kumpi parempi, mielipiteitä.käytän närästykseen, yleensä joka toinen päivä otan tabletin.nyt käytössä ollut pari kuukautta nexium.ajattelin kokeilla somacia, eikös se ole hiukan halvempi lääke?
nexium vai somac
7
1414
Vastaukset
- Tia-Tankero
Ei niillä ole eroa keskenään, aika laillla vastaavia lääkkeitä ne on. Nexiumin vaikuttava aine on esomepratsolimagnesiumtrihydraatti ja Somacin pantopratsoli. Kannattaahan Somacia kokeilla, jos se halvempi on.
- tyräkki
kokeilehan tuota, minulla tehosi heti eka pilleristä, eikä ole ollut mitään vaivoja sen jälkeen. otan yhden per päivä.
On muistaakseni halvempikin. - Anonyymi
Miksi sitten lääkäri määrää Esomeprazolia, jos Somac on halvempikin ja kenties toimii paremmin ? Alku tuolla ensinmainitulla, ei ole hääppöinen, huimaa ja vatsa ei toimi.
- Anonyymi
Riippuu ihmisestä, mikä lääke kenellekin sopii. Toiselle auttaa toinen, ja toiselle toinen.
Se selviää ainoastaan kokeilemalla, mikä itselle sopii.
Tuo Esomeprazol on ihan edullinen valmiste reseptillä, samaa kuin Nexium, mutta halvempi.
Somac on kyllä myös edullinen, siitä syystä niitä käytetään esim. sairaaloissa.
Itse kävin aikoinaan läpi lähes kaikki vatsansuojalääkkeet, ennen kuin löytyi tuo Esomeprazol, se on itseäni auttanut parhaiten, kun muista ei ollut hyötyä. - Anonyymi
Pantopratzol eli somac muodostaa tehokkaasti kalvon vatsalaukun , gaster, ventriculus pinnalle. Somacin vaikutus yltää ileumiin asti, hyvä lääke maha ja pohjuksissuolikanavien hasvaumien estoon. 20mg tai 40, estää hyvin, ehkä b vitamiinin imeytymisen kannalta huomioiden 20mg, mutta 40 on tehokkaampi. Makuasia toki.
- Anonyymi
söin somacia yms vuosia kunnes siirryin tuoreen sitruunan syöntiin ja vatsavaivat ja närästys poissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337