Se kyllä tiedetään miksi rauhanturvaajaksi lähdetään. Verovapaa auto, seikkailunhalu ja halvat huorat! Tästä vaan vaietaan, jopa yleensä niin terhakkaat iltapäivälehdet ovat häveliäästi hiljaa.
On lukemattomia tapauksia joissa rauhanturvaaja on tuonut vaimolle, avovaimolle tai tyttöystävälle sukupuolitaudin tai peräti AIDSin tuliaiseksi. Että sellaisia sankareita!
Rauhanturvaajat halpojen huorien
8
2545
Vastaukset
- ikävää
jos itselläsi on tällaisia kokemuksia. Tämä kirjoituksesi menee samaan kastiin kuin kuorma-autokeskusteluissa jossa jokaisen raskaan kaluston onnettomuuden jälkeen haukutaan jokainen "rekkaa" työkseen kuljettava tappajaksi, tai mitä milloinkin on tapahtunut.
Itse palvelin 2002-2003 Balkanilla, ja omana vaikuttimena ei ollut mikään mainitsemistasi. En tuonut autoa saati vaimolle uutta asentoa tai tautia. Seikkailunhalu varmasti jossain määrin oli mukana mutta suomalaisen rauhanturvaajan toiminta on melko lailla tarkasti rajattua.
Näitäkin löytyy toki jotka palvelusvapailla touhuavat mitä touhuavat, mutta se ei liene taas puolustusvoimien vika?
Jos esim Afrikan Unionin rauhanturvaajat ovat otsikoissa raiskauksista tai muista ikävistä väärinkäytöksistä, sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisen toiminnan kanssa. - Karitsan veri
Huorintekijät saavat tuntea Jumalan vihan!
- kahdesti
miksi itse ryhdyin rauhanturvaajaksi? Kohta on taas lähtö.
T: Mies 27v. - Rt:n lady
Tohtisin sanoa jotain päinvastaista, mutta mitä ilmeisemmin sinulla ei ole kykyä kypsään mielipiteeseen (ts. tuhlaisin aikaani). Niinpä tyydyn vain toivottamaan onnea ja parempaa elämää.
P.S. Tiedäthän, että AIDS ja HIV-tartunta ovat kaksi eri asiaa.- vaitteri vaan
Huorissa käyminen on osa rt-kulttuuria.Siellä missä on käiväröitä on myöskin huoria.Niissä myös käydään.Mutta niistä asioista ei tietenkään hiiskuta kotiväelle.Oi niitä aikoja..osan vois elää uudestaankin.
- rauhan mies
vaitteri vaan kirjoitti:
Huorissa käyminen on osa rt-kulttuuria.Siellä missä on käiväröitä on myöskin huoria.Niissä myös käydään.Mutta niistä asioista ei tietenkään hiiskuta kotiväelle.Oi niitä aikoja..osan vois elää uudestaankin.
Turvaaja huoraa ulkomailla ja samaan aikaan emäntä kotirintamalla, mitä siitä haloota nostamaan.
- Jooo-o
Etkö itse päässyt lättäjalkojesi takia vai jäikö homma älykkyyskapasiteetista kiinni? Ottaahan se päähän kun kuulee monenmoista juttua eikä itse tiedä niistä a) yhtään b) mitään.
Sama asia kun rupeaisin tässä sinun kirjoituksesi perusteella pitämään kaikkia tänne kirjoittaneita kapasiteettivammaisina. Idiootti. - Räyhääturvannut
Emme käyttäneet halpoja huoria. Jotain tasoa sentään täytyy olla. Rahalla kunnon luxuslutkia. Kokeile sinäkin=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 22214826
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m202196Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381873- 1371242
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes951230- 251118
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30892- 77802
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80713Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80698