Onko kukaan kokeillut?

Kyselen

Onko kukaan kokeillut tavallista hieromakonetta, sellaista joka vibraa? Itse olen havainnut sen mahtavaksi laitteeksi. Olen nuori mies.

8

2335

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20v male

      Olen kokeillut kännykän värinähälytintä, se ei tosin kovin voimakkaasti värise mutta jotain tuntuu. Sävelsin sellaisen soittoäänen jossa on pelkkiä pitkiä taukoja, ei mitään ääniä ja sitten kuuntelen tätä soittoääntä ja laitan kännyn sinne paikkaan jossa haluan sen värisevän. Tosin se soittoääni ei kestä kovin kauaa ja aina joutuu uudestaan laittamaan sen kuulumaan.

      • Kyselen

        Toi on pientä. Kaikki sellaiset vempaimet jotka on tarkoitettu itseään tyydyttävään systeemiin, ne perustuu vibraan, joka aiheuttaa orkun. Kaikissa hieromasauvoissa joissa on moottori, tekopillut myös, ne on kaikki vibraavia.
        Jos sen vibran korvaa kunnon masiinalla hierontakoneella, tulos on vallan muuta. Mahtava orkku, ja sitä ei saa edes käteenvedolla aikaan.

        Itse löysin tämän sattumalta.
        Olin ollut pelaamassa jääkiekkoa ja himaan kun tulin, toista jalkaa vaivasi jäykkyys, oli lihas jännitettä kovan pelin jälkeen.
        Mude ehdotti että poistan sitä jännitettä hierontakoneella. Menin omaan huoneeseen ja aloin hieromaan koneella jalkaa. Reiden sisäpintaa kun hieroin, se kone kosketti mun munan päätä siinä, tuntui heti oikein kivalle.
        Pistin oven lukkoon ja ajattelin, kyllä se yhden kokeilun arvoinen asia on.
        Hmm, ei kun muna esiin ja hieromaan. Mahdoton seisokki ja mälli lensi melkein heti. Nykyään olen tosi taitava sen kanssa.
        Kehitin oman patentin, laitan vehkeen siihen kiinni, silloin se pysyy itsestään, saan maata sänkyssä ja kone hoitaa hommia ihan itse, säädän vain nopeutta, kädet jää silti vapaaksi.
        Annan sen hoitaa melkein loppuun ja lopetan, taas vähän päästä aloitan uudelleen, kunnes tulee tilanne, on pakko päästää mällit pihalle. Se tulee sellaisella voimalla, meinaa taju lähteä, mutta ei lähde.

        Kokeile ihmeessä, ne ei maksa kovin paljoa kaupoissa, kannattaa meinaan.
        Myös tyttökaverini on kokeillut sitä, sekin piti siitä. Meillä on joskus mukavaa leikkiä…..!


      • nautiskelija
        Kyselen kirjoitti:

        Toi on pientä. Kaikki sellaiset vempaimet jotka on tarkoitettu itseään tyydyttävään systeemiin, ne perustuu vibraan, joka aiheuttaa orkun. Kaikissa hieromasauvoissa joissa on moottori, tekopillut myös, ne on kaikki vibraavia.
        Jos sen vibran korvaa kunnon masiinalla hierontakoneella, tulos on vallan muuta. Mahtava orkku, ja sitä ei saa edes käteenvedolla aikaan.

        Itse löysin tämän sattumalta.
        Olin ollut pelaamassa jääkiekkoa ja himaan kun tulin, toista jalkaa vaivasi jäykkyys, oli lihas jännitettä kovan pelin jälkeen.
        Mude ehdotti että poistan sitä jännitettä hierontakoneella. Menin omaan huoneeseen ja aloin hieromaan koneella jalkaa. Reiden sisäpintaa kun hieroin, se kone kosketti mun munan päätä siinä, tuntui heti oikein kivalle.
        Pistin oven lukkoon ja ajattelin, kyllä se yhden kokeilun arvoinen asia on.
        Hmm, ei kun muna esiin ja hieromaan. Mahdoton seisokki ja mälli lensi melkein heti. Nykyään olen tosi taitava sen kanssa.
        Kehitin oman patentin, laitan vehkeen siihen kiinni, silloin se pysyy itsestään, saan maata sänkyssä ja kone hoitaa hommia ihan itse, säädän vain nopeutta, kädet jää silti vapaaksi.
        Annan sen hoitaa melkein loppuun ja lopetan, taas vähän päästä aloitan uudelleen, kunnes tulee tilanne, on pakko päästää mällit pihalle. Se tulee sellaisella voimalla, meinaa taju lähteä, mutta ei lähde.

        Kokeile ihmeessä, ne ei maksa kovin paljoa kaupoissa, kannattaa meinaan.
        Myös tyttökaverini on kokeillut sitä, sekin piti siitä. Meillä on joskus mukavaa leikkiä…..!

        Olen kokeillut.Todella upea juttu sellainen jossa on leveä hierova pää.En vain ole osannut ajatella sen kiinnittämistä kaluun,hommahan vain paranee sillai.
        Vaimoni käyttää samaa hieromalaitetta,mutta harvemmin kuin minä.Suosittelen yhteiseksi leikkikaluksi ja sen viitsii ostaa vaikka lähimarketista


    • kokemuksia

      Olen töissä puusepänfirmassa ja hioin kerran pöydänkantta sellassella täryhioma koneella.Oli muutenkin horny olo joten päätin kokeilla.Otin hiomapaperin pois koneesta ja painoin koneen pehmoisen pohjan housuja vasten kullin kohdalta.Uskomaton vaikutus!Orgasmi tuli varmaan 15 sekunnissa!Vein koneen myös kotiin ja leikin sen kanssa,mutta pitempään käytettynä voimakas tärinä turruttaa lerssin ja joutuu pitämään pienen tauon.

      • Kokeile ihmeessä maatärytintä,olen varma että päihittää kaikki hieromalaitteet.Haitta tuossa on se että tarvitset sessiossa mahdollisesti kaveria ,täryttimen koon takia.


      • finaalinautinto
        Viola-Orvokki kirjoitti:

        Kokeile ihmeessä maatärytintä,olen varma että päihittää kaikki hieromalaitteet.Haitta tuossa on se että tarvitset sessiossa mahdollisesti kaveria ,täryttimen koon takia.

        Väärin. Tuo tärytin antaa sinulle super-nautinnon ja painaa lopullisesti maan sisään, ei tarvitse edes haudankaivajaa.


    • eri-mallejako

      Vanha ketju, mutta mikä luokitellaan tavalliseksi hieromakoneensi? Laittakaa linkkejä eri malleihin jos niitä hyviä sellaisia on enempikin.

      - https://keskustelu.suomi24.fi/t/15430055/wand-hieromalaite-kokemuksia

      Wand oli alunperin ns. ihan tavallinen hieromalaite, mutta sitten naiset keksivät sille luovempaa ja monipuolisempaa käyttöä, jonka jälkeen siitä on tullut kestosuosikki. Sopiihan tuo vaikka miehen eturauhasen hierontaan ulkoa päin ja muhunkin.

    • anopinkone

      Anopillani oli sellainen niskojen hierontakone jossa kaksi hierontapäätä jotka tekee ympyräliikettä ja molemmissa vibra, olin anoppini luona ja anoppini lähti omiin harrastuksiin ja minä otin anoppini hirontalaitteen ja riisuuduin alasti, sohvatuolissa laite reisien päälle ja kalu hierontapäiden väliin ja laite käyntiin, aaahh mikä seisokki ja orgasmi, spermaa roiskahti matollekin, ei anopi arvaankaan kun hieroo niskojaan laitteella että olen saanut orkun laitteen avulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe