Jonain päivänä olisi oma hevonen, oma tamma, unelma. OX, XX, LV näitä risteytyksinä yms. tai iso poni-täysveriristeytys joka olisi kuitenkin hevosen mitoissa.
Miten on mennyt, teillä jotka olette tällaisen hankkineet maastoiluun ja kouluun, itse haluaisin myös voida vähän hypätäkin, mutta enimmäkseen koulua ja maastolenkkejä?
Kouluun ja maastoon kevyt-heppa
ahdistunut vai innostunut
2
432
Vastaukset
- SUolisMAto
Minulla on tällä hetkellä Lv...hyvin hyppää ja koulukin sujuu...kisattu ollaan esteillä ja sijoituttiin kolmannekesi nyt olis sit toiset kisat pian tulossa ja kovasti treenaillaan täällä :D
- Mimmuneena
Mulla on lv-tamma jonka kans maastoilen väännän koulua ja hyppään (ajan kärryillä)..hyvin on kaikki jutut menny ei mtn. ongelmia.Esteillä vaan innostuu ja jos sen jälkeen käy maastossa loppukäynnit niin on aika virtaviivainen ja saa pidätellä mutta tottelee pidätteitä jne. meijän tamma erittäin kiltti tapaus..Kuvia löytyy sukupostista nimellä Mimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2483517
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1322549Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta152035Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2251872Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!3461831- 571438
Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita491404- 1111140
- 1031117
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan671109