R.I.P.
Ei ollut ainakaan helppo hänen elämänsä.
Jyrki Otila kuollut
8
2743
Vastaukset
- prkl
Vittu että sä oot tyhmä Jape! "ei ollut ainakaan helppo hänen elämänsä" ja nyt sä itket sitä täällä! Rest in peace..vittu että oot pelle Jape! Oot varmaan lukenu iltapäivälehtiä liikaa..............................?
Vinku nyt vielä enemmän...elämän helppoudesta Jape........Ketä seuraavana parut täällä Husseinia???- Jape
No ei oo sullekaan kauhalla annettu elämän eväitä.
Ei ollut tarkoitus vinkua ja parkua, vaan joskus voisi jopa osoittaa kunnioitusta jollekin. Mutta tuollainen finninaamainen teinipelle nyt ei tiedä elämästä vielä mitään. Otilalla todellakin oli ongelmia enemmän kuin yhdelle miehelle soisi. Vaimo ja poika kuoli, syöpä tuli...eiköhän siinä liene ihan tarpeeksi. - Ihmettelijä
On ehkä hieman eri asia osoittaa kunioitustaan Husseinille tai Otilalle.
Ai niin, eihän tälle palstalle saa kirjoittaa muuta kuin otsikoita : "xxx:n alastonkuvia täällä" tai "xxxx:llä on isot tisst" jne...
Sellaista teini-idiootit haluavat lukea. - Hei
heti!
- minä
Hei kirjoitti:
heti!
R.I.P Jyrki Otila
- Jape
minä kirjoitti:
R.I.P Jyrki Otila
Tämä teinipeelot kun eivät tiedä elämän vaikeudesta mitään. Heidän vaikeutensa ovat yleensä tätä tasoa : "Minulla on 10-senttinen penis. Jos se ei enää kasva, niin saakohan sillä naista ?" "Mistähän saisi perjantaiski sen verran rahaa, että saisi pari kaljaa ?" jne...
- Anonyymi
Jyrki Otilan muistolle (kohta 1:48):
https://www.youtube.com/watch?v=pT3LRZxTQu4- Anonyymi
Hyvä mies ja hänen muistoa täytyy kunnioittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381644Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171