Kannabis ja armeija

livegafree

Minua kiinnostaisi tietää kuinka kauan ennen armeijaan menoa pitäisi olla polttamatta marihuanaa että se ei näy lääkärintarkastuksen mahdollisessa virtsa- tai verikokeessa? En ole ihan varma kuinka nopeasti aine poistuu elimistöstä..

Entä jos he testeistä huomaavat että on polttanut kannabista, mitä sanomista siitä seuraa?

Paristakin paikasta tosin luin että testistä voi halutessaan kieltäytyä, mutta se vaikuttaa vähän epäilyttävältä niin siihen en mielelläni ryhtyisi.. :)

18

9394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spolle420

veti maria koko intin ajan, eikä siitä mitään sanomista tullut, vartiotuvassakin vetelin tötsyjä vaan.

• kestää!

Homma pitää osata hoitaa oikein, ei pilveä juuri röökipaikalla kannata poltella.
        Leireillä löytyy hyviä hetkiä jolloin on mukava pistää palamaan. Yritettiin jopa poltella rynkyn piipusta aitoon Vietnam-tyyliin mutta ei se oikein pelannut. Vanha kunnon bongi menee repussa mainiosti.
        Hauskaa inttiaikaa!

• rektaalitarkastusta

Muuten siitä ei käytännössä jää kovinkaan helpolla kiinni, mutta ole pari päivää polttamatta ennen rektaalitarkastusta ihan varmuuden vuoksi

• dasdsaads

kuulin jostain et jos jää kiinni niin tekevät uuden testin kuukauden päästä, jos vielä näkyy niin sit tulee c-paprut ja huumausainemerkintä.

voi siitä kieltäytyäkin, jos et eka kerralla halua kieltäytyä, eli kirjotat nimes papruun että "hyväksyn testin", niin suurella todnäkyisyydellä et joudu edes testiin. ne kun tehdään pistokokeilla, joista voi myös sitten erikseen kieltäytyä jos kohdalle sattuu

• keimo

Jossain vaiheessa joudut kuitenkin täyttämään lapun, jossa sinulle tarjoutuu mahdollisuus kieltäytyä huumetesteistä. Raksi ei-ruutuun niin et myöskään joudu AUK:uun vaan pääset miehistöön mikä taas meinaa parhaimmillaan 6 kuukauden nakkia.

• sellanen että

voi näyttää että olet pössytellyt vaikket oikeesti olisikaan...! Itse siis kieltäydyn siitä periaatteen vuoksi, vaikka en tötsyttelyä harrastakkaan...

• Rita-Rauta

Olet huonolla tiellä. Yleensäkkin erilaisten päihteitten käyttö, maanpuolustuksessa tai siviilielämässä on tuomittavaa.

Minä en käytä päihteitä, ainoastaan käyn lenkkeilemässä joka päivä. Fyysinen kuntoliikunta on yksi hyvä. On toki paljon muutakin, demokratia ja ystävyys on myös hyviä asioita. Monilta on perusasiat unohtuneet.

Ymmärrätkö? Me olemme suomi, puhtaine ajatuksineen vesistöineen kuusimetsineen. Me arvostamme vapautta ja haluamme olla hyviä ihmisiä. Itse jos saan päättää palveluskelpoisuudesta, niin et ole huumeitten käyttäjänä tervetullut maamme puolustukseen.

Sinun mielipiteesi ja kirjoituksesi lähtee huonosti. Mitä seuraa huumeitten käytöstä yleensäkkin. Sinun oma elämäsi ei ole enää hyvää. Paras on kun vapaaehtoisesti luovut huumeitten käytöstä ja osallistut urheiluun. Urheilu on oikea tie ihmiselle.

Minä käyn joka aamu lenkillä. Juoksen joka aamu 3,5 kilometrii. Sitten vaihtelun vuoksi kävelen päivittäin, välillä 10-15 kilsaa.

Olen onnellinen.

• 420

mitäs pahaa siinä on jos sillon tällön polttelee tötsyjä, sama ku jois kaljaa. ei siitä oikeesti oo sen enempää haittaa jos osaa pitää käytön kurissa ettei ihan joka päivä oo imemässä savuja. lenkkeile sinä vaan, jos siitä tykkäät. jokainen tekee mitä tekee ja haluaa. minäkin olen onnellinen, vaikka käytänkin HUUUUUMEITA eli poltan vaan pilvee, eikä oo mitään haittaa tuosta touhusta ollu. muutkaan huumeet ei ees kiinnosta. eli pilven polttajat ei oo nistejä!!

• kannabiskohuume?
        420 kirjoitti:

mitäs pahaa siinä on jos sillon tällön polttelee tötsyjä, sama ku jois kaljaa. ei siitä oikeesti oo sen enempää haittaa jos osaa pitää käytön kurissa ettei ihan joka päivä oo imemässä savuja. lenkkeile sinä vaan, jos siitä tykkäät. jokainen tekee mitä tekee ja haluaa. minäkin olen onnellinen, vaikka käytänkin HUUUUUMEITA eli poltan vaan pilvee, eikä oo mitään haittaa tuosta touhusta ollu. muutkaan huumeet ei ees kiinnosta. eli pilven polttajat ei oo nistejä!!

I totally Agree that! itse pössyttelen lähes päivittäin, harrastan urheilua,,,, elän "normaalia" elämää..
        Cooperissa menee sen 3400m silti, eli en nää minkäänlaista haittavaikutusta pienen kannabissätkän polttelusta,(tuntuu vaan avaavan keuhkoja) se ei ole haitallinen ulkopuolisille.. ikinä en ole nähnyt pilvipäissään kenenkään riehuvan kaduilla sun muuta.. se on hauskanpitoa pienessä porukassa, itsellä aika sosiaalista vieläkin.
        mutta silti päätän pitää vuoden tauon noista kekkereistä, RUK- kutsuu ensi maanantaina...

• tim--

Kyllä nyt on pakkoa sanoa, että se taidat sinä olla se joka tässä on huonolla tiellä. Sinulla tuntuisi olevan pakkomielle elämäntapaasi, aivan kuin joku olisi tunkenut pääsi täyteen vanhoja arvoja joita tottelet sokeasti. Tekstisikin on täynnä kirjoitusvirheitä joka kertoo siitä että taitaa viestin aloittaja olla se fiksumpi ihminen tässä tapauksessa. Tottakai urheilu on hyvä, mutta taitaa lähteä jo vähän mopo käsistä kun sanot "Ymmärrätkö? Me olemme suomi, puhtaine ajatuksineen vesistöineen kuusimetsineen. Me arvostamme vapautta ja haluamme olla hyviä ihmisiä. Itse jos saan päättää palveluskelpoisuudesta, niin et ole huumeitten käyttäjänä tervetullut maamme puolustukseen." Toivottavasti asut hyvin kaukana muusta asutuksesta, ei muutakun urheilullista elämää sinulle. :)

• Naapurinarkki

Mahtavaa, todistit todella olevasi onnellinen yksilö, paljon onnea! Jatka lenkkeilyä!

• huumepeikko

Haista tantta vittu. Sinunlaiset jeesus lestadiolaiset tulisi mestata ja jauhaa kannabislannoitteeksi.

• Anonyymi

Mes armeejaaan!

• Anonyymi

Mä laitan amban palaa joka aamu ja hyvin voi juosta 5-10km lenkkejä

• Mainostaja

LED-Profiilivalaisimet
      Mittojen mukaan valmistettuna. Katso vaihtoehdot, nopea toimitus.
      kauppa.pkst.fi
      Paineilmatuotteet
      Paineilma-alan ammattilainen Myynti, huolto ja korjaus.
      www.ultra-filter.fi

• kaksikiloakokaapv

Vähän kuin sanoisi että miten taistelulentäjä voi olla aina yli 3promillen humalassa :D
      Jos pitää huumeita käyttää vielä armeijassakin....

• kaksikiloakokaapv

Vähän kuin sanoisi että miten taistelulentäjä voi olla aina yli 3promillen humalassa :D
      Jos pitää huumeita käyttää vielä armeijassakin....

• Robinille

Varsinainen hermannin nuorisoseura, kun rähinät alkaa niin on tabua tarjolla, joka jannulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe