Omien rintojen hyväily

LaaLaaPaa

Harrastatteko itsetyydytyksen aikana omien rintojen hyväilyä? Joskus se tuntuu kovinkin hyvältä, mutta sitten taas jos sitä miettii niin vähän hassulta. Vai onko se vaan niin, että välillä haluaa itseään "rajummin" ja välillä keskittyy vain itse asiaan ;)

15

11447

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipriina 39

      ainakin,rintani ovat erittäin herkät juuri hyväilylille varsinkin nännin nipukat :) ihanalle tuntuu.mun mielestä siinä ei ole mitään hassua vaan kuuluu osana itsetyydytykseen ;)

      • Anonyymi

        Ihanalta tunttuu ku saa nännistä alkaa hyväilyn, sit ku ne kovettuu, tulee ihana olo sit jatkaa ja alkaa alapää kostuun. Vuoron perään kosketus ylä ja päähän, Hyväilyn edetessä voi kovemmin koskettaa, aah miten ihanaa =!! Kokoajan pitää koskettaa ettei meinaa pystyä kirjoittamaan. Sit saa rajustikin hieroa., tisut tykkää ja alapääkin haluaa jo käsittelyä aaah. Täs = nautintoa ku rinnatkin turpoo, aah! Nyt taas pitää antaa käsittelyä. Tämä = kuin ihanan ruuan syömistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanalta tunttuu ku saa nännistä alkaa hyväilyn, sit ku ne kovettuu, tulee ihana olo sit jatkaa ja alkaa alapää kostuun. Vuoron perään kosketus ylä ja päähän, Hyväilyn edetessä voi kovemmin koskettaa, aah miten ihanaa =!! Kokoajan pitää koskettaa ettei meinaa pystyä kirjoittamaan. Sit saa rajustikin hieroa., tisut tykkää ja alapääkin haluaa jo käsittelyä aaah. Täs = nautintoa ku rinnatkin turpoo, aah! Nyt taas pitää antaa käsittelyä. Tämä = kuin ihanan ruuan syömistä.

        Pöperö maijan kourii ajokoiran korvia buaahaa


    • Zahrah

      Kyllä minä hyväilen omia rintojani aina, kun harrastan itsetyydytystä.Ei siinä ole mitään hassua, kysehän on omasta tuntemuksesta. Mulla on myös hyvin herjät rinnat ja varsinkin nännit. Monta kertaa esim puristamalla kovaa nännistä, saan lopullisesti orgasmini purkautumaan.

      Z

    • miia-85

      Kyllä itse harrastan samalla olin sitten yksin tai jonkun kanssa.

      • Anonyymi

        Pöperö maijan löpinöitä taas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöperö maijan löpinöitä taas

        Milläs lääkityksellä maija oikein olet.


    • Huomattavasti asiallisempaa tekstiä kuin tuolla politiikan puolella et sillei hei! Naisilla on tosiaan pari kastelunappia leuan alla, joten sikäli hyvin fuktionaalisia ovat hei!

      • theBET

        Heti pois täältä ja vedonlyöntipalstalle ;) Aika on rahaa


      • Anonyymi

        Mitäs siellä tapahtuu kerro lisää.


    • kyllä

      rintojen koskettelu kuuluu välttämättömänä osana seksiin. Masturboidessani aloitan yleensä rinnoista ja samalla aloitan fantasioinnin, loppuvaiheessa keskityn enemmän alapäähän. Molempia päitä pitää huomioida vuorotellen että kiihottuu.

    • tousu

      tosiaan haluaisin olla katsomassa ja vielä mukana leikeissäsi;) olet melko hyvän näköinen;) (jos kuva oli sinusta galleriasivuillasi)

      • LaaLaaPaa

        Luin tämän vastauksen vasta nyt. Kiitos kauniista sanoistasi :)

        Rehellisesti netissä esiintyminen ei kyllä saa seksuaalista minää syttymään missään määrin, mutta imarreltu olen joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      Hyvältä se ainakin näin miehenä näyttää varsinkin silloin kun vedän käteen. Toinen käsi rinnoilla ja toinen käsi pillussa tai sauvassa niin kulli seisoo ja mälli lentää jonkun ajan kuluttua. Itseään tyydyttävä nainen on parasta erotiikkaa.

    • Anonyymi

      Eräs vinkki kaikille naisille jotka ovat hankkineet itselleen satisfyer pron.

      Se toimii todella hyvin myös nännien imemiseen. Ensin kannattaa nännejä imeä imukupeilla ja sen jälkeen kiusata tuolla paineaaltolelulla.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe