"Kirotut paikat, joissa kristinusko on hautonut basiliskonmuniaan, on jyrättävä maan tasalle ja julistettava maailman hirveimmiksi alueiksi jälkipolvien kauhuksi. Siellä sopii kasvattaa myrkkykäärmeitä."
- Nietzsche: Antikristus
...ja kuten tätäkin palstaa selatessaan joutuu katkerasti toteamaan:
"Kristinusko on maailman syöpä."
-Nietzsche
Nietzscheä pidän muuten aika vastenmielisenä ajattelijana, mutta kristinuskon kuvaajana hän on vertaansa vailla.
Laittakaa muutkin tähän ketjuun oma päivän mietelauseenne!
päivän mietelause
pessinisti
5
356
Vastaukset
- kleopatra84
älä tee toisille sitä, mitä haluaisit itsellesi tehtävän, koska et hyödy siitä mitään
- Der Pessi
Hän taisikin sitten tarkoittaa ja kuvata antikristuksen-oppia...
- juurelle.
Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.
FN oli pappissuvun vesa. Mielestäni hän loitontui liian kauas ns. luonnollisesta elämästä.
Niinpä hänen kuuppansa himmeni jo ennen 55v ikää.
Putosiko omena liian kauas puustaan?- -----
lähimmäistäsi niinkuin itseäsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000