Asun omakotitalossa, jossa olisi terassitilaa sopivasti isommallekin yrttiviljelmälle. Kaipaan vinkkejä, millaisissa astioissa yrttejä voisi kasvattaa.
(En oikein pidä niistä muovisista parvekelaatikoista).
yrttien kasvatus terassilla
vinkkejä
2
717
Vastaukset
- kasvis*
kannattaa vierailla sivuilla www.hyotykasviyhdistys.fi , sieltä olen itse löytänyt ohjeita.
- Tallukka
Tuota melkein missä vaan ei tarvi olla parvekelaatikoita.. Tais olla Pioni jonka voi katsoa myös netin kautta.. Siinä oli valmis kori.. Siis sisältäen korin (vuorena muovi) kasvualusta (eli vissiin kasvuturvetta) leikkaat ns. kannen pois ja istutat joko valmiita yrtti taimia tai kylvät siemenistä.
Torstaina tulee taas kaks muuta puutarha ohjelmaa joten silmät tarkkana. Löytyy paljon hyödyllisiä juttuja kuten etana ansoja oluesta (pionissa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808186
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264408- 504038
- 513086
- 493027
- 502810
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262496- 291976
- 301955
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv381883