Kitupiikki.net

kustu silmään

Ostin tuotteen kitupiikki.netistä n.5vk sitten.
Maksoin tuotteen etukäteen ja jäin odotteleen tavaraa...jota ei koskaan tullut,arvioitu toimitusaika 2vk. Olen yrittänyt ottaa sinne yhteyttä puhelimella/sähköpostilla,mutta ilman tulosta. Onko kellään kokemusta kyseisestä firmasta...onko suomipoikaa pissitty nyt silmään???

22

16872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullukkaa

Oletkos katsonut roskapostisi, koska joskus nettikauppojen postit voivat mennä sinne. Itse kävin sivulla ja ensimmäisestä vaikutelmasta en välttämättä tilaisi sieltä mitään koska takuuasiat eivät välttämättä toimi ihan niinkuin sitä haluaisi, koska voin olla varma että kyseessä on paikka jolla ei ole suomen maahantuojaa.. Jos lurkit netistä tietoa niin tuolla saat muilta kommentteja kyseisestä paikasta http://www.verkkokaupat.org/kaupat/241.php

• edelliseen

Tarkennan vielä ensivaikutelman huonoa makua suussa. Se tuli heidän liikeidean kuvauksesta.

>Koska meidän kanssamme asioit koko ajan suomeksi. Meille voit esimerkiksi kirjoittaa sähköposteja, joihin vastaamme suomeksi. Maksat kaikki ostoksesi suomalaiselle tilille. Jos kaupan jälkeen ilmenee ongelmia, emme jätä sinua pulaan, vaan autamme parhaamme mukaan myös takuuasioissa. Jos ostat muualta Saksasta, asia on paljon monimutkaisempi. Meiltä ostat kaikki tuotteet turvallisesti. Emme ehkä ole mikään Stockmann tai K-Kauppa, mutta hinnastomme on niiden kanssa kilpailukykyinen jatkuvasti myös Hullujen Päivien aikana!
        Väitämme, että sinulla on täällä mahdollisuus säästää tuotevalikoimamme tuotteiden hinnoissa 10-40% ja keskimäärin 20-25% postikulut mukaan lukien. <

Hyvin amatöörimäinen ja huonon kuvan antava itsekuvaus liikkeestä minun mielestäni. Etenkin tuo stockmann lause ja takuuasioiden myynti kuluttajalle panee miettimään pitääkö sitä lukea sormien välistä. Olen kranttu :)

• kustu silmään
        edelliseen kirjoitti:

Tarkennan vielä ensivaikutelman huonoa makua suussa. Se tuli heidän liikeidean kuvauksesta.

>Koska meidän kanssamme asioit koko ajan suomeksi. Meille voit esimerkiksi kirjoittaa sähköposteja, joihin vastaamme suomeksi. Maksat kaikki ostoksesi suomalaiselle tilille. Jos kaupan jälkeen ilmenee ongelmia, emme jätä sinua pulaan, vaan autamme parhaamme mukaan myös takuuasioissa. Jos ostat muualta Saksasta, asia on paljon monimutkaisempi. Meiltä ostat kaikki tuotteet turvallisesti. Emme ehkä ole mikään Stockmann tai K-Kauppa, mutta hinnastomme on niiden kanssa kilpailukykyinen jatkuvasti myös Hullujen Päivien aikana!
        Väitämme, että sinulla on täällä mahdollisuus säästää tuotevalikoimamme tuotteiden hinnoissa 10-40% ja keskimäärin 20-25% postikulut mukaan lukien. <

Hyvin amatöörimäinen ja huonon kuvan antava itsekuvaus liikkeestä minun mielestäni. Etenkin tuo stockmann lause ja takuuasioiden myynti kuluttajalle panee miettimään pitääkö sitä lukea sormien välistä. Olen kranttu :)

Kiitokset hyvästä linkistä. Kävin katsomassa noilla sivuilla. Siellä vastaava tapaus,lähetys monta viikkoo myöhässä eikä kyselyihin vastattu. Siinä tapauksessa kävi hyvin ja tavara saapui lopulta.

• tilannut
        kustu silmään kirjoitti:

Kiitokset hyvästä linkistä. Kävin katsomassa noilla sivuilla. Siellä vastaava tapaus,lähetys monta viikkoo myöhässä eikä kyselyihin vastattu. Siinä tapauksessa kävi hyvin ja tavara saapui lopulta.

Itse tuli tilattu autosoitin ja jopa sain sen 4vk päästä...sanoivat että paketti oli lähtenyt 2vk jälkeen mutta todellisuudessa se lähtikin viikkoa myöhemmin. Sain soittimen ja n. 1vk käytön jälkeen postitin sen omatoimisesti / kustantaisesti suoraan sinne mistä se oli tullut koska laite oli rikki. Anyway haluan sanoa tämän viestin kaikille ÄLKÄÄ TILATKO KITUPIIKKI.NETISTÄ MITÄÄN!!!!!!! Itse olen siel 2 kertaa tilannut, ekan kerran 2004 silloin kaikki toimi ok mutta nyt on eri.. joten välttäkään kuin ruttoa tuota kyseistä kauppaa ja ostakaa muualta esim. pixmaniasta se on tuttu ja turvallinen.

• Jass0L
        tilannut kirjoitti:

Itse tuli tilattu autosoitin ja jopa sain sen 4vk päästä...sanoivat että paketti oli lähtenyt 2vk jälkeen mutta todellisuudessa se lähtikin viikkoa myöhemmin. Sain soittimen ja n. 1vk käytön jälkeen postitin sen omatoimisesti / kustantaisesti suoraan sinne mistä se oli tullut koska laite oli rikki. Anyway haluan sanoa tämän viestin kaikille ÄLKÄÄ TILATKO KITUPIIKKI.NETISTÄ MITÄÄN!!!!!!! Itse olen siel 2 kertaa tilannut, ekan kerran 2004 silloin kaikki toimi ok mutta nyt on eri.. joten välttäkään kuin ruttoa tuota kyseistä kauppaa ja ostakaa muualta esim. pixmaniasta se on tuttu ja turvallinen.

Taitaa olla joku maanantaikappale sattunut kohdalle. Itse tilasin kokonaisen kotiteatterin lähes tonnia halvemmalla kuin paikallisessa kodinkoneliikkeessä (tykki DVD viriv. kajarit monim.kaukosäädin). Eivät laskeneet hintaa vaan pelottelivat takuu yms. seikoilla.
        Tilasin kuitenkin Kitupiikistä ja tavarat lähti maksua seraavana päivänä ja tulivat n. viikossa kuljetusliikkeen tuomina kotiin asti. Joku oli vielä vissiin pistänyt vähän asentajalle virkistystä pakettiin, eli homma toimi hienosti.
        Hassu juttu oli vielä se, että ostin paikallisesta liikkeestä kuulokkeet ja jouduin palauttamaan takuuna (kosketushäriö tms.) Kesti 5 viikkoa ja sitten tuli ilmoitus, että mallia ei saa vaihda vastaavaan tuotteeseen tai rahat takaisin. Tästä lähtien osta sieltä mistä halvimmalla saa.

• mjoo
        Jass0L kirjoitti:

Taitaa olla joku maanantaikappale sattunut kohdalle. Itse tilasin kokonaisen kotiteatterin lähes tonnia halvemmalla kuin paikallisessa kodinkoneliikkeessä (tykki DVD viriv. kajarit monim.kaukosäädin). Eivät laskeneet hintaa vaan pelottelivat takuu yms. seikoilla.
        Tilasin kuitenkin Kitupiikistä ja tavarat lähti maksua seraavana päivänä ja tulivat n. viikossa kuljetusliikkeen tuomina kotiin asti. Joku oli vielä vissiin pistänyt vähän asentajalle virkistystä pakettiin, eli homma toimi hienosti.
        Hassu juttu oli vielä se, että ostin paikallisesta liikkeestä kuulokkeet ja jouduin palauttamaan takuuna (kosketushäriö tms.) Kesti 5 viikkoa ja sitten tuli ilmoitus, että mallia ei saa vaihda vastaavaan tuotteeseen tai rahat takaisin. Tästä lähtien osta sieltä mistä halvimmalla saa.

on se jännä, hyvin jännä, miten laskee osto innostusta kun parille tyypille on myyty pask**... ja sit yks tyyppi kehuu paikkaa, eikä siitäkään tiiä onko se kitupiikin porukkaa, ite ainakin lukisin näitä keskusteluja ja kävisin kehumassa omaa yritystä...

