Hyvää huomenta!!!!

neitiimpivaara

Heräsin aamulla ja katselin ympärilleni ja huomasin että voihan jestas ukko otti ja pakkasi tavaransa!!!Jätti minut harjoineni ihan oman onnen nojaan!! Kai liikaa harjani kanssa veuhtasin!
Mutta Neiti toivottaa huuhailijoille erittäin kaunista aamua!Linnut ne laulaa ja vettä sattaa taitaa tulla kesä!!!!
Hymyilkäämme kun kohdataan naama väärällä ei saa olla!!

44

1261

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä ei
      • neitiimpivaara

toi oli!!Sportti sana saa neidin voimaan pahoin!!

• vaan
        neitiimpivaara kirjoitti:

toi oli!!Sportti sana saa neidin voimaan pahoin!!

nettikauppa,vähän ihmeellinen

• neitiimpivaara
        vaan kirjoitti:

nettikauppa,vähän ihmeellinen

Saakohan sieltä uusia harjoja kun tuo varsi harjastani meni poikki kun siivoilin niin tohkeissani?

• nooh hommaat katkenneen luudan eiku harjan tilalle uuden...pätee siihen mieheen myös...ja sit heität ne harjat nurkkaan...=;0))))

• vettä se ripeksii tääläkin,hiljalleen...

• tärkeä päivä meillä tänään, hyvä kun sataa ripsottelee, mukavamps kaupoissa vaellella! :)

Huomenet myös aloittajalle!

• Silipa-Tuuli kirjoitti:

tärkeä päivä meillä tänään, hyvä kun sataa ripsottelee, mukavamps kaupoissa vaellella! :)

Huomenet myös aloittajalle!

lenkit tehty..paas päälles.nih mennään...p.s.muista pikkarit,kun mennään ihmisten ilmoille:)))

• jussi383 kirjoitti:

lenkit tehty..paas päälles.nih mennään...p.s.muista pikkarit,kun mennään ihmisten ilmoille:)))

lukasin ensin että piikkarit ja...

Mietin että mihkä urheilukilpailuihin me ollaan menossa, mutta...

Pikkarit, toki laitan, tai sit en! :)

• aliisa

Kuka sitä nyt oiskaan naama väärällä,heti aamusta?? :)))
      Linnut pitää konserttiaan pihapuissa ja ilma on mitä sopivin ulkoiluun...täällä.Aurinko ei oo vielä kurkistanut,mutta kyllähän sekin varmaan kohta tulee esiin!!

• tinttariina

huomenia vuan kaikille...........aurinko kohta paistaa, eikä vettä sada...........ei tuu kesä;)

ps. peipon kyll oon nähänynnä;)

huuhaalaisille oikkee hyvvöö kessää....ai niin juu...miuta suap onnitella...on Lyytin päivä

"taas myö meen maate, yövuorosta ku tulin"

• demon-hoover

Aamut, aatteleppas, ilman vaimoja me miehet olisimme virheettömiä.

• Mä en oo vielä päättäny, onks naama vintturassa vaiko eikö... kai se päivänmittaan selviää.

Lisää kahvia koneeseen;)

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

Mä en oo vielä päättäny, onks naama vintturassa vaiko eikö... kai se päivänmittaan selviää.

Lisää kahvia koneeseen;)

Kokematon nuorimies oli eka kerran immen kanssa, touhusi 3 tuntia ja uupui.
        Impi makasi rentona ja mies näki tuuheat kainalot.''luoja, onko niitä vielä kaksi?!''

• demon-hoover kirjoitti:

Kokematon nuorimies oli eka kerran immen kanssa, touhusi 3 tuntia ja uupui.
        Impi makasi rentona ja mies näki tuuheat kainalot.''luoja, onko niitä vielä kaksi?!''

melko pahasti tökkää silmään toi 3 tuntia... ja noi kainalokarvat;)))

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

melko pahasti tökkää silmään toi 3 tuntia... ja noi kainalokarvat;)))

mikäs niissä tökkii?

sitte rakastat tätä varmaa..... tai et

Juteltiin kaverini kanssa ku hän multa kysyi et voiko klitoris olla takana? No ei tietenkään, vastasin.
        - Eikö sit millään, hän intti.
        - No ei, vastasin hänelle jälleen.
        - No voi hemmetti, sit mä imin peräpukamaa koko viime yön.

mikäs niissä tökkii?

sitte rakastat tätä varmaa..... tai et

Juteltiin kaverini kanssa ku hän multa kysyi et voiko klitoris olla takana? No ei tietenkään, vastasin.
        - Eikö sit millään, hän intti.
        - No ei, vastasin hänelle jälleen.
        - No voi hemmetti, sit mä imin peräpukamaa koko viime yön.

Mikäkö tökkii? 3 tuntia on epärealistinen aika ja karvat tökkii muuten vaan;)

Mut tää toinen oli kyllä... no joo, tuli huono olo...;)))

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

Oireista päätellen taisit eilen kallistella kuppia? Meinaan että taitaa olla jysäri...
        -------------------------------------------------
        Ulkomaalainen tuli lihatiskille ja hetken katseltuaan osoitti erästä lihapalaa ja kysyi:
        - Mitä olla tämä liha?
        - Maksaa, vastasi kauppias.
        - Maksaa, maksaa, minulla raha, mutta mitä olla tämä liha?
        - Vittu! huokaisi kauppias.
        - Ooh, minä otta koko pala.

Oireista päätellen taisit eilen kallistella kuppia? Meinaan että taitaa olla jysäri...
        Ulkomaalainen tuli lihatiskille ja hetken katseltuaan osoitti erästä lihapalaa ja kysyi:
        - Mitä olla tämä liha?
        - Maksaa, vastasi kauppias.
        - Maksaa, maksaa, minulla raha, mutta mitä olla tämä liha?
        - Vittu! huokaisi kauppias.
        - Ooh, minä otta koko pala.

Ei oo jysäriä, mä oon muuten vaan herkkä, sellanen mimoosa. Usko pois;)

Ja kamppailen ankarasti löytääkseni kadotetun huumorintajuni... mut kyllä tää tästä;)

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

Ei oo jysäriä, mä oon muuten vaan herkkä, sellanen mimoosa. Usko pois;)

Ja kamppailen ankarasti löytääkseni kadotetun huumorintajuni... mut kyllä tää tästä;)

ettei moukari tao..

yritän sua auttaa etsinnässä.

- Anna nyt, mankuin vuoteessa vaimoltani.
        - Enkä anna. Sitä säästetään perhejuhlia varten.
        - Kuule, antaisit nyt. Mulla on niin perskeleen paha olo.
        - Sen siitä saa, kun sillä lailla ryyppää. Krapulaon sinulle ihan oikein.
        - Anna nyt.
        - Minä en enää jaksa sinun kanssasi. Ota sitten, omapa on asiasi.
        - Kirmasin riemuissani jääkaapille, avasin huusollin ainoan samppanjapullon ja kuului valtava pamaus, kun korkki lensi kattoon. Silloin kuului lastenhuoneesta moittiva ääni:
        - Olisit vaan antanut iskälle, mutsi. Nyt se meni ja ampu itsensä!

ettei moukari tao..

yritän sua auttaa etsinnässä.

- Anna nyt, mankuin vuoteessa vaimoltani.
        - Enkä anna. Sitä säästetään perhejuhlia varten.
        - Kuule, antaisit nyt. Mulla on niin perskeleen paha olo.
        - Sen siitä saa, kun sillä lailla ryyppää. Krapulaon sinulle ihan oikein.
        - Anna nyt.
        - Minä en enää jaksa sinun kanssasi. Ota sitten, omapa on asiasi.
        - Kirmasin riemuissani jääkaapille, avasin huusollin ainoan samppanjapullon ja kuului valtava pamaus, kun korkki lensi kattoon. Silloin kuului lastenhuoneesta moittiva ääni:
        - Olisit vaan antanut iskälle, mutsi. Nyt se meni ja ampu itsensä!

Kersat tajuaa aina enemmän ku me tajutaan niiden tajuavan;)))

Mistä sä näitä vetelet? Mun kohdalla sä kyllä kylvät helmiä sioille, niin hyvää tsoukkia en oo kuullu, etten sitä olis unohtanu...

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

Mistä sä näitä vetelet? Mun kohdalla sä kyllä kylvät helmiä sioille, niin hyvää tsoukkia en oo kuullu, etten sitä olis unohtanu...

joten ei niitä joudu kaukaa etsimään.. pääni niitä pullistelee, kun viel pitää persk.. olla hyvä muisti et kaikki pysyy päässä. Eikä tyhjene vaik kuinkas yrittää----

joten ei niitä joudu kaukaa etsimään.. pääni niitä pullistelee, kun viel pitää persk.. olla hyvä muisti et kaikki pysyy päässä. Eikä tyhjene vaik kuinkas yrittää----

sä tirskahtelet ittekses kaikenaikaa? No, ei se mitään;)

Mä en koskaan saa vitsejä tarttumaan kuuppaan... ne vaan unohtuu. Nytkin ainoo mikä tulee mieleen, on se juttu siitä Hiacen tunkista... eikä yhtään paskempi juttu ookkaan;)

• demon-hooveri
        a-v kirjoitti:

revin. kuten tämäkin:

Vaimo nalkuttaa:
        - Sinä olet sitten niin laiska, niin laiska! Ethän sinä tee enää mitään muuta kuin nukut ja nait!
        Nostan katseeni ja totean:
        - Sinäkö olet sitten niin helvetin tehokas, kun teet niitäkin yhtä aikaa?

• demon-hooveri kirjoitti:

revin. kuten tämäkin:

Vaimo nalkuttaa:
        - Sinä olet sitten niin laiska, niin laiska! Ethän sinä tee enää mitään muuta kuin nukut ja nait!
        Nostan katseeni ja totean:
        - Sinäkö olet sitten niin helvetin tehokas, kun teet niitäkin yhtä aikaa?

Multakin meni jauhot suuhun vaikken asianomainen ookkaan;)

Mä luulen, et tilannekomiikka on enempi mun heiniä... mut pääasia kai, että jollekin ymmärtää nauraa?;)

Mulla on täällä kotona sellanen kuoliaaksinaurattaja. Tytär, 12v., se osaa möläyttää oikeet sanat oikeessa paikassa;) Keneen lie tullu?

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

Multakin meni jauhot suuhun vaikken asianomainen ookkaan;)

Mä luulen, et tilannekomiikka on enempi mun heiniä... mut pääasia kai, että jollekin ymmärtää nauraa?;)

Mulla on täällä kotona sellanen kuoliaaksinaurattaja. Tytär, 12v., se osaa möläyttää oikeet sanat oikeessa paikassa;) Keneen lie tullu?

ehkäpä isäänsä?

ehkäpä isäänsä?

Mä luulen, et se on jotenki sisäsyntyistä...

Äh, sä oot saanu musta varmaan aika kumman käsityksen... kyllä mä normaalisti oon sentään jonkinverran huumorintajuinen, nyt vaan oon vähä tupella... mut kyllä tää tästä;)

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

Mä luulen, et se on jotenki sisäsyntyistä...

Äh, sä oot saanu musta varmaan aika kumman käsityksen... kyllä mä normaalisti oon sentään jonkinverran huumorintajuinen, nyt vaan oon vähä tupella... mut kyllä tää tästä;)

eihän se huumori aina maistu, on niitä päiviä mullakin ku ei tee muuta mieli ku kirjottaa vain haikeita runoja.

eihän se huumori aina maistu, on niitä päiviä mullakin ku ei tee muuta mieli ku kirjottaa vain haikeita runoja.

mut siinähän sen eron sit huomaa... ettei aina yhtä ja samaa...

Monet kerrat täälläkin on naurettu vedet silmissä... ja joinakin päivinä ittestään ei saa mitään ulos vaikka pukertais kuinka;)

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

mut siinähän sen eron sit huomaa... ettei aina yhtä ja samaa...

Monet kerrat täälläkin on naurettu vedet silmissä... ja joinakin päivinä ittestään ei saa mitään ulos vaikka pukertais kuinka;)

onneks sillon auttaa ku ei vitsi eik kynä luista.. Ku laittaa helvetistä itään stereoihin ja kääntää namiskuukkelin kaakkoon, ni joha alkaa tapahtuu¨^¨¨¨¨

onneks sillon auttaa ku ei vitsi eik kynä luista.. Ku laittaa helvetistä itään stereoihin ja kääntää namiskuukkelin kaakkoon, ni joha alkaa tapahtuu¨^¨¨¨¨

määkin teen;) Mä oon huomannu Apulannan luukuttamisen aika terapeuttiseksi. Ja sit taas on kyllä sellasiakin biisejä, joita kantsii välttää ehdottomasti... paitsi, jos on erityisen masokistisella tuulella ja haluaa sukeltaa ihan pohjia myöten;)

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

käyppäs kuuntelemassa.

http://www.hurjathipit.com/

käyppäs kuuntelemassa.

http://www.hurjathipit.com/

Ihan uusi tuttavuus, tajutonta menoa, maistuu kyllä;))) Tänks;)

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

Ihan uusi tuttavuus, tajutonta menoa, maistuu kyllä;))) Tänks;)

Kiitän ja kumarran syvään..... Kertoisin muitakin
        musiikki sivuja , ,,, mut ne on aika privaatteja eikä saa kertoo... vois vetää vir. valt .. herneit nenään

Kiitän ja kumarran syvään..... Kertoisin muitakin
        musiikki sivuja , ,,, mut ne on aika privaatteja eikä saa kertoo... vois vetää vir. valt .. herneit nenään

hipeissäkin on mulle nieleskeltävää pitkäksi aikaa;)

Just niin hervotonta ku pitääkin;)

• demon-hooveri
        a-v kirjoitti:

hipeissäkin on mulle nieleskeltävää pitkäksi aikaa;)

Just niin hervotonta ku pitääkin;)

Tapahtui mielisairaalassa hoitajan mennessä suihkuun ennen kotiin lähtöä. Hoitajan valuttaessa vettä päälleen tuli suihkuhuoneeseen huomaamatta eräs hullu. Hoitajan tullessa pois suihkusta kuivatakseen itsensä edessä seisoi hullu, joka kysyi hoitajalta:
        - Mikä tuo on, osoittaen hoitajan rintaa.
        - Se on rinta, vastaa hoitaja.
        - Saanko painaa sitä, kysyy hullu.
        - Päästäkseen eroon miehestä hoitaja sanoo:
        - No paina nyt sitten.
        Hetken kuluttua hullu osoittaa hoitajan napaa ja kysyy:
        - Mikä tuo on?
        - Se on napa, hoitaja vastaa.
        Hullu ei kuitenkaan päästä hoitajaa menemään vaan jatkaa kyselyään osoittaen hoitajaa vieläkin alempaa:
        - Mikäs se tuolla on?
        Nyt hoitaja päätti olla tarkkana ennen kuin vastaa ja viimein sanoi:
        - Se on hiiri.
        - Saanko haistaa sitä, kysyi hullu.
        Mitäpä hoitaja voinut muuta kuin antaa hullun haistaa. Hullu haisteli ja haisteli kunnes viimein tokaisi:
        - On tainnut olla kauankin kuolleena?

• demon-hooveri kirjoitti:

Tapahtui mielisairaalassa hoitajan mennessä suihkuun ennen kotiin lähtöä. Hoitajan valuttaessa vettä päälleen tuli suihkuhuoneeseen huomaamatta eräs hullu. Hoitajan tullessa pois suihkusta kuivatakseen itsensä edessä seisoi hullu, joka kysyi hoitajalta:
        - Mikä tuo on, osoittaen hoitajan rintaa.
        - Se on rinta, vastaa hoitaja.
        - Saanko painaa sitä, kysyy hullu.
        - Päästäkseen eroon miehestä hoitaja sanoo:
        - No paina nyt sitten.
        Hetken kuluttua hullu osoittaa hoitajan napaa ja kysyy:
        - Mikä tuo on?
        - Se on napa, hoitaja vastaa.
        Hullu ei kuitenkaan päästä hoitajaa menemään vaan jatkaa kyselyään osoittaen hoitajaa vieläkin alempaa:
        - Mikäs se tuolla on?
        Nyt hoitaja päätti olla tarkkana ennen kuin vastaa ja viimein sanoi:
        - Se on hiiri.
        - Saanko haistaa sitä, kysyi hullu.
        Mitäpä hoitaja voinut muuta kuin antaa hullun haistaa. Hullu haisteli ja haisteli kunnes viimein tokaisi:
        - On tainnut olla kauankin kuolleena?

hyi sua...

;)))

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

hyi sua...

;)))

... olis hullun pitänyt sanoo et tuoksuu tuoreelt sillilt.

... olis hullun pitänyt sanoo et tuoksuu tuoreelt sillilt.

kauheen hyvä määritelmä sekään;)))

Mistä tulikin mieleeni; mitähän gynekoloogi ajattelee avatessaan sillipurkin... varmaan siinä työt tulee mieleen?;)

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

kauheen hyvä määritelmä sekään;)))

Mistä tulikin mieleeni; mitähän gynekoloogi ajattelee avatessaan sillipurkin... varmaan siinä työt tulee mieleen?;)

taitaa päässään pyörii muut asiat kun uusia pottuja sekä sillejä maistelee...tavoitteita:

3v. ettei pissat tulisi housuun.
        15v. että olisi ystäviä.
        18v. että olisi ajokortti.
        20v. että saisi seksiä.
        35v. että tekisi rahaa.
        50v. että tekisi lisää rahaa.
        60v. että saisi seksiä.
        70v. että olisi ajokortti.
        75v. että olisi ystäviä.
        80v. ettei tulisi ne pissat housuun.

taitaa päässään pyörii muut asiat kun uusia pottuja sekä sillejä maistelee...tavoitteita:

3v. ettei pissat tulisi housuun.
        15v. että olisi ystäviä.
        18v. että olisi ajokortti.
        20v. että saisi seksiä.
        35v. että tekisi rahaa.
        50v. että tekisi lisää rahaa.
        60v. että saisi seksiä.
        70v. että olisi ajokortti.
        75v. että olisi ystäviä.
        80v. ettei tulisi ne pissat housuun.

se on ihmispolon elämänkaari... ompa karua.

Henkilökohtaisuuksiin mennäkseni; pitäis varmaan kuunnella jotain muuta ku Apocalypticaa... niin kaunista ku se onkin, ei sen avulla montusta nousta... tulee sellanen hidas ja haikee fiilis.

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

Henkilökohtaisuuksiin mennäkseni; pitäis varmaan kuunnella jotain muuta ku Apocalypticaa... niin kaunista ku se onkin, ei sen avulla montusta nousta... tulee sellanen hidas ja haikee fiilis.

ehkä piristykseksi löytäisit täältä jotain kuunneltavaa, olen itse ainakin tehnyt monia löytöjä....

• demon-hoover
        a-v kirjoitti:

pitilaittaa se linkki.. sori
        http://fin.mp3lizard.com/index.cfm

• mikhaildenisov

aamuvirkku,vai eikö nukuttanu!?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe