Ei enää

kankkusta?

Tämmöisen sähköpostin sain kaverilta:

”moro, oot yrittäny soittaa oltiin penan mökillä lopella. tarkotus oli mennä fiisun mutt sit mulla oli mesissä 12 kannua viinaa ja juotiin ne. lyötiin duunissa vetoa et Suomi pelaa loppuottelussa, panos oli 12 lestiä handelin kalleinta votkaa jaska toi mulle sit perjantaina 12 ström nimistä lestiä.
lähettiin sinne mökille ja unohdin pullot autoon, kalaa ei tullut alettiin dokaa, kyl 3 ukkoa ihan kivasti pääs käyntiin noilla 12 flindalla, mut se mikä on ihme et kellekään ei tullut minkäänlaista kankkusta, ei missään vaiheessa. oon kuullut että et joku toinenki on huomannut että tosta strömmista ei vaan tuu. ”

Jos näin on niin kai sitä voisi juoda vaikka Ström-nimistä juomaa.
Miten on, onko kellään vastaavia kokemuksia?

4

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee!!!!!!!

      Ootele kun selviät, kyllä se kankunen vielä tule, en tiedä tuleeko koriseva.

    • onneksi

      sellaista viinaa edes keksitty mistä ei kankkusta tulisi. Se tulee ihan keppanastakin kun sitä litkittää tarpeeksi ja monta päivää peräkkäin. Jos joku väittää, ettei tule niin sitten kai on tottunut tokkuraiseen oloonsa ajanmittaan eikä tiedä mille tuntuu selvä elämä.

      jos on vielä humalassa, niin ei kankkunen tunnu, eli lisää viinaa koneeseen, kyllä se sieltä tulee, korkojen kanssa. nimim. paljon harjoitellut

    • Jep.

      Ja kiinnostaa kovasti, kun niin monelta taholta olen kuullut samaa, että se perunaviina ei tee karmeaa jysäriä.
      Onhan sillä sivustokin, ja palkintoja on tullut kansainvälisistä kilpailuista monia, joten ei se rojua voi olla.
      Marssin jo aikaa sitten kotikaupunkini Alkoon sitä hakemaan, mutta sanoivat, että voi tilata, ja homma jäi.
      Ei voi olla soopaa, kun niin monet sitä juoneet puhuvat samaa.
      Se ON testattava.

    • .....

      H. melkein 25 euroa 3/4-lesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe