SHIRE

Hei kaikille !

Onko kellään shirehevosta? Paljon shiret maksavat suunnilleen?

15

7973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjlaod

      Shirejä ei taida pahemmin olla suomessa... Saatan olla väärässäkin, mutta muistan kerran lukeneeni, että niitä ei olisi.

      Jos niitä onkin, niin varmaan ihan yksittäisiä..
      Varmaan aika vaikeaa löytää..

      Kyllä se varmaan maksaa suunnilleen saman verran kuin kaikki muutkin hevoset...

      • Niinn

        oon yrittäny ettiä joka paikasta siitä tietoo ja että kenellä olisi mutta ei oikein löydy.. ja kaveri sanoi että maksavat aika paljon...


      • niinpänäin

        Shire hevosia on Suomessa. Ystäväni tädillä kaksi kipaletta jopa.

        "Jos niitä onkin, niin varmaan ihan yksittäisiä.. "

        Pitää paikkansa, että niitä on harvassa kumminki :)


      • Shirey

        Shirejäon suomessa, mutta melko harvassa. Pikkuserkkujeni äidillä on 4 Shireä. Kasvattikin niitä jossain vaiheessa. Kalliita ovat ja lisäksikuulin tältä sukulaiselta, etteivät shirevarsat todellakaan aina synny elävinä tai kuolevat pian syntymän jälkeen. Se on se ison koon hinta. Ja aika kalliita muuten ovat.


    • Minä se oonn ASDASD

      ystävälläni oli 2 vuotta sitten 1 shire..harvassa niitä on ja palhon maksavat

      • tämänäin

        Ei varmaan ihan lapsen kengissä kulkevalle shirehevosta kannata suositella (vaikka kukaan ei ole suositellutkaan), turhan iso ja jyhkeä hevonen, vaikka uskoisin että lempeä.

        Tiedä sitten.


      • puhut
        tämänäin kirjoitti:

        Ei varmaan ihan lapsen kengissä kulkevalle shirehevosta kannata suositella (vaikka kukaan ei ole suositellutkaan), turhan iso ja jyhkeä hevonen, vaikka uskoisin että lempeä.

        Tiedä sitten.

        Ei todellakaan lapsille shireä :)
        Vaikka useimmiten aika lempeä luonteeltaan, kyllä siitä järkäleestä harmia pienelle löytyy.

        Ottaen huomioon vielä sen että shire ruunan kavio on törkeän iso hihi! Hyvä kun itse jaksan nostaa kun kavioita puhdistan.

        Yhden shire papan tiedän, ikää on jo aika paljon mutta niin on kyllä korkeuttakin! Lempeä kuin mikä, mutta hevonen kuin hevonen - varovainen pitää olla.


      • nimim.
        puhut kirjoitti:

        Ei todellakaan lapsille shireä :)
        Vaikka useimmiten aika lempeä luonteeltaan, kyllä siitä järkäleestä harmia pienelle löytyy.

        Ottaen huomioon vielä sen että shire ruunan kavio on törkeän iso hihi! Hyvä kun itse jaksan nostaa kun kavioita puhdistan.

        Yhden shire papan tiedän, ikää on jo aika paljon mutta niin on kyllä korkeuttakin! Lempeä kuin mikä, mutta hevonen kuin hevonen - varovainen pitää olla.

        Saakos udella, että mikä on kyseisen hevosen nimi?


      • Kipsul
        puhut kirjoitti:

        Ei todellakaan lapsille shireä :)
        Vaikka useimmiten aika lempeä luonteeltaan, kyllä siitä järkäleestä harmia pienelle löytyy.

        Ottaen huomioon vielä sen että shire ruunan kavio on törkeän iso hihi! Hyvä kun itse jaksan nostaa kun kavioita puhdistan.

        Yhden shire papan tiedän, ikää on jo aika paljon mutta niin on kyllä korkeuttakin! Lempeä kuin mikä, mutta hevonen kuin hevonen - varovainen pitää olla.

        Mä oon 12 v ja mul on 182cm säkänen shire ja hyvin oon pärjänny sen kaa 2 vuotta mutta joo shiret on tosi kalliita


      • liesi
        puhut kirjoitti:

        Ei todellakaan lapsille shireä :)
        Vaikka useimmiten aika lempeä luonteeltaan, kyllä siitä järkäleestä harmia pienelle löytyy.

        Ottaen huomioon vielä sen että shire ruunan kavio on törkeän iso hihi! Hyvä kun itse jaksan nostaa kun kavioita puhdistan.

        Yhden shire papan tiedän, ikää on jo aika paljon mutta niin on kyllä korkeuttakin! Lempeä kuin mikä, mutta hevonen kuin hevonen - varovainen pitää olla.

        Tuossa noin viikko takaperin tuurilla pääsin sellaisen kanssa vähän ratsastamaan . Muutakin puuhailin sen kanssa. Sen voin tässä sanoa että kiltti ja seurallinen. Tämä paikka missä kävin niin se tamma on kantava. Mieluimmin vanhempi ratsastuksen harrastastaja


    • ---

      EN itse omista shireä, mutta yhdellä tallilla jossa käyn ratsastamassa on shireä, kuulema aika kalliita, tarkkaa hintaa en tiedä...

    • callekingi

      Hei moi. En tiedä yhtään mutta naapurissamme on kaksi shireä. amy ja ville. ja omistaj aon Tiina Kirjava siltä uskoisin että saisi kysellä. : >

      • Tinker<3

        Käy sivulla: www.hevosmaailma.com
        Sieltä löydät tietoa shirestä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe