Ei krapulaa ikinä

tyytyväinen2

Mä kuulun niihin onnellisiin joihin ei krapula iske sitten millään,vaik joisin kuinka paljon ja mitä tahansa.Antaa muiden ihmetellä.Voin vain kuvitella minkäläinen olotila se on.Nuorempana join aika usein,ei mitään jälkivaikutuksia,ainakaan sen pahempia mitä kannattaa mainita.Nykyisin tulee otettua n.kerran kuus tai harvemmin.

5

2289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen3

      ei tule krapulaa nyyh ;( ei vaikka jois korin kaljaa tai tai mitä vaan. korkeintaan pientä janoa aamulla mut sekin lähtee vesilasilla. en osaa ees kuvitella mistä jään paitsi :(

      • Vibraukko.

        Useat luovat taiteilijat kertovat, että todellinen inspiraatio syntyy kovassa krapulassa.
        Toisaalta eräs hra. A.Hitler oli tullut johtopäätökseen, että kärsimykset jalostavat.
        Näin ollen juopot kovassa maanjäristyskrapulassa ovat luovia, taiteellisia ja jalostuneita, ellei suorastaan jaloja ihmisiä.
        Ette vaan ole juoneet tarpeeksi kokeaksenne sen elähdyttävän, ihmiselle hyvin muistorikkaan olomuodon.
        Harjoitelkaa, ja mieluummin kaljat, viinit, lonkerot, terävät, kaikki yhdessä ihanana kokteilina.


    • goodman

      älkääs huoliko, kyllä se ystävä krapula teillekkin tulee, se tosin ei vielä ole tullut mutta ennemmin tai myöhemmin se tulee....

    • aina krapula

      olkaa tyytyväisii siit ettei teille tuu krapulaa mulle tulee joka kerta.
      ite voisin vaihtaa osia teidän kanssa välil tulee niin hirvee krapula ettei 12h pääse sängystä mihinkää ku veskii oksentamaan

    • Mokke2

      Krapula oli joskus nuorempana, mutta reenasin siitä irti.. krapula on korvien välissä, sanoisin... ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe