Mitä helkkaria Liamin äänelle on tapahtunut? Ennen niin upea ääni on muuttunut aivan karmeaksi raakumiseksi joka halveksii kuulijoitaan..
Joku tv-taltiointi vähän aikaa sitten näytti karmean totuuden; Liamin ääni on mennyt lopullisesti. En usko että se tulee koskaan palautumaan. Asenteelleen uskollisena Liam tuskin itse välittää vittujakaan mutta shokki se äänen surkeus lienee jokaiselle bändiä ja miestä fanittavalle.
Bändi sinänsä soittaa helvetin hyvin edelleenkin. Liam vain on heikoin lenkki..
Ehkäpä olisi joskus aika lopettaa?
Liamin ääni on nykyään
4
1052
Vastaukset
- olihan
se jo viime levyn julkaisemisen aikaan, kun keikkoja meinas tulla taas jätettyä väliin. Kyllä tuo manchesterissä ihan hyvin veti, mutta eihän sen ääni koskaan hyvä oo ollukaan. Eikä röökin jatkuva polttaminen paljon auta. Veljellään on parempi ääni.
- Taas ei
Se on sellanen juttu, että välillä se kuulostaa ihan helvetin hyvältä ja seuraavalla keikalla ihan kauhealta. Vireystasosta ja olotilastahan se on kiinni.
- twertrwet
Taas ei kirjoitti:
Se on sellanen juttu, että välillä se kuulostaa ihan helvetin hyvältä ja seuraavalla keikalla ihan kauhealta. Vireystasosta ja olotilastahan se on kiinni.
just sen takia mä kävin manchester city stadiumilla niitä kattomassa. Jos joku asia on varma, niin se, että siellä se vetää täysillä --aina!
- Tiksyn Tinneri
twertrwet kirjoitti:
just sen takia mä kävin manchester city stadiumilla niitä kattomassa. Jos joku asia on varma, niin se, että siellä se vetää täysillä --aina!
ääni oo koskaan ollut hyvä? niin kuin joku tuolla väitti. minusta Liamin ääni oli hyvä vuodesta 1994 - about 2003 joskus silloin rupesi huononemaan, hiljalleen... saas nähdä seuraavalla levyllä miten on miehen äänen laita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863587Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871753- 1441612
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621463
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961416Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671381Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861277