Ssubtv 1.4., kiistaton KUUSSA EI OLLA KÄYTY

Havannoitsija MK

subtv dokumentti paljasti kiistatta NASA:n kusettaneen koko maailmaa sillä,että kuussa olisi ihminen käynyt.
Liuta todistteita
1. kuumodulin alla laskeutumis kohdassa ei näkynyt kraateria miksi???.
2. Taustalla ei näkynyt tähtiä miksi????.
3. USA lippu liehui/lepatti ( kuussa ilmäkehä hahah) ????.
4. Valokuvissa risti kuului olla jokaisen kuvan päällä ,aina näin ei ollut miksi ,koska tietenkin kuvia oli manipuloitu huijaukseksi ,koska eihän kukaan muuten aitoja kuvia manipuloisi????.
5. VAn Allen vyöhyke : 2000 Km laaja vyöhyke maan ja kuun välissä vaatisi 2 m lyijykerroksen ihmisen ympärille suojatakseen säteilyltä (mahdottomuus jo ajatellen kuinka paljon energiaa sen siirtäminen maasta kuuhun vaatisi)????.
6. 10 astronautin epäselvät kuolemat vastaus :he olisivat voineet paljastaa huijauksen joten NASA murhasi heidät.
7. Neuvostoliitto tiesi Van Allenista ja ei koskaa n näin ollen edes yrittänyt kuu lentoa.
8. Tässä liuta faktoja jotka vakuuttivat minut ja kaikki tuttuni jotka dokkarin näkivät( jo muuten puolessa vaiheessa dokkaria vakuutuivat siitä ,että kuussa ei ole käyty).
Kommentteja otetaan vastaan hyvää kesää kaikille moi
PS maailman suurin kusetus

27

4130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Telkuntöllääjä

      Aika hyvä päivämäärä esittää ohjelma :>

      Penn ja Teller käsittelivät myös lyhyesti tuota kuukysymystä salaliittojaksossaan. Heistä tosin tuontapainen juttu oli "Bullshit" - ja miksi, niin sinäkin löydät kyllä vastaukset noihin kysymyksiisi jos ihan vähän opettelet käyttämään internettiä enemmänkin kuin suomi24.fi.

      On ehkä hyvä, että usea tuntuu olevan luopumassa televisiosta piakkoin. Kaikki eivät osaa erottaa tarua ja totta sitä katsellessaan.

      • Havainnoitsija MK

        Hei telkuntöllääjä sä olet täys nuija sä uskot kuussa käyntiin koska se tuli telkkarista suorana, onko Tähtien sota totta??.
        Sinä itse kun olet niin hyvä netin käyttäjä selitä edes toi Van Allen :et varmana pysty. Se itsessään todistaa jo huijauksen käytä järkeäs fysiikkaa ei voi huijata.Telkuntölläri katso itse toi dokumentti ja kirjoittele vasta sitten siellä puhuvat asiantuntijat voi kestää vuosia mutta koeta hahah.
        Toivottavasti tänne kirjoittaisivat muutkin kun telkuntöllärimäiset mutu, hokema,asioihin perehtymättömät yms nuijat.

        ps käytä järkeäs


      • Telkuntöllääjä
        Havainnoitsija MK kirjoitti:

        Hei telkuntöllääjä sä olet täys nuija sä uskot kuussa käyntiin koska se tuli telkkarista suorana, onko Tähtien sota totta??.
        Sinä itse kun olet niin hyvä netin käyttäjä selitä edes toi Van Allen :et varmana pysty. Se itsessään todistaa jo huijauksen käytä järkeäs fysiikkaa ei voi huijata.Telkuntölläri katso itse toi dokumentti ja kirjoittele vasta sitten siellä puhuvat asiantuntijat voi kestää vuosia mutta koeta hahah.
        Toivottavasti tänne kirjoittaisivat muutkin kun telkuntöllärimäiset mutu, hokema,asioihin perehtymättömät yms nuijat.

        ps käytä järkeäs

        En jaksa keksiä pyörää jälleen uudelleen, laitan vain yhden (vain yhden siis) linkin, lue itse http://www.redzero.demon.co.uk/moonhoax/

        Tuolta selviää moni muukin asia. Suomeksikin toki löytyy aineistoa, jos englanti ei suju. Voit tietysti uskoa aivan hyvin nykyisistä sukkulalennoistakin että ne ovat huijausta ja mun puolesta vaikka siihen että Tähtien sotakin on totta. Jees.

        En muuten katsellut kuulentoja suorana telkusta, ei ikä ihan riittänyt moiseen. käytä itsekin järkeäsi ja perehdy asioihin. Tai ota ainakin lääkkeesi, se auttaa kummastiu vainoharhoihin ja salaliittoihin ympärilläsi.


      • katsoja...
        Telkuntöllääjä kirjoitti:

        En jaksa keksiä pyörää jälleen uudelleen, laitan vain yhden (vain yhden siis) linkin, lue itse http://www.redzero.demon.co.uk/moonhoax/

        Tuolta selviää moni muukin asia. Suomeksikin toki löytyy aineistoa, jos englanti ei suju. Voit tietysti uskoa aivan hyvin nykyisistä sukkulalennoistakin että ne ovat huijausta ja mun puolesta vaikka siihen että Tähtien sotakin on totta. Jees.

        En muuten katsellut kuulentoja suorana telkusta, ei ikä ihan riittänyt moiseen. käytä itsekin järkeäsi ja perehdy asioihin. Tai ota ainakin lääkkeesi, se auttaa kummastiu vainoharhoihin ja salaliittoihin ympärilläsi.

        Sehän oli ihan huumorimielessä tehty feikki-dokumentti.:D Ihme juttu jos joku ei sitä tajunnut.
        Ja esitettiin vielä aprillipäivänä(1.4), mietipä sitä...


      • Telkuntöllääjä
        katsoja... kirjoitti:

        Sehän oli ihan huumorimielessä tehty feikki-dokumentti.:D Ihme juttu jos joku ei sitä tajunnut.
        Ja esitettiin vielä aprillipäivänä(1.4), mietipä sitä...

        Niinpä.

        Mutta kuten viestistä huomaat, joihinkin se on mennyt täydestä. Ja mikäs se sana oli niille ketkä usko kuussakäyntiin, olikos se "asioihin perehtymätön nuija" tms. Niinpä. Mieluummin olen toki sellainen kuin jokaiseen hörhösalaliittoteoriaan uskova.


    • katsoin

      Aika vakuuttavia olivat väitteet... Itse olin 2 v., kun kuukävely oli ja se on ensimmäinen muistikuvani lapsuudesta. Monta kertaa olen miettinyt, että kun eka ihminen käveli kuun pinnalla, niin miten kaikkea kuvataan ikään kuin filmiä eli kuin olisi ollut joku muukin paikalla...

      • Havannoitsija MK

        Täyttä feikkii koko homma.
        Aika erikoista oli 'kuusta irtautuminen'.
        Ei näkyny raketti lieskoja ollenkaan hahaha ja ikäänkuin kuumoduli olisi vain 'singottu' kohti maata :aivan naurettava tapaus.
        Mukava ,että täällä on asiallisiakin viestejä.
        Moi


      • kysyn vaan....
        Havannoitsija MK kirjoitti:

        Täyttä feikkii koko homma.
        Aika erikoista oli 'kuusta irtautuminen'.
        Ei näkyny raketti lieskoja ollenkaan hahaha ja ikäänkuin kuumoduli olisi vain 'singottu' kohti maata :aivan naurettava tapaus.
        Mukava ,että täällä on asiallisiakin viestejä.
        Moi

        ...että jos joku on sun kanssa eri mieltä niin hänkö sitten ei ole asiallinen?


      • Havainnoitsija MK
        kysyn vaan.... kirjoitti:

        ...että jos joku on sun kanssa eri mieltä niin hänkö sitten ei ole asiallinen?

        Ei todellakaan tästä ole kyse ,vaan hän oli KATSONUT dokkarin ja on minun ja kaikkien tuttujen kanssa käyttänyt omaa järkeään ja tullut samaan lopputulokseen.Kyseäseppä itseltäs miksi näi on????.
        Ainiin siinä joutuu käyttämään omaa päätään ja vaivautua hetken miettimään asioita ,että mites se nyt onkaan.Aivan liian vaativa tehtävä sinulle kaatso vain valmiiksi naurettuja jenkki sarjoja niissä ei tarvitse vaivata omaa päätään.
        Kuusta irtautuminen oli muuten asiantuntijoiden mielestä todella täynnä kysymysmerkkejä.
        Olen esittänyt useita ja en edes kaikkia todisteita feikistä ,mutta en anoatakaan todistetta ,että kuussa oltaisiin käyty?????.


      • Havainnoitsija Itse
        Havainnoitsija MK kirjoitti:

        Ei todellakaan tästä ole kyse ,vaan hän oli KATSONUT dokkarin ja on minun ja kaikkien tuttujen kanssa käyttänyt omaa järkeään ja tullut samaan lopputulokseen.Kyseäseppä itseltäs miksi näi on????.
        Ainiin siinä joutuu käyttämään omaa päätään ja vaivautua hetken miettimään asioita ,että mites se nyt onkaan.Aivan liian vaativa tehtävä sinulle kaatso vain valmiiksi naurettuja jenkki sarjoja niissä ei tarvitse vaivata omaa päätään.
        Kuusta irtautuminen oli muuten asiantuntijoiden mielestä todella täynnä kysymysmerkkejä.
        Olen esittänyt useita ja en edes kaikkia todisteita feikistä ,mutta en anoatakaan todistetta ,että kuussa oltaisiin käyty?????.

        http://www2.tieteenkuvalehti.com/konspiration/article.asp?languageid=fi&Tillaeg=Konspiration&Artikel=moonlandings


      • Havainnoitsija MK
        Havainnoitsija Itse kirjoitti:

        http://www2.tieteenkuvalehti.com/konspiration/article.asp?languageid=fi&Tillaeg=Konspiration&Artikel=moonlandings

        Siis järkevä ihminen kysyy itseltään millä todennäköisyydellä 10 astronauttia jotka tiesivät asioista ja olisivat voineet paljastaa salaliiton MURHATTIIN.Kyseessä silloin on matematiikka ja sitä edes suuri ja mahtava NASA ei pysty manipuloimaan.
        Kiitos asiapitoisesta linkistä sulle,mutta siinähän ei kumottu skeptikoiden väitteitä?????.Murhia se ei pysty selittämään edes noin monen astronautin luonnolliset kuolemien tn on jotain 0,00001 luokkaa = mahdoton.
        Muutenkin skeptikoiden todisteet ovat monen asiantuntijankin miestä täysin pitäviä.
        NASA koettaa hämätä ja uskotella ihmiselle ,että kuussa käynti oli aito tottakai sehän on ihan loogista 50 Mijardille taalalle ei muuten olisi saanut mitään vastinetta.
        Mistä johtuu ,että kaikki tuttuni joille olen dokkarin näyttänyt vakuuttuivat jo puolessavälissä???.
        Eräs asiantuntija sanoi :voisin vaikka lyödä henkeni vetoa ,ettei kuussa olla käyty.


      • Havainnoitsija Itse
        Havainnoitsija MK kirjoitti:

        Siis järkevä ihminen kysyy itseltään millä todennäköisyydellä 10 astronauttia jotka tiesivät asioista ja olisivat voineet paljastaa salaliiton MURHATTIIN.Kyseessä silloin on matematiikka ja sitä edes suuri ja mahtava NASA ei pysty manipuloimaan.
        Kiitos asiapitoisesta linkistä sulle,mutta siinähän ei kumottu skeptikoiden väitteitä?????.Murhia se ei pysty selittämään edes noin monen astronautin luonnolliset kuolemien tn on jotain 0,00001 luokkaa = mahdoton.
        Muutenkin skeptikoiden todisteet ovat monen asiantuntijankin miestä täysin pitäviä.
        NASA koettaa hämätä ja uskotella ihmiselle ,että kuussa käynti oli aito tottakai sehän on ihan loogista 50 Mijardille taalalle ei muuten olisi saanut mitään vastinetta.
        Mistä johtuu ,että kaikki tuttuni joille olen dokkarin näyttänyt vakuuttuivat jo puolessavälissä???.
        Eräs asiantuntija sanoi :voisin vaikka lyödä henkeni vetoa ,ettei kuussa olla käyty.

        No mä en nähny sitä dokkaria, siksi en siitä sano mitään. Mutta siis, ton kyselyn jälkeen kun katsoi tulokset tuli myös siis niitä perusteluja, miksi tuon sivun toimittajat pitävät kuulentoja tosina. Se on sivulla http://www2.tieteenkuvalehti.com/konspiration/argument.asp?LanguageID=fi&Tillaeg=Konspiration&Artikel=moonlandings

        Ja siis, pelkästään yksi hyvä todiste on se että kuukiviä on tuotu todella paljon. Ei niitä olisi saatu muuten.


      • Havannoitsija MK
        Havainnoitsija Itse kirjoitti:

        No mä en nähny sitä dokkaria, siksi en siitä sano mitään. Mutta siis, ton kyselyn jälkeen kun katsoi tulokset tuli myös siis niitä perusteluja, miksi tuon sivun toimittajat pitävät kuulentoja tosina. Se on sivulla http://www2.tieteenkuvalehti.com/konspiration/argument.asp?LanguageID=fi&Tillaeg=Konspiration&Artikel=moonlandings

        Ja siis, pelkästään yksi hyvä todiste on se että kuukiviä on tuotu todella paljon. Ei niitä olisi saatu muuten.

        Kuukivet siihen vetosin minäkin ,ennen dokumenttia.
        Selitys miten todistat ,että kivet ovat kuusta eikä esm. meteoriitista irroitettuja kiven murikoita??.
        Mukava ,että täällä on dokkarin nähneitäkin.
        Jalanjäljet mitä suurimmalla tn on AREA 51 hiekan painaumia, jotka tietenkin kuvattiin hämätäkseen katsojia luulemaan niiden olevan kuun pinnalla.
        Neuvostoliiton vakoilusatelliitin ottamat kuvat AREA 51 :stä täsmäävät 'kuusta' telvisioitujen kuvien kanssa,siis pinnanmuodostus täsmää?????.
        Alueelle tunkeutuvat ammutaan välittömästi ????
        selitys: Nasa kuvasi kuulennot siellä.


      • Vakooja
        Havannoitsija MK kirjoitti:

        Kuukivet siihen vetosin minäkin ,ennen dokumenttia.
        Selitys miten todistat ,että kivet ovat kuusta eikä esm. meteoriitista irroitettuja kiven murikoita??.
        Mukava ,että täällä on dokkarin nähneitäkin.
        Jalanjäljet mitä suurimmalla tn on AREA 51 hiekan painaumia, jotka tietenkin kuvattiin hämätäkseen katsojia luulemaan niiden olevan kuun pinnalla.
        Neuvostoliiton vakoilusatelliitin ottamat kuvat AREA 51 :stä täsmäävät 'kuusta' telvisioitujen kuvien kanssa,siis pinnanmuodostus täsmää?????.
        Alueelle tunkeutuvat ammutaan välittömästi ????
        selitys: Nasa kuvasi kuulennot siellä.

        Nykyisin on kaikki helppoa. Google Earth -palvelulla voi hyvin katsoa satelliittikuvia Area 51:ltä, ei tarv ita enää vakoilusateliitteja.


      • Havannoitsija MK
        Vakooja kirjoitti:

        Nykyisin on kaikki helppoa. Google Earth -palvelulla voi hyvin katsoa satelliittikuvia Area 51:ltä, ei tarv ita enää vakoilusateliitteja.

        Kyseessä ei todellakaan ollut mikään huuhaa dokkari.
        Englannin kielistä nimeä ei dvd llä ole, mutta olettaisin sen olevan did we land on the moon. Kävimmekö todella kuussa.
        Vakavasti otettava dokkari ei mikään pelleily ,kuten NASA n lento heheh moi.
        BTW elämää on ollut ennen internettiä, silloin vakoiluun käytettiin vakoilusatelliitteja!.


      • Tuollainen löytyy
        Havannoitsija MK kirjoitti:

        Kyseessä ei todellakaan ollut mikään huuhaa dokkari.
        Englannin kielistä nimeä ei dvd llä ole, mutta olettaisin sen olevan did we land on the moon. Kävimmekö todella kuussa.
        Vakavasti otettava dokkari ei mikään pelleily ,kuten NASA n lento heheh moi.
        BTW elämää on ollut ennen internettiä, silloin vakoiluun käytettiin vakoilusatelliitteja!.

        Ahaa, tuon niminen dokkari löytyy netistä, http://video.google.com/videoplay?docid=-2265515730495966561

        Suomitekstit toki puuttuvat, mutta pitääpä katsoa että tiedän mistä puhutaan.


      • Havannoitsija MK

      • Havainnoitsija MK
        Havannoitsija MK kirjoitti:

        http://cuttingedgefinland.tripod.com/moonhoax.html
        Luin erittäin tarkkan kkyseisen linkin 2 sivua.
        Päätelkää itse NASAn toimia TERVE

        Kiitos loistavasta linkistä.
        http://video.google.com/videoplay?docid=-22655157304959 66561
        SubTV dokkarissa oli osia tuosta videolinkistä.
        Astronäuttien käyttäytyminen ?????, he pelkäsivät NASAa kuollakseen olihan se aivan loogista kun ns "kuulennon" aikoihin astronautteja(asioista tietäviä) kuoli 10 epäselvissä olosuhteissa Matematiikkaa hyvät ihmiset murhattiin.

        http://cuttingedgefinland.tripod.com/moonhoax.html
        Syytä myös katsoa 2 sivua asiaa ja Suomeksi (IE)
        Hyvää kesää kaikille hei


      • Havainnoitsija minäkin
        Havainnoitsija MK kirjoitti:

        Kiitos loistavasta linkistä.
        http://video.google.com/videoplay?docid=-22655157304959 66561
        SubTV dokkarissa oli osia tuosta videolinkistä.
        Astronäuttien käyttäytyminen ?????, he pelkäsivät NASAa kuollakseen olihan se aivan loogista kun ns "kuulennon" aikoihin astronautteja(asioista tietäviä) kuoli 10 epäselvissä olosuhteissa Matematiikkaa hyvät ihmiset murhattiin.

        http://cuttingedgefinland.tripod.com/moonhoax.html
        Syytä myös katsoa 2 sivua asiaa ja Suomeksi (IE)
        Hyvää kesää kaikille hei

        No teränsuun teksteissä ei ollut noilta osin mitään uutta, kokonaisuutena sivua katsoen vaikuttavat vähän vainoharhaiselta materiaalilta. Jotenkin silloin kun tulee juttua illuminatista niin mulle tulee tunne että "jeesjees, joojoo".

        Erikoinen näkökulma toki oli tuo että huijaus tehtiin jotta saataisiin rahaa antigravitaatioalukseen (eli "ufoalukseen"), sikäli tosin kannattaa huomata että sellaista alusta ei vain näytä lentelevän.

        Mutta mielenkiintoinen sivusto, siitä olen samaa mieltä. Totuusarvosta sitten olenkin varovaisempi.


    • jokuTOSIurpo

      Kysyin tätä täälläkin, mutta ei kukaan vastannut. :( Missasin siitä dokumentista sen jalanjälkijutun, voisiko joku selventää mistä siinä siis oli kyse..? Sitä en tiedä kävivätkö kuussa vai eivät, mutta sehän on jo aikaa sitten ollut selvää että se video ei ollut kuussa kuvattu, voisi NASA jo myöntää moisen uskottavuutensa takia.

    • katsoja...

      Tuo salaliittoteoria on täyttä puppua, kyllähän sen järkevä ihminen tajuaa.
      Jotkut hölmöt uskovat luultavasti vieläkin että Operation lune(Dark side of the moon) oli oikea dokumentti. Esitettin maikkarilla nimellä Kuun nurja puoli n. 2-3 vuotta sitten. Tämä oli siis se feikki-dokumentti jonka tuossa aikaisemmin mainitsin. Luulisi että viimeistään lopputekstien aikana tyhmempikin tajuaisi etä kyseessä oli huumori-ohjelma, sai muuten ensi-iltansa aprillipäivänä.

    • haha hahaha

      "3. USA lippu liehui/lepatti ( kuussa ilmäkehä hahah) ???"

      Salaliittoteoreetikkojen intoa nostaa esiin tämä yksityiskohta, sitä olen aina rakastanut. Kunnon salaliittoteoreetikon erottaa aina siitä, että hänen maailmassaan kaikelle on vain yksi selitys ja se selitys on hänen hourailemansa salaliittoteoria.

      HA HA HA HA

      Kuussa on käyty. Piste. Get over it.

      • havainnoitsija MK

        Naureskelijalle vain tiedoksi,esitä yhteenkin väittämääni edes vastaväite- et pysty (hehe).
        Matematiikkaa ja fysiikkaa ei pysty edes NASA manipuloimaan.
        Kysy keltätahansa normaali äo omaavalta poliisilta esm. millä tn 10 astronauttia (jotka tiesivät asioista) kuolivat erittäin hämärissä olosuhteissa ????? tähänkään et pysty vastaamaan naureskelija (hehe) jopa PIKKULAPSELLE tämä on helppo päätellä MURHATTIIN. Järkevä ihminen ottaa Matematiikan ja fysiikan avuksi tämmöisissä juupas eipäs keskusteluissa vai mitä.Useita todisteita löytyy sille ,ettei kuussa ole ihminen käynyt, itseasiassa 'kuu lento' on jo täydellinen todiste kusetuksesta .Lue ja käytä logiikkaa.


    • Anonyymi

      Kiinalaiset sanoivat, että he menevät aurinkoon.
      Amerikkalaiset taas sanoivat, että ei sinne voi mennä.
      Kiinalaiset vastasivat, että me menemme sinne yöllä.

    • Anonyymi

      Salaliittoteorian kaatamiseen riittä 1 fakta. Ihmisillä on tapana puhua. Tähän liittyen, noin isoon huijaukseen tarvitaan paljon ihmisiä. Ja, vanha sananlaskukin sen tietää, minkä tietää kaksi, sen tietää koko kylä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe