Nainen, miten haluat kumppanisi hyväilevän peppureikääsi rakastelun aikana ? Kostella sormella hyväillen, sisään työntäen, kielellä lipoen, jollain apuvälineellä vai ehdottomasti ei millään ?
Itse olen huomannut, että jos naiseni on hyvin kiihoittunut, niin hän tahtoo&nauttii esim. kielestäni siellä, mutta ei muulloin.
Tämä aihe jakanee naisten kahtia.
Naisen peppureiän hyväily
9
8136
Vastaukset
- kaunis tyttö
Kaikki nuo tuntuvat tosi hyviltä. Mieheni on vaan hiukka tylsä insinööri joka vain kunnon teekkarikännin vedettyään pystyy naimaan takaapäin ja hyväilee minua noin. Itse haluiaisin useamminkin..
- Seksi
Itse en ole muuta kuin "sormeillen" kokeillut ko. peppuhommaa. Mieleni tekisi kyllä ihan kielenkin kanssa päästä kokeiluun. Olisinkin valmis "auttamaan" tilannettasi, näin tulisi "kaksi kärpästä" samalla iskulla!
- Boxer
Hei kaunistyttö!
Mä voin kyllä auttaa sua jos sun insinööri miehes ei osaa hommiaan. Tiedätkö muuten mistä tietää, että insinööri keksi pillun? No, kuka muuten laittaisi jäteveden poistoa keskelle huvikeskusta.. ;) - ville
Moi, mitäs pitäisit, jos minä hyväilisin sinua pepusta oikein hellästi. Nuolisin, sormeilisin ihan niin kuin itse haluat. Nuoleminen ja kielen sisääntyöntäminen on intohimoni.
Olen kaikkea muuta, kuin tylsä insinööri. Jos kiinnostaa, mailaa mulle: [email protected]
Hyvää päivänjatkoa :) - insinööri
itse pystyn noihin juttuihin ilman kännejäkin, tosin vain niin harvoin saan edes mahdollisuuden...
- n22
kaikki noi on hyviä, todella kiihottavia. Paitsi "ehdottomasti ei millään"
- siru
siis.. muuten samaa mieltä, mutta myös se "ehdottomasti ei millään" pätee joissain tapauksissa.. eihän ketään voi AINA haluttaa joka tavalla :D Mutta on se peppuseksi kyllä ihan kokeilemisen arvosta!!!
- n22
siru kirjoitti:
siis.. muuten samaa mieltä, mutta myös se "ehdottomasti ei millään" pätee joissain tapauksissa.. eihän ketään voi AINA haluttaa joka tavalla :D Mutta on se peppuseksi kyllä ihan kokeilemisen arvosta!!!
sitä aina seksiin kuuluisikaan. Mutta pointti oli, että nuo kaikki kirjoittajan tavat oli kivoja, mutta se ettei mitenkään sais koskee, niin...nounou........ =D
- M30
n22 kirjoitti:
sitä aina seksiin kuuluisikaan. Mutta pointti oli, että nuo kaikki kirjoittajan tavat oli kivoja, mutta se ettei mitenkään sais koskee, niin...nounou........ =D
Meillä on taitaa olla lähes sama maku seksin suhteen. Aivan suoraan kun mun ajatuksia siitä, mistä naisen tulisi pitää seksissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4663664Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152726Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2762114Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4431988Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841344- 1561251
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631108- 791025
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411008- 56999