Leijonamies ja Vesimiesnainen

Nveskari

Onko kokemuksia leijonamiehen ja vesimiesnaisen
suhteesta, miten mahtaa juttu toimia?

3

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vesimiesN

.. vuosia sitten, kovasti katseltiin toisiamme, mutta olimme molemmat silloin varattuja, joten kaikki jäi. Nyt vuosien jälkeen tämä leijonamies eronnut ja kerran kun mieheni kanssa kävelimme hänen ohitseen, niin tuo leijanomiehen ilme oli jotain mitä en ymmärtänyt. Aivan kuin olisi ollut joko äärettömän vihainen tai mustasukkainen katsoessaan minuun.
      Mutta tuossa leijonamiehessä on jotain mitä en ole unohtanut vieläkään.
      Uskon, että meillä olisi synkannut hyvin.

• VeskariN

on tuota yhteiseloa jatkunut leijonan kans jo 25 vuotta ja muutama lapsikin on tullut.On tietty ollut omat
      kriisit meilläkin,mut aina saatu jutut soviteltua.

• VesimiesN

Ollaan seurusteltu noin 5 vuotta.Koskaan ei kumpikaan ole ollut liian mustasukkainen,luotetaan toisiimme ihan täysin ja elo on aika tasaista muttei liian. :)Riitoja on toki ollut,mutta ei mitään suuria.Minulla on tapana joskus mököttää,mutta leijona onneksi haluaa puhua asioista.Mies on myös paras ystäväni.Yhtä sosiaalinen kuin minä,mutta viihtyy myös kotona.Kun joskus saamme lapsia,leijonamiehestäni tulee upea isä.Hänellä on huumorintajua,hän on huolehtivainen ja häneen voi luottaa.Niin ja seksin suhteen leijona on ennakkoluuloton,kuten vesimieskin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3243
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2935
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2202
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1645
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1504
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1467
    7. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      17
      1381
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1351
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1315
    10. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1218
    Aihe