Jonain päivänä olisi oma hevonen, oma tamma, unelma. OX, XX, LV näitä risteytyksinä yms. tai iso poni-täysveriristeytys joka olisi kuitenkin hevosen mitoissa.
Miten on mennyt, teillä jotka olette tällaisen hankkineet maastoiluun ja kouluun, itse haluaisin myös voida vähän hypätäkin, mutta enimmäkseen koulua ja maastolenkkejä?
Kouluun ja maastoon kevyt-heppa
ahdistunut vai innostunut
2
436
Vastaukset
- SUolisMAto
Minulla on tällä hetkellä Lv...hyvin hyppää ja koulukin sujuu...kisattu ollaan esteillä ja sijoituttiin kolmannekesi nyt olis sit toiset kisat pian tulossa ja kovasti treenaillaan täällä :D
- Mimmuneena
Mulla on lv-tamma jonka kans maastoilen väännän koulua ja hyppään (ajan kärryillä)..hyvin on kaikki jutut menny ei mtn. ongelmia.Esteillä vaan innostuu ja jos sen jälkeen käy maastossa loppukäynnit niin on aika virtaviivainen ja saa pidätellä mutta tottelee pidätteitä jne. meijän tamma erittäin kiltti tapaus..Kuvia löytyy sukupostista nimellä Mimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467565
- 334173
- 573685
- 503170
- 172856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons572471- 542388
- 402329
- 452322
- 162266