Jos suunnittelet maailmaympäri matkaa, niin yksi todella hieno reitti vaihtoehto on: Hki-Santiago de Chile-Pääsiäissaari-Tahiti-Auckland -Sydney-Singapore-Hki. Tuo Pääsiäissaari oli todella matkan kohokohta. Siellä asuu 3000 ihmistä. Ei ole mikään halpa paikka, suunnilleen Suomen hinnoissa. Jos olet kiinnostunut tuosta reitistä, jätä tänne e-mail osoitteesi, niin mä voin kertoa kokemuksiani ja antaa vinkkejä.
Maailman ympäri Pääsiäissaaren kautta
4
589
Vastaukset
- Ahu Tongariki
Olin 2002 pääsiäisenä 5päivää hot.Iaromassa.Tosi kiva saari! Anakenan ranta on mielestäni mailman hienoin uimarasta!Pulverimaista hiekkaa,palmuja ja muutama kiviukko tarkkailee poukamaa.Rapa Nui on käymisen arvoinen paikka!
- olli
Mä olen käynyt sielä muutaman kerran. Se on paikka, joka on kauimmainen paikka maailmassa lähimmästä ihmisen asuttamasta saaresta. Se fiilis sielä on aivan uskomaton. Ja kun ne kiviukot seistä töröttää hyvin tutkimaton ilme kasvoillaan... Olin siellä sunnuntaina ja jumalanpalveluksessa. Johan oli meno ja meininki. Saaren kaikki asukkaat olivat kokoontuneet kirkon mäelle ja kaikki tunsi toisensa. Asukkaitahan on ainoastaan 3000 koko saarella. Todella haluaisin mennä sinne uudestaan pitemmäksi aikaa. Hyvät vibrat!!!
- Utelias
Kuinka ko paikkaan pääsee parhaiten? Mistä tilata lippuja,paljonko maksaa?
- kiertänyt
ota tukholmasta lentoyhdistelmä QUANTAS-THAI AIRWAYS INTERNATIONAL halvin ja maailman paras!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986298KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3555795Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602783Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072218Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071908- 1251754
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191633Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811300- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331098