Minä onneton omistan vieläkin ne 150 kpl Elisan osakkeita.
Harmittaa ja niin pirusti kun en silloin heti "hyvinä aikoina" mennyt myymään niitä;)
Rahantarvetta ei ole viime vuosina ollut niin että olisin mennyt myymään ne pilkkahintaan ja antanut vielä pankinkin vetää välistä osansa.
Mitä kannattaisi nyt oikein tehdä?
Jatkaako vaan niitten pitoa arvo-osuustilillä jemmassa vai..?
Elisan osakkeet ; myydäkö vai?
3
467
Vastaukset
- Lex-or
Tulosennusteissa Elisan odotetaan pääsevän jonkun verran plussalle vuonna 2003. Kuten ehkä oletkin huomannut, juuri nyt Elisan osakkeilla selvästi spekuloidaan.
Lyhyellä tähtäimellä 1-2 vuotta Elisan osake saattaisi nousta johonkin 11-12 euroon. En juurikaan usko tuota kovempaan kurssitasoon. Joka tapauksessa nyt osake saattaa nousta puolen vuoden sisällä hyvinkin esim. 8 euroon. - huulilla, mutta
vähintään 5 vuotta menee, jos tota summaa vielä tavoittelee, eikä sekään ole lainkaan varmaa.
Elisan paperi olisi ollut yksi tuottoisimpia osakkeita - silloin, ei nyt. - Jussi
Hyvinhän se on tuntunu nousevan tässä lähipäivinä itellä on 90kpl, ku ostin sitä TPO aikana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049