Ei krapulaa ikinä

tyytyväinen2

Mä kuulun niihin onnellisiin joihin ei krapula iske sitten millään,vaik joisin kuinka paljon ja mitä tahansa.Antaa muiden ihmetellä.Voin vain kuvitella minkäläinen olotila se on.Nuorempana join aika usein,ei mitään jälkivaikutuksia,ainakaan sen pahempia mitä kannattaa mainita.Nykyisin tulee otettua n.kerran kuus tai harvemmin.

5

2325

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyytyväinen3

ei tule krapulaa nyyh ;( ei vaikka jois korin kaljaa tai tai mitä vaan. korkeintaan pientä janoa aamulla mut sekin lähtee vesilasilla. en osaa ees kuvitella mistä jään paitsi :(

• Vibraukko.

Useat luovat taiteilijat kertovat, että todellinen inspiraatio syntyy kovassa krapulassa.
        Toisaalta eräs hra. A.Hitler oli tullut johtopäätökseen, että kärsimykset jalostavat.
        Näin ollen juopot kovassa maanjäristyskrapulassa ovat luovia, taiteellisia ja jalostuneita, ellei suorastaan jaloja ihmisiä.
        Ette vaan ole juoneet tarpeeksi kokeaksenne sen elähdyttävän, ihmiselle hyvin muistorikkaan olomuodon.
        Harjoitelkaa, ja mieluummin kaljat, viinit, lonkerot, terävät, kaikki yhdessä ihanana kokteilina.

• goodman

älkääs huoliko, kyllä se ystävä krapula teillekkin tulee, se tosin ei vielä ole tullut mutta ennemmin tai myöhemmin se tulee....

• aina krapula

olkaa tyytyväisii siit ettei teille tuu krapulaa mulle tulee joka kerta.
      ite voisin vaihtaa osia teidän kanssa välil tulee niin hirvee krapula ettei 12h pääse sängystä mihinkää ku veskii oksentamaan

• Mokke2

Krapula oli joskus nuorempana, mutta reenasin siitä irti.. krapula on korvien välissä, sanoisin... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      85
      3270
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1869
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1703
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      141
      1552
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1458
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      162
      1423
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      94
      1345
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1341
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1284
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1247
    Aihe