Leijonamies ja Vesimiesnainen

Nveskari

Onko kokemuksia leijonamiehen ja vesimiesnaisen
suhteesta, miten mahtaa juttu toimia?

3

1358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesN

.. vuosia sitten, kovasti katseltiin toisiamme, mutta olimme molemmat silloin varattuja, joten kaikki jäi. Nyt vuosien jälkeen tämä leijonamies eronnut ja kerran kun mieheni kanssa kävelimme hänen ohitseen, niin tuo leijanomiehen ilme oli jotain mitä en ymmärtänyt. Aivan kuin olisi ollut joko äärettömän vihainen tai mustasukkainen katsoessaan minuun.
      Mutta tuossa leijonamiehessä on jotain mitä en ole unohtanut vieläkään.
      Uskon, että meillä olisi synkannut hyvin.

• VeskariN

on tuota yhteiseloa jatkunut leijonan kans jo 25 vuotta ja muutama lapsikin on tullut.On tietty ollut omat
      kriisit meilläkin,mut aina saatu jutut soviteltua.

• VesimiesN

Ollaan seurusteltu noin 5 vuotta.Koskaan ei kumpikaan ole ollut liian mustasukkainen,luotetaan toisiimme ihan täysin ja elo on aika tasaista muttei liian. :)Riitoja on toki ollut,mutta ei mitään suuria.Minulla on tapana joskus mököttää,mutta leijona onneksi haluaa puhua asioista.Mies on myös paras ystäväni.Yhtä sosiaalinen kuin minä,mutta viihtyy myös kotona.Kun joskus saamme lapsia,leijonamiehestäni tulee upea isä.Hänellä on huumorintajua,hän on huolehtivainen ja häneen voi luottaa.Niin ja seksin suhteen leijona on ennakkoluuloton,kuten vesimieskin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1309
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1098
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      63
      1093
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      163
      1013
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1009
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      735
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      734
    Aihe