Orgasmi

ettänäin

Menee hiukan aiheen viereestä, sillä haluan kyllä, mutta en saa miehen kanssa orgasmia nykyään. On tapahtunut kaikenlaista ja jännitän hänen kanssaan nykyään, kiihotun kovasti mutta en vain pysty laukeamaan, ikään kuin painan henkistä jarrua.

En halua kohta seksiä ollenkaan, kun mies haluaa mun laukeavan ja mun orgasmit karkaavat vain kauemmaksi kun paineita kasautuu. Apua, miten pääsen ulos tästä tilanteesta???

2

1719

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~nainen~

eikä se saa muuttua suorittamiseksi. Nyt parempi keskittyä yhdessäoloon ja muunlaiseen läheisyyteen ja panostaa niihin. Se orgasmi ei ole se pääasia....et tule ikinä enää sitä saamaan, jos koko ajan stressaat sitä ja yrittämällä yrität sen saada. Keskitä ajatuksesi johonkin muuhun ja nauti miehestäsi muuten. Ja puhukaa....Saat sen orgasmin kyllä taas kunnet edes ajattele koko asiaa...

• eräs^^

sama juttu minulla. VAikka miten haluuttais, mutta sitten kun tilanne olisi käsillä, minä menen vain lukkoon ja halut häviää. Ja ei taaskaan huippua minulle.

Mutta nyt olen optimistisempi. Yritän vain keskittyä siihen lämpöön ja läheisyyteen, ilman muita mietteitä (paineita ja pelkoja). Ei sen tarvitse olla seksiä, jos ei halua. Keskittyä vain siihen hetkeen ja siihen että toinen on siinä minun kanssani ja lähellä. Ja koskettaa =)Ja ehkä asia johtaa kolmanteen... Ja viimein saan sen kaivatun orgasmin myös yhdynnässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen

Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.
      Maailman menoa
      191
      2969
    2. Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä

Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin
      Rovaniemi
      23
      2430
    3. Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!

Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!
      Maailman menoa
      160
      1153
    4. kukaan ei pakota kasteeseen..

Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot
      Kaste
      400
      1125
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      69
      1080
    6. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      417
      1012
    7. Kai odotan että

Juokset vielä perässäni
      Ikävä
      67
      948
    8. Kerrohan T miehelle yksi syy

Miksi hänen tulisi kaivata sinua?
      Ikävä
      115
      904
    9. Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni

Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure
      Ikävä
      48
      804
    10. Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.

Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten
      Maailman menoa
      148
      772
    Aihe