Ei enää

kankkusta?

Tämmöisen sähköpostin sain kaverilta:

”moro, oot yrittäny soittaa oltiin penan mökillä lopella. tarkotus oli mennä fiisun mutt sit mulla oli mesissä 12 kannua viinaa ja juotiin ne. lyötiin duunissa vetoa et Suomi pelaa loppuottelussa, panos oli 12 lestiä handelin kalleinta votkaa jaska toi mulle sit perjantaina 12 ström nimistä lestiä.
lähettiin sinne mökille ja unohdin pullot autoon, kalaa ei tullut alettiin dokaa, kyl 3 ukkoa ihan kivasti pääs käyntiin noilla 12 flindalla, mut se mikä on ihme et kellekään ei tullut minkäänlaista kankkusta, ei missään vaiheessa. oon kuullut että et joku toinenki on huomannut että tosta strömmista ei vaan tuu. ”

Jos näin on niin kai sitä voisi juoda vaikka Ström-nimistä juomaa.
Miten on, onko kellään vastaavia kokemuksia?

4

1371

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulee!!!!!!!

Ootele kun selviät, kyllä se kankunen vielä tule, en tiedä tuleeko koriseva.

• onneksi

sellaista viinaa edes keksitty mistä ei kankkusta tulisi. Se tulee ihan keppanastakin kun sitä litkittää tarpeeksi ja monta päivää peräkkäin. Jos joku väittää, ettei tule niin sitten kai on tottunut tokkuraiseen oloonsa ajanmittaan eikä tiedä mille tuntuu selvä elämä.

jos on vielä humalassa, niin ei kankkunen tunnu, eli lisää viinaa koneeseen, kyllä se sieltä tulee, korkojen kanssa. nimim. paljon harjoitellut

• Jep.

Ja kiinnostaa kovasti, kun niin monelta taholta olen kuullut samaa, että se perunaviina ei tee karmeaa jysäriä.
      Onhan sillä sivustokin, ja palkintoja on tullut kansainvälisistä kilpailuista monia, joten ei se rojua voi olla.
      Marssin jo aikaa sitten kotikaupunkini Alkoon sitä hakemaan, mutta sanoivat, että voi tilata, ja homma jäi.
      Ei voi olla soopaa, kun niin monet sitä juoneet puhuvat samaa.
      Se ON testattava.

• .....

H. melkein 25 euroa 3/4-lesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      280
      4837
    2. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      100
      3596
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      29
      3069
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      67
      2380
    5. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      102
      2299
    6. TUNNISTELAATIKKO

Tähän ketjuun voi laittaa yhdellä tai kahdella lauseella (tai vaikka yhdellä sanalla) täydellisen tunnisteen, jonka vain
      Ikävä
      94
      1585
    7. Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä?

Tykkäätkö enemmän tavis- vai julkkiskisaajista tv:ssä? Moni reality ja visailuohjelma luottaa julkkiksiin, mutta sentään
      Tv-sarjat
      28
      1339
    8. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1336
    9. Zoo jatkaa - jatkuuko mustamaalaus?

Tänään on päätetty Zoon avaamisesta uudelleen. Mielenkiintoista nähdä kautokurujen reaktio, nyt kun kyse ei ole kunnalli
      Ähtäri
      76
      1314
    10. Kohdataankohan me

Enää koskaan?
      Ikävä
      67
      986
    Aihe