaikka lähimarketista
- kokemuksia
Olen töissä puusepänfirmassa ja hioin kerran pöydänkantta sellassella täryhioma koneella.Oli muutenkin horny olo joten päätin kokeilla.Otin hiomapaperin pois koneesta ja painoin koneen pehmoisen pohjan housuja vasten kullin kohdalta.Uskomaton vaikutus!Orgasmi tuli varmaan 15 sekunnissa!Vein koneen myös kotiin ja leikin sen kanssa,mutta pitempään käytettynä voimakas tärinä turruttaa lerssin ja joutuu pitämään pienen tauon.
Kokeile ihmeessä maatärytintä,olen varma että päihittää kaikki hieromalaitteet.Haitta tuossa on se että tarvitset sessiossa mahdollisesti kaveria ,täryttimen koon takia.
- finaalinautinto
Viola-Orvokki kirjoitti:
Kokeile ihmeessä maatärytintä,olen varma että päihittää kaikki hieromalaitteet.Haitta tuossa on se että tarvitset sessiossa mahdollisesti kaveria ,täryttimen koon takia.
Väärin. Tuo tärytin antaa sinulle super-nautinnon ja painaa lopullisesti maan sisään, ei tarvitse edes haudankaivajaa.
- eri-mallejako
Vanha ketju, mutta mikä luokitellaan tavalliseksi hieromakoneensi? Laittakaa linkkejä eri malleihin jos niitä hyviä sellaisia on enempikin.
- https://keskustelu.suomi24.fi/t/15430055/wand-hieromalaite-kokemuksia
Wand oli alunperin ns. ihan tavallinen hieromalaite, mutta sitten naiset keksivät sille luovempaa ja monipuolisempaa käyttöä, jonka jälkeen siitä on tullut kestosuosikki. Sopiihan tuo vaikka miehen eturauhasen hierontaan ulkoa päin ja muhunkin. - anopinkone
Anopillani oli sellainen niskojen hierontakone jossa kaksi hierontapäätä jotka tekee ympyräliikettä ja molemmissa vibra, olin anoppini luona ja anoppini lähti omiin harrastuksiin ja minä otin anoppini hirontalaitteen ja riisuuduin alasti, sohvatuolissa laite reisien päälle ja kalu hierontapäiden väliin ja laite käyntiin, aaahh mikä seisokki ja orgasmi, spermaa roiskahti matollekin, ei anopi arvaankaan kun hieroo niskojaan laitteella että olen saanut orkun laitteen avulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1223959Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481801- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21690IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4401512Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531242Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4291198