Rauhanturvaajat halpojen huorien

perässä

Se kyllä tiedetään miksi rauhanturvaajaksi lähdetään. Verovapaa auto, seikkailunhalu ja halvat huorat! Tästä vaan vaietaan, jopa yleensä niin terhakkaat iltapäivälehdet ovat häveliäästi hiljaa.

On lukemattomia tapauksia joissa rauhanturvaaja on tuonut vaimolle, avovaimolle tai tyttöystävälle sukupuolitaudin tai peräti AIDSin tuliaiseksi. Että sellaisia sankareita!

8

2500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävää

jos itselläsi on tällaisia kokemuksia. Tämä kirjoituksesi menee samaan kastiin kuin kuorma-autokeskusteluissa jossa jokaisen raskaan kaluston onnettomuuden jälkeen haukutaan jokainen "rekkaa" työkseen kuljettava tappajaksi, tai mitä milloinkin on tapahtunut.
      Itse palvelin 2002-2003 Balkanilla, ja omana vaikuttimena ei ollut mikään mainitsemistasi. En tuonut autoa saati vaimolle uutta asentoa tai tautia. Seikkailunhalu varmasti jossain määrin oli mukana mutta suomalaisen rauhanturvaajan toiminta on melko lailla tarkasti rajattua.
      Näitäkin löytyy toki jotka palvelusvapailla touhuavat mitä touhuavat, mutta se ei liene taas puolustusvoimien vika?
      Jos esim Afrikan Unionin rauhanturvaajat ovat otsikoissa raiskauksista tai muista ikävistä väärinkäytöksistä, sillä ei ole mitään tekemistä suomalaisen toiminnan kanssa.

• Karitsan veri

Huorintekijät saavat tuntea Jumalan vihan!

• kahdesti

miksi itse ryhdyin rauhanturvaajaksi? Kohta on taas lähtö.

T: Mies 27v.

• Rt:n lady

Tohtisin sanoa jotain päinvastaista, mutta mitä ilmeisemmin sinulla ei ole kykyä kypsään mielipiteeseen (ts. tuhlaisin aikaani). Niinpä tyydyn vain toivottamaan onnea ja parempaa elämää.

P.S. Tiedäthän, että AIDS ja HIV-tartunta ovat kaksi eri asiaa.

• vaitteri vaan

Huorissa käyminen on osa rt-kulttuuria.Siellä missä on käiväröitä on myöskin huoria.Niissä myös käydään.Mutta niistä asioista ei tietenkään hiiskuta kotiväelle.Oi niitä aikoja..osan vois elää uudestaankin.

• rauhan mies
        vaitteri vaan kirjoitti:

Huorissa käyminen on osa rt-kulttuuria.Siellä missä on käiväröitä on myöskin huoria.Niissä myös käydään.Mutta niistä asioista ei tietenkään hiiskuta kotiväelle.Oi niitä aikoja..osan vois elää uudestaankin.

Turvaaja huoraa ulkomailla ja samaan aikaan emäntä kotirintamalla, mitä siitä haloota nostamaan.

• Jooo-o

Etkö itse päässyt lättäjalkojesi takia vai jäikö homma älykkyyskapasiteetista kiinni? Ottaahan se päähän kun kuulee monenmoista juttua eikä itse tiedä niistä a) yhtään b) mitään.
      Sama asia kun rupeaisin tässä sinun kirjoituksesi perusteella pitämään kaikkia tänne kirjoittaneita kapasiteettivammaisina. Idiootti.

• Räyhääturvannut

Emme käyttäneet halpoja huoria. Jotain tasoa sentään täytyy olla. Rahalla kunnon luxuslutkia. Kokeile sinäkin=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      232
      4451
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      75
      2874
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2413
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      43
      1697
    5. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      78
      1389
    6. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      83
      1192
    7. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      137
      919
    8. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      68
      882
    9. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      854
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      842
    Aihe