• Apina
        mjoo kirjoitti:

on se jännä, hyvin jännä, miten laskee osto innostusta kun parille tyypille on myyty pask**... ja sit yks tyyppi kehuu paikkaa, eikä siitäkään tiiä onko se kitupiikin porukkaa, ite ainakin lukisin näitä keskusteluja ja kävisin kehumassa omaa yritystä...

Tuli tilattua kyseisestä liikkeestä AV vahvistin viime kuussa. Sanoivat laittaneensa paketin postiin 20.2 no eihän pakettia ole vieläkään näkynyt ja nyt on jo kuukausi vierähtänyt. Ei ilmeisesti auta muuta kuin jännätä tilannetta. Sähköpostiviesteihin ei tietenkään ole vastattu ollenkaan ja puhelimeen on nyt ihan turha koittaa soittaa. Ehdin varmaan vetasta shortsit jalkaan ennen kuin vahvari on kotona (jos on).

• 123
        mjoo kirjoitti:

Niinhän se on, mutta ihan samalla tavalla voidaan verkkokauppaa mustamaalatakin. Itse yllätyin, kun sanottiin aiemmin et kannattaa pitäytyä pixmaniassa, kun itse olen kuullut tällaista samanlaista juttua pixmaniasta ihan samalla tavalla.

• Niimpä niin

Tosiaan näin pääs käymään että menin tilaamaan kaverin kanssa tuolta kyseisestä lafkasta.
      Enkä voi suositella mitenkään sitä kenellekkään.
      Halvat hinnat on kyl mut mitään muuta ei.
      1½ vuotta sitten tilasin soittimen autoon.
      Toimi 2kk ja sitten meni näyttö pimeeksi. Sain tiedot huoltopaikasta hirveellä vaivalla ja lähetin sen huoltoon... On muuten vielä tänäpäivänäkin siellä huollossa eikä mihinkään yhteydenottoihin ole vastattu...
      Kiitos kitupiikin.

• sparepartman

He hee... Kitupiikki on meille yksi parhaita duunin antajia. Myydään viikottain kalliita varaosia, kun ne eivät ikinä hoida myymiensä alustasarjojen reklamaatioita.

Meinaan... joku puolivuotta vanhan FK:n varaosaiskari on kallis kun se pitää ostaa varaosana että saa auton pidetyksi liikenteessä.

Eli alustasarjassa on muka kahden vuoden takuu. Jos iskarit kosahtaa niin aina saa ulkomailta ostanut asiakas maksaa itse takuuosansa.

Samanlaisia ovat kaikki, kitupiikki ja muut saksalaiset verkkokauppiaat. Ei niiden edes tarvi hoitaa tuotevastuutaan saksan rajojen ulkopuolelle.

• joo kuule, luulen että ei olis kannattanut maksaa tuotetta etukäteen nimittäin minä myös täytin osto kaavakkeen jossa pyydettiin maksamaan tavara etukäteen. Mutta kun olen laittanut sinne 2 sähköpostia ja pyytänyt ottamaan yhteyttä, niin ei ole mitään kuulunut. myöskään heidän ilmoittamansa puhelimet sivät vastaa toinen ilmoittaa että puhelin on kiinni. ja toinen että tämä numero ei ota vastaan puheluita.

• jännittäjä

Nyt alko jännittää kun lukee näitä. Itse tilasin ja maksoin eilen parin sadan euron edestä tavaraa. Mutta toivotaan että tavara tulee..

• enää ikinä

Tilasin vuosi sitten kirkasvalolampun, jossa kaksi lamppua. Kotona huomasin että toinen lamppu ei toiminut. Laitoin reklamaatiota menemään, ei vastausta. Pommittelin aikani ja sain vastaukseksi pahoittelut ja että laitetaan lamppu tulemaan. Vielä tähän päivään saakka ei ole näkynyt... Monta kertaa kirjoitin perään, mutta ei mitään reaktiota.

• simatsini

Tilasin madallussarjan E-21 Baijericshe Motoren Wergeen , ja toimi erittäin hyvin, toimitus kotiovelle. SUOSITTELEN von Meine Ganz Herz!!!!

Tapsukka.

• aapo123

Moi!

Ostin vahvistimen kitupiikista nyt joulukuun alussa toimitus oli todella nopea. Olen ostanut muutaman kerran sieltä kaikki on mennyt hyvin.
      Ilmoittivat vielä seurantakoodin paketille.

Hyvä verkkokauppa!!

• jännittäjä

..ei enää jännitä. Kaikki tavara tuli perille muutamassa viikossa ja on pelittänyt vallan mainiosti. :) tavara tuli kotiovelle saakka! seuraavat ostokset pitää tehdä myös kitupiikin kautta! suosittelen, jos jaksaa odottaa jonkun viikon haluamaansa tuotetta.

• nou hätä

Olen itsekkin tilannut kaksi kertaa kitupiikistä, aina on tavarat tullu ajallaan kotiovelle. Lisäksi ensimmäisellä kerralla ostamani sonyn autoradio meni asennus virheestä johtuen pimeeks, lähetin huoltoon ja viikon päästä sain uuden. Suosittelen.

• smyge

Meninpä sitten kitupiikki.netistä tilaamaan iskarit ja maksamaan etukäteen kun ei muuta mahdollisuutta ollu. Eipä oo hirveesti iskareita näkyny. Auto meni viikko sitten ajokieltoon kun en saanu iskareita ja meni katsastuksen jälkitarkastusaika umpeen, hieman vituttaa. Missään seuranta sivuilla ei näy että semmosta pakettia olis liikkelle ees lähteny. Laitoin useita sähköposteja ja sanoin tekeväni rikosilmotuksen mut yhteenkään ei vastattu, saati sitten puhelimeen. Nyt tänään kun katoin niitten sivuja ni ilmotti siellä että kitupiikki.net lopettaa toimintansa suomessa.

• smyge

Nii ja kk oon tässä jo ootellu.

• nettisivuilta:

"Kitupiikki.net lopettaa toimintansa
      Hinnat ovat Suomessa viime vuosien aikana tullut niin paljon alaspäin, että Kitupiikin toimintamalli ei enää kannata.

Kiitämme kaikkia asiakkaita luottamuksestaan.

Terveisin Kitupiikki.net
      PS. Reklamaatiotapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä Suomen maahantuojan (esim. merkkituotteet kuten JVC tai Pioneer) tai kitupiikin yhteistyökumppaniin, joka on toimittanut tuotteen kitupiikin puolesta."

• jalllmar

ite olen saanu sieltä tilatut tavarat ajoissa.

• kitupiikkiin

jallmariin. Kaupat ja muutkin nettifirmat yrittävät uskotella että kun tuote on viallinen niin ota yhteyttä maanantuojaan. Yleenä ekana liike itse vastaa tuotteen viasta ja on itse yhteydessä maahantuojaan. Tämän sanoi suomen kuluttajalaki silloin kun opiskelin kauppakoulussa 20 vuotta sitten. Jeps vaan ei taida kuluttajalla muuta mahista kun ottaa yhtetyttä maahantuojaan. Meneekö liike konkkaan vai mikä on liikkeen kohtalo. Onko liike nimensä mukainen kitupiikki niin kuin Roope setä Aku Ankassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      97
      4178
    2. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      29
      2278
    3. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      51
      2068
    4. Olen parasta a-luokkaa

Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge
      Sinkut
      36
      1434
    5. 34
      1276
    6. Se mua jotenkin harmittaa

Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et
      Suhteet
      11
      1193
    7. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      13
      988
    8. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      47
      975
    9. Shakki ja matti

Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit
      Ikävä
      76
      950
    10. Peuran liikenne ajovaloissa

Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup
      Ähtäri
      31
      799
    Aihe