SHIRE

Hei kaikille !

Onko kellään shirehevosta? Paljon shiret maksavat suunnilleen?

16

8895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjlaod

      Shirejä ei taida pahemmin olla suomessa... Saatan olla väärässäkin, mutta muistan kerran lukeneeni, että niitä ei olisi.

      Jos niitä onkin, niin varmaan ihan yksittäisiä..
      Varmaan aika vaikeaa löytää..

      Kyllä se varmaan maksaa suunnilleen saman verran kuin kaikki muutkin hevoset...

      • Niinn

        oon yrittäny ettiä joka paikasta siitä tietoo ja että kenellä olisi mutta ei oikein löydy.. ja kaveri sanoi että maksavat aika paljon...


      • niinpänäin

        Shire hevosia on Suomessa. Ystäväni tädillä kaksi kipaletta jopa.

        "Jos niitä onkin, niin varmaan ihan yksittäisiä.. "

        Pitää paikkansa, että niitä on harvassa kumminki :)


      • Shirey

        Shirejäon suomessa, mutta melko harvassa. Pikkuserkkujeni äidillä on 4 Shireä. Kasvattikin niitä jossain vaiheessa. Kalliita ovat ja lisäksikuulin tältä sukulaiselta, etteivät shirevarsat todellakaan aina synny elävinä tai kuolevat pian syntymän jälkeen. Se on se ison koon hinta. Ja aika kalliita muuten ovat.


    • Minä se oonn ASDASD

      ystävälläni oli 2 vuotta sitten 1 shire..harvassa niitä on ja palhon maksavat

      • tämänäin

        Ei varmaan ihan lapsen kengissä kulkevalle shirehevosta kannata suositella (vaikka kukaan ei ole suositellutkaan), turhan iso ja jyhkeä hevonen, vaikka uskoisin että lempeä.

        Tiedä sitten.


      • puhut
        tämänäin kirjoitti:

        Ei varmaan ihan lapsen kengissä kulkevalle shirehevosta kannata suositella (vaikka kukaan ei ole suositellutkaan), turhan iso ja jyhkeä hevonen, vaikka uskoisin että lempeä.

        Tiedä sitten.

        Ei todellakaan lapsille shireä :)
        Vaikka useimmiten aika lempeä luonteeltaan, kyllä siitä järkäleestä harmia pienelle löytyy.

        Ottaen huomioon vielä sen että shire ruunan kavio on törkeän iso hihi! Hyvä kun itse jaksan nostaa kun kavioita puhdistan.

        Yhden shire papan tiedän, ikää on jo aika paljon mutta niin on kyllä korkeuttakin! Lempeä kuin mikä, mutta hevonen kuin hevonen - varovainen pitää olla.


      • nimim.
        puhut kirjoitti:

        Ei todellakaan lapsille shireä :)
        Vaikka useimmiten aika lempeä luonteeltaan, kyllä siitä järkäleestä harmia pienelle löytyy.

        Ottaen huomioon vielä sen että shire ruunan kavio on törkeän iso hihi! Hyvä kun itse jaksan nostaa kun kavioita puhdistan.

        Yhden shire papan tiedän, ikää on jo aika paljon mutta niin on kyllä korkeuttakin! Lempeä kuin mikä, mutta hevonen kuin hevonen - varovainen pitää olla.

        Saakos udella, että mikä on kyseisen hevosen nimi?


      • Kipsul
        puhut kirjoitti:

        Ei todellakaan lapsille shireä :)
        Vaikka useimmiten aika lempeä luonteeltaan, kyllä siitä järkäleestä harmia pienelle löytyy.

        Ottaen huomioon vielä sen että shire ruunan kavio on törkeän iso hihi! Hyvä kun itse jaksan nostaa kun kavioita puhdistan.

        Yhden shire papan tiedän, ikää on jo aika paljon mutta niin on kyllä korkeuttakin! Lempeä kuin mikä, mutta hevonen kuin hevonen - varovainen pitää olla.

        Mä oon 12 v ja mul on 182cm säkänen shire ja hyvin oon pärjänny sen kaa 2 vuotta mutta joo shiret on tosi kalliita


      • liesi
        puhut kirjoitti:

        Ei todellakaan lapsille shireä :)
        Vaikka useimmiten aika lempeä luonteeltaan, kyllä siitä järkäleestä harmia pienelle löytyy.

        Ottaen huomioon vielä sen että shire ruunan kavio on törkeän iso hihi! Hyvä kun itse jaksan nostaa kun kavioita puhdistan.

        Yhden shire papan tiedän, ikää on jo aika paljon mutta niin on kyllä korkeuttakin! Lempeä kuin mikä, mutta hevonen kuin hevonen - varovainen pitää olla.

        Tuossa noin viikko takaperin tuurilla pääsin sellaisen kanssa vähän ratsastamaan . Muutakin puuhailin sen kanssa. Sen voin tässä sanoa että kiltti ja seurallinen. Tämä paikka missä kävin niin se tamma on kantava. Mieluimmin vanhempi ratsastuksen harrastastaja


    • ---

      EN itse omista shireä, mutta yhdellä tallilla jossa käyn ratsastamassa on shireä, kuulema aika kalliita, tarkkaa hintaa en tiedä...

    • callekingi

      Hei moi. En tiedä yhtään mutta naapurissamme on kaksi shireä. amy ja ville. ja omistaj aon Tiina Kirjava siltä uskoisin että saisi kysellä. : >

      • Tinker<3

        Käy sivulla: www.hevosmaailma.com
        Sieltä löydät tietoa shirestä


    • Anonyymi

      Shiret on kalliita mutta upeita ja hienoja. Itselläni on haavena shire. Shirejä ei kauheasti oo suomessa mutta hinta pyörii siinä 3000€-10000€ itse oo törmännyt yhteen shireen ha se oli hylkää näyttävän näköinen 185cm mötkö. Yleensä hinta pyörii siinä 4500 €

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe