monella tapaa? Ainakin itse oon huomannu, että oma leijona tykkää katsella minua huomattavasti enemmän kuin muut aikaisemmat seurustelukumppanit. Ja erityisesti tykkää siitä, että pukeudun naisellisesti, joskin ei häntä haittaa vaikka pukeutuisin ihan verkkareihinkin. Tuntuu, että monessa suhteessa leijonat ovat estetiikan hakuisia: pitävät kauniista asioista, kuten naisista ja kauniista esineistä jne.
Ovatko leijona-
2
1029
Vastaukset
- itseasiassa
olen huomannut saman! Eli hyvin todennäköistä. Ainakin minun tuntemani leijonamies katselee kaikki ohikulkevat henkilöt päästä varpaisiin ja minuunkin hän yrittää luoda katsekontaktia usein. En tiedä tuosta naisellisesti pukeutumisesta, ei ole tullut mieleen. Itse en nimittäin pukeudu kovin naisellisesti.
Kyllähän he kauniista asioista pitävät! Kuten kerran hän oli jotenkin innoissaan, kun näki sormukseni. Hän halusi katsella sitä ja sanoi, että se on hieno. Vieläkin nähdessään sen sormuksen, hän katselee sitä innoissaan. - *sinuhe*
Olen iso-äidin kasvatti,seurasin häntä aina kuin varjonsa.
Hän vei minua hamamiin(Turkkilainenkylpylä),siellä naiset olivat alstomina! salaa tirkistin omenoita,meloneita,kirssikoita...
Olin vasta 6v ja nautin naistenmaisemista ja titetysti he huomasivat polttavia katseitani ja sain kiellon hamamiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992