Tyttöystäväni tahtoisi kokeilla suihinottoa, mutta hän on todella ujo.
Hän ehdotti että ensikertaa varten ottaisimme humalat alle, jotta hän pääsisi jännityksestä.
Minua tuo epäilyttää.. Mietin, että siitä voi tulla vain epämiellyttävä ensikokemus. Mielessäni on vain kikattava tyttöystävä löysän elimeni juuressa.. Ei mitenkään kiihoittavaa.
Vai onko humalatila vapauttavaa?
Onko kokemuksia? kommentit olisivat tervetulleita.
ensikokemus humalassa
14
3490
Vastaukset
- Jokuukko
Jos asia noin tosiaan on niin sinuna etsisin tytön joka on jo alkanu aikuistumaan, tai odottaisin pari vuotta. Seksiin pitää olla kypsä, eikä se viina kypsytä, vaikka se ehkä rentouttaiskin...
Mitä jos vaik kokeilisitte keskustella asiasta?? Oisitte vaik sängys alasti, pussailisitte ja juttelisitte samal asiast :) Silleen hyväl fiiliksel. Niin ne pelot ja ennakkoluulot ehkä hälvenis. Kandee kokeilla. Seksii on tyhmä pilata alkoholilla. Se ehkä antaa rohkeuden, mut maksuksi se vie tuntemukset... :(- muttei ihan teinejä enää ol...
Kaunottareni on kohta 27 vuotias.. Eli ei ihan teini-iän kokeiluista ole kyse. :)
Seksistä on puhuttu ja hänellä on yhä estoja, ne ovat kyllä lieventyneet mutta yhä hän on itsensä suhteen epävarma.
Selvin päin, sitä itsekin ajattelin, mutta mitä seksiin tulee niin tämä naiseni on aika ujo. Itse hän ehdotti fellaatiota mutta hän on huono tekemään aloituksia.. - Älä tuomitse, jos et tunne
Olen itsekin hyvin ujo nainen ja jopa oma gynekologini kehotti minua ottamaan hieman viiniä rohkaisuksi, kun kerroin hänelle ujoudestani suuseksin suhteen. Mitä tulee opintomenestykseeni ja ikääni, en taatustui ole teini taikka tyhmä. Minua vain sattui suuseksi jännittämään niin kauheasti, että koin tarvitsevani hieman rohkaisua. Ekan kerran jälkeen, "kun vauhtiin on päässyt", en ole enää ujostellut, saati tarvinnut alkoholia. Tarvitsin pienen "alkusystäyksen", sen jälkeen kaikki on sujunut hyvin.
Todella kapeakatseista ja törkeää tuomita toinen teiniksi, mikäli hän sattuu luonteeltaan olemaan ujo! Mieluummin minä ainakin olen ujo, kuin toisia tuntematta tuomitseva ja yksioikoisestia ajatteleva rohkea. Mutta totta kai minä sekä gynekologini olemme väärässä ja sinä, wannabe-psykologi oikeassa. Ihminen voi olla ujo vielä kahdeksankymmentävuotiaanakin olematta epäkypsä tai lapsellinen. Ujous ei ole, toisin kuin sinä kuvittelet, mikään sairaus tai persoonallisuushäiriö. Jos ensimmäisellä kerralla hieman ottaa rohkaisua, siitä ei voi loogisesti johtaa, että AINA tarvitsisi, tai että koko ensimmäinen suuseksikokemus olisi floppi. Ihmiset reagoivat yksilöllisesti myös alkoholiin, joten turha mennä yleistämään yhtään mitään.
Aloittajan tyttöystävälle suosittelisin pientä hiprakkaa, jännittyneenä leukakin on jännittynyt (miehet eivät tunnu sitä ymmärtävän), joten sopiva määrä viiniä voi toimia hyvinkin. Kännejä en kannata, mutta pieni määrä alkoholia tuskin on pahasta, sati vie tuntoa liiaksi. - Tia;0)
Älä tuomitse, jos et tunne kirjoitti:
Olen itsekin hyvin ujo nainen ja jopa oma gynekologini kehotti minua ottamaan hieman viiniä rohkaisuksi, kun kerroin hänelle ujoudestani suuseksin suhteen. Mitä tulee opintomenestykseeni ja ikääni, en taatustui ole teini taikka tyhmä. Minua vain sattui suuseksi jännittämään niin kauheasti, että koin tarvitsevani hieman rohkaisua. Ekan kerran jälkeen, "kun vauhtiin on päässyt", en ole enää ujostellut, saati tarvinnut alkoholia. Tarvitsin pienen "alkusystäyksen", sen jälkeen kaikki on sujunut hyvin.
Todella kapeakatseista ja törkeää tuomita toinen teiniksi, mikäli hän sattuu luonteeltaan olemaan ujo! Mieluummin minä ainakin olen ujo, kuin toisia tuntematta tuomitseva ja yksioikoisestia ajatteleva rohkea. Mutta totta kai minä sekä gynekologini olemme väärässä ja sinä, wannabe-psykologi oikeassa. Ihminen voi olla ujo vielä kahdeksankymmentävuotiaanakin olematta epäkypsä tai lapsellinen. Ujous ei ole, toisin kuin sinä kuvittelet, mikään sairaus tai persoonallisuushäiriö. Jos ensimmäisellä kerralla hieman ottaa rohkaisua, siitä ei voi loogisesti johtaa, että AINA tarvitsisi, tai että koko ensimmäinen suuseksikokemus olisi floppi. Ihmiset reagoivat yksilöllisesti myös alkoholiin, joten turha mennä yleistämään yhtään mitään.
Aloittajan tyttöystävälle suosittelisin pientä hiprakkaa, jännittyneenä leukakin on jännittynyt (miehet eivät tunnu sitä ymmärtävän), joten sopiva määrä viiniä voi toimia hyvinkin. Kännejä en kannata, mutta pieni määrä alkoholia tuskin on pahasta, sati vie tuntoa liiaksi.kysyä asiasta gynekologilta?? Ei se ihan "umpiujolta" vaikuta.
Muilta osin olen kyllä samaa mieltä mitä sanoit ujoudesta, mutta minäkään "rohkea" ihminen en välttämättä kehtaa kysyä gyneltä. Hävettävin kokemus eläissäni oli kun miespuolinen gynekologi kysyi - sattuvatko yhdynnät. Joutui hieman lisäämään liukastetta siihen kouruun... en tainnut vastata mitään. Hävetti vain :( - näin sanon miä......
Älä tuomitse, jos et tunne kirjoitti:
Aloittajan tyttöystävälle suosittelisin pientä hiprakkaa, jännittyneenä leukakin on jännittynyt (miehet eivät tunnu sitä ymmärtävän), joten sopiva määrä viiniä voi toimia hyvinkin. Kännejä en kannata, mutta pieni määrä alkoholia tuskin on pahasta, sati vie tuntoa liiaksi."Mitä tulee opintomenestykseeni ja ikääni, en taatustui ole teini taikka tyhmä."
Tämä lause nyt jo kertoo, millainen sinun egosi on.
Tuo muiden arvostelu ja itsekehu ei ole merkki kypsyydestä. Eikä muuten tuo neuvo ottaa alkoholia vapautuakseen estoista.
Olen nuoruudessani tuntenut monia nuoria naisia, jotka ovat KYMMENIÄ ellei satoja kertoja vetäneet viinaa VAPAUTUAKSEEN ESTOISTA. Eli he eivät harrastaneet ikinä seksiä minun, eivätkä kenenkään muunkaan kanssa ollessaan selvin päin. Mutta 10 paukun jälkeen pöksyt tippuivat alta aikayksikön.
Eli he joivat ja harrastivat seksiä kymmeniä kertoja. Ja silti eivät harrastaneet seksiä selvin päin. Että se siitä psykologisesta 'ekasta kerrasta'....
- mä nyt vaan vastasin
No ei todellakaan ole hyvä idea. Seksi, niikuin kaikki muukin on parasta selvin päin. Jännitystä voi purkaa muutoinkin, myös puhumalla
- suuhun-pantavaa
Olkaa selvin päin ja totutelkaa toisiinne sitä vauhtia ensin, että tyttökin pääsee vähitellen ujoudestaan. Heti ei ole tarpeen edetä suuhunottoon asti vaan ensin voitte hyväillä toisianne käsin joka puolelta pyrkimättä sen kummempaan. Sitten kun luottamus kasvaa, voi edetä vaistonvaraisesti.
- .....
Mun mielestä voi olla ekan kerran pikkasen maisteissa ku kokeilee suihin ottoa. Mies ei tietenkää saa olla liian päissään. Naiselle se ei vaikuta niin pahasti ku miehelle. Nainen rentoutuu pikku hiprakassa ja voit saada ainutlaatuisen kokemuksen.
Tietenkin olis hyvä tehdä se selvinpäin mutta ymmärrän täysin jos haluaa olla ekan kerran pikkasen ottaneena.
Toivon sulle nautinnollisia hetkiä. - Imuttelija
Mutta minkäs ikäinen sinä aloittaja sitten olet? Etkö ole ollut humalassa?? Tai rakastellut humalassa?
"Vai onko humalatila vapauttavaa? "
Tuntuu vähän keksityltä koko juttu...
Jos nyt olet tosissasi, niin suosittelisin, että etsitte ja löydätte teitä molempia tyydyttävän ratkaisun. Jos pelkäät, että tyttö vaan kikattaa eikä kalusi seiso, kannattaa ehkä jättää kokeilu toiseen kertaan? Ei suuseksi ole mitenkään pakollista! Eikä seksi saisi olla niin hirveän vakavaa ja suorituskeskeistä. KUKAAN ei ole seppä syntyessään, joten harjoitteluun on varauduttava itse kunkin. Mutta harjoitellen voi oppia todella hyväksi rakastajaksi. Kunhan suhteessa (myös seksipuolella) on luottamus ja kommunikaatio kohdallaan, voitte saavuttaa kaiken :-)
Jos tyttö tahtoo kokeilla suihinottoa niin anna kokeilla. Vaikka antaa pusun vaan terskalle aluksi. Ei sitä tarvi kokonaan suuhun ottaa ekalla kerralla!! Eikä sinun pitäisi odottaa täydellistä tyydytystä ensimmäisellä kerralla.- suuhun-pantavaa
Tässä on kokeneen naisen syvällä rintaäänellä lausuttuja totuuksia! Yhdyn mielelläni lausujaan!
- aaputtaja
kiitos että kommentit ovat tervetulleita.
- kuuks
se on naisilla kaikista arin paikka (tai ainakin mulla), eikä sen esitteleminen tuu heti kuuloonkaan tosiaan. kädellä hyväily on vielä eriasia kun sinne ei näe, mutta jos jonku pää siellä niin.. sehän on kaikki "tarjolla." se ajatuksena ei jotenkin oikein rentouta. poitsulle tekeminen taas ei tosiaan oo mikään ongelma. ;P nimenomaan et painosta ja puhutte asiasta, ettekä missään nimessä tee sillei että tyyliin: "tänään harrastetaan suuseksiä" vaan annatte sen perus "pussailutilanteen" ajautua siihen.. sillon se ei luo paineita. enkä mä pidä paria siideriä pahana, ainakaan sille tytölle.. :) itsekin ekalla kerralla ku poika teki mulle niin olin juonut hiukan. tosin tunto aisti ehkä hiukan kärsi, mutta rentona olin ainakin. Kyllä se siitä sujuu!! Maltti on valttia ja puhuminen! :)
- Anonyymi
Amis aikaan tutustuin tyttöön Anneen aika pian rakastelimme ensi kerran, ei mennyt pitkään kun kuiskaili saako maistaa työntyi peiton alle mitään ei tapahtunut nostin peittoa haisteli kalua ja pyysi peittoa alas ja alkoi maistelemaan ja imi sitten kunnolla loppuun asti kun nousi viereen sanoi että oli ihanan tuntuista ja suuteli samalla työnsi spermaa suuhuni ja nauroi kuiskas haluan lisää.
Kun sain ajokortin halusi imeä ajaessa melkein ensi kerralla viereen pysähty risteyksessä pakettiauto nainen katsoi kun imi kalua sanoin joku katselee Anne nosti päätään ja nuoli naisen nähden ja otti syvälle nainen antoi minulle lentosuukon ja lähdettiin liikkeelle. Saatoin herätä siihen että imi kalua sanoi että on himo siihen että saa imeä.
Varmaan nykyinen poikakaveri nauttii samasta kun kerran tavattiin ja kysyin hymyili vaan - Anonyymi
Olin yhdeksäntoista ja tyttöystävä oli kuusitoista kun aloitimme seksielämämme.
Me itseasiassa harrastimme ensin suuseksiä kuin itse yhdyntää, kokeilimme kaikkea.
Ensimmäisen kerran kun hän otti suihin niin kestin ehkä kymmenen minuuttia ja sanoin että "tulen kohta" ja laukesin hänen suuhun ja hän sylki kaiken minun päälleni:D
Olin pari minuuttia myöhemmin halaamassa tätiäni ja kättelemässä hänen uutta miestään ja haisin varmaan ihan spermalle.
Muutimme parin kuukauden seurustelun jälkeen yhteen ja ensimmäisenä iltana yhteisessä kodissa harrastimme ensimmäisen kerran oikeaa yhdyntää.
Suuseksi kuului alusta asti meidän esileikkeihin ja annoimme sitä toisillemme lähes joka kerta, sain kertoa miten hän imi, suuteli ja nuoli kaluani ja hän totteli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074897Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744251546- 1911128
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101108Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk161026Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